Heute hat ein langes Elend

… moch mi ned valegn :smiling_face: :wink:

… moch mi ned valegn :smiling_face: :wink:

[/quote]

Ähm, womit hat dich der Gerry denn bestochen? Hat er dich zum Gulasch eingeladen? :dizzy_face:

:wink: :grin: :sunglasses:

… wie oft griagt a Mensch wia i a Kompliment ??? Oisa … ned oft :grin: :wink:

geh du wast doch gor ned wos valegnheit is. du glaubst imma no do gehts um sochn desd nimma findst :grin: :grin: :grin:

… sogt ma ned … ned amoi zum Steve :wink:

… mit de Ribs aum Saumstog ??? :smiling_face: i moch grod a Gong Bao oise denk i aun Rippaln … unglaublich ha ??? :grin: :grin:

[image]http://3.bp.blogspot.com/_w5RYu7_MCh4/TBDLcf1HuTI/AAAAAAAAF1E/dFpwIU8sctc/s1600/kpjdf2.JPG[/image]

außa es geht um a Aunständige :sunglasses: :smiling_face:…so wia i Oane bin :grin: :grin: :grin:

mocht owa a Nix :wink:-gern gschegn :grin:

…dös Lebt Ja no :grin: :grin: :grin: :grin:

… hoaglich doafst nit sein … :wink: des wor im Übrigen seeeeeeeeeeeeeeeeehr lecker hod mei Weibi gmoant … :wink: :grin: und schoaf :sunglasses:

Ach sooo :eyes: Jo daun :smiling_face: :grin:…wos werds denn werdn a Mandai oda a Weibal :grin: :grin: :grin: :grin:

Mehret und Paaret Oich :smiling_face: oda Irgaundwia a so :grin:

… 4 des „mehret“ samma scho a bissl za oid :wink: … s´paaret geht no :grin: :wink:

Na Oiso ,daun passts jo eh :smiling_face: …samma jo ned zum Spass auf Dera Wöld -Gell :grin: :wink:

des mehret soi jo gor ned gehn herst …

da herr gerry des Winters ja immer wieder seine „schweinsbratenfotos“ postet, gehe
ich davon aus, dass er ein „master der hausmannskost“ (ich red’ jetzt von der Herstellung, nicht von der Vernichtunge derselben :grin:) ist :wink:

do solltest eher davon ausgehen, dass den gerry sei meisterschaft bei der hausmannskost des vernichten als des herstellen ist :grin: :grin:

… zum Gulasch hab ich DICH eingeladen aber jetzt wo ich das les und nachdenk werd ich dir lieber so eine heisse Käsesuppe machen oder „Von Dü“ wie ihr den Quargel nennt :rage: Undank ist der Welten Lohn wirklich :wink:

… wir kommen Samstag zu Dritt !

LG :wink:

Uiiii-wia scheen :smiling_face: …Nocheinanda oda Olle zur Gleichn Zeit??? :eyes:

… sollt ma sich absprechen … gleichzeitig … des hoid ned amoi a IKEA Bett aus und des is sehr sehr stabil