laut : [link]http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-700492-HONDA_VFR_800[/link]
muss ma seit 1. jänner auf rennsemmeln nämlich a gebäckbrücke verbaut ham…
![]()
laut : [link]http://www.1000ps.at/gebrauchtes-motorrad-700492-HONDA_VFR_800[/link]
muss ma seit 1. jänner auf rennsemmeln nämlich a gebäckbrücke verbaut ham…
![]()
… spezielle Bruckn mit dera ma a gaunz horte Semmin beißn kaun? ![]()
hob i koa ahnung wos des sein kann, deswegen frag i ja im forum mit höchster kompetenz, was ma im motorsport finden kann
![]()
des is a Bruckn von der man abbeissen kann.
Der restliche Teil von an Brezerl,weisst eh, der in der Mitte oben, ![]()
keksal umadumfiehrt, dan braucht ma sowos
cu
heli
leicht neidisch, weulst a grod drauf hinorweitst. ![]()
Moch nur so weida und Du kaunnst Di boid a nur mehr durch Pfeifftöne vaständlich mochn.
![]()
mei, ob gebäck- oder gepäckbrücke, sei doch net so hart zweng an klanen verschreiber ![]()
fallst wirklich nicht weißt, was das ist, ein beispiel dafü, was ma mit sowas aufführen kann
![]()
chris

woas i need
, i woas Nur dos sowas da Schrotti imma in a Glasl einihaut
,mit am Gluckident dazua
![]()
Lg Pg