Hallo,
ich brauche ein paar Ratschläge fürs tunen meiner RS 50. Entdrosselt rennt meine 75 km/h, wie aber jeden Mopedfahrer ist mir das zu langsam… Ich hab mir Gedanken gemacht und bin schon mal auf den Weg mir eine Gianelli-Sportauspuffanlage, POLINI Sportluftfilter zu kaufen und von der ori übersetzung 11-53 auf 13-53 oder 13-48 zu übersetzen…
jedoch wird sich dadurch nicht viel ändern und brauche noch tipps…
danke im voraus… mfg
Baujohr isn de???
mit einem gia und 19er vergaser könntest vielleicht 100 schafen da du ja eine rs hast und die ja zeimlich wenig luftwiderstand hat.
wos weida bringan wüst → ccm^^
70ga oda 80ga sotz, donn gehts dahin^^
lg
des mochst wead si scho einiges endan^^
gianelli is mei persönliche lieblingsmarkn bei auspuff
nd wonstan richtign kafst nd di üwasetzung so kloa mochst nochand wead si scho einiges doa
lg
du konnst da an highend heferl kaufen aber wennst es scheisse einfahrst dann ist jeder gut eingefahrene 50ccm renn schneller als du !
sry fia de späte ontwort
schon klar… hätt auf gearparts24 ein 80er heferl von polini im aug… nua müsst noch schaun ob dichtungssatz und zylinderkopf dabei sind… vollwangen kurbelwelle muss man extra bestellen…
Hallo!
Kauf da amoi an Sportasupuff, dann kannst nu in Zylinder aufräsen. Des bringt sich viel Beschleunigung, also kannst das schnella übersetzen.!
najo, häds ma scho üwalegt, owa wos is won i in ori zustand wieder brauch? wäre ein grösseres heferl zu bestelln besser, glaub i wos de onsicht onbelongt… oba trotzdem thx…
Jo dann kannst da 70er Heferl eineduan, des bringt si schon a wos!
Du brauchst a ka andere Kubelwelle wannst net zu viele km host!
I dua ma im Frühjohr a 80er heferl eine!
lg flo
häät mir schon überlegt ob ich mir die 80ccm von malossi mhr replica zyli besorg… nur kenn ich noch keinen der erfahrung mit malossi hat…
Oiso i hob eigentlich nichts schlechtes üba malossi gehört! A freind von mir hod ans, und des get voi guat! Des blede is des das ma de hefn net aufräsn kann, weis aus alu san!
lg flo
najo, i man zoit sa si bei 80 ccm übahaupt no aus eam auszufräsn? wiad glaub i eh scho reichn mit 80a hefarl…
Glaub mas des zoit si aus!
I dads ois erster e amoi net aufräsn!
Wons da dann zweng wird dad is dann aufräsn, des bringt si don nu gscheit wos!
Ajo wos hostn fir an Vergaser?
dawöi no in ori… kumt owa don mitn zyli a 26er oda 28er eine… why? glaubst passt des don so?
I darad kan gressan ois wir an 24 eine, wei 1. sauft de min 24 e scho um de 9 lita.
2. Da 24 is extrem anfällig, wans a feichte luft hod musstn vielleicht scho wida neich einstelln!
3 Und a gresara Vergaser ois wir da 24 bringt si eigentlich fost nix mehr.
najo, oke.
aber eine frag hed i noch: wegn de spotaruspuffanlagen, wäre eine arrow oder eine gianelli anlage besser?
mfg
für de neiche RS scho an Puffi??
I glaub a ginalli is besser!
Oba I dad ma an andern auspuff kaufen!
lg flo