Ich gebe es zu -

ich bin ein Waserl, ein Warmduscher, ein was weiß ich was noch …

Zu diesem Schluss kam ich nach einem Vergleich der Reifen, Fahrwerke und Bremsen mit der Schräglage :cold_face:

[url=http://www.gaskrank.tv/tv/racing/bob-mcintyre-und-john-surtees–12231.htm]http://www.gaskrank.tv/tv/racing/bob-mcintyre-und-john-surtees--12231.htm[/url]

Hut ab

lg Michael

schon a Leistung. I machert ma bei die Reifen schon gehörig in die Hosn. Nach dems sicher damals no kane Hochgeschwindigkeitsreifen geben hat und die weit über 180km/h drauf ghabt haben, war Materialauflösung sicher eher Regel als Ausnahme. Sehr interessant is a der schon sehr modern wirkende Verbau von die Reibn. Und überhaupt der geile SOUND!

Is aber schon geil wennst des vagleichst … Aber ihr Vorteil war … es gab noch kein 1000ps damals … sie wussten nichts von den Risiken der Schräglage, woher auch  :grin: :grin: :grin:

Da Pezi kriagt sicher a feuchtes Augerl bei so an Füm !!!

GEIL … :wink:

Wia sogt des unsa Luftbusschofför, der ausschaut, ois hätt´a se mit da Lätlaumpn gföhnt: „Da kann ich nur meine Kappe ziehen!“ [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m6.gif[/image]

 
 
Du bist de Mille mitgfoahrn? Do werd i jo gaunz KAWA, äh grün vua Neid. :cold_face:

die habn sich damals nix gschissn…gab aber glaub ich auch immer recht viel tote

mit trommelbremsen mit an seilzug … :grin:
ohne abs :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Geh bitte, de Woamduscha strafn ja ned mit de Knia,
da MP6 hätt denan zagt wos langgeht :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

… zagt wos UNTER der Leitschinan launggeht  :grin: :grin: :grin:

Mir taugt des wie de mit dem Material Gas gem haum. Die tätaten auch heute mit de oidn Mopetten vüle von uns vasagln :grin: … ohne Froge :wink:

Des haßt, waunn ana von da Streckn obkumman warat, hätt´st eam in ana Horuck-Aktion gach a Denkmoi klöpplt? :-)))

Und de Gfrasta bei AUDI behauptn weitahin, se hättn den 5-Zülinda erfundn. :-((((

Guter Beitrag :wink:,erinnert mich immer an Die Teilnahme Der Mille Miglia Brescia-Rom,man glaubt goar ned was in am Mercedes SSK,oder in am Aston Martin Ulster-International,so verborgene Kräfte schlummern :grin:,Motorradlmäßig konnte ich leider noch keine Erfahrungen sammeln ,mit Den Oldtimern :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
lg pg

Nana Brauchst ned Neidig wern Herr Schrotti :grin:,hob des a Bissal bleed gschrieben,weil selber in am Oldi ,bin i a ned mittgfahrn,aber als Kundenbetreuer,woar ich dabei ,in Begleitfahrzeugen,und des war a Lotus Esprit 2.2 Turbo :wink:

Lg Pg

Zu der Zeit woar i no koa Stoandlklopfa :grin:
Nana :grin:,grichtet hätt ma Die schäßn,Des woar bei am oidn Bentley 6 Zyl,6 ltr Hubraum auch der Fall :wink:,Nachdem ma bei Die Meisten Vorkriegla überal sehr Gut Hinkommt,ist der auf 5 Cylinder weitergfahrn,Weil bei Einem der 6 Töpe hats an Kurbelwellenlagerschaden gegeben,Also Öl-wanne runter ,Pleul aufgschraubt, rausgezogen,Zündkerze abgeklemmt,Sprit -Zufur gestoppt,uund scho is wida gfahrn,Sicha ned Optimal aber Er ist ins Ziel gekommen,Sowas glaub ich Funktioniert aba auch NUr bei am 6 Ltr Lastwagen- Oldi -Murl :grin:

Lg Pg

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
lgpg