ich glaub ich werd alt

…schau Peterle…

Man fährt Frauen nach!!!

DA kann man die hinteren anatomischen Merkmale, ganz ohne Verrenkungen „studieren“!

Bei Rauchpausen/Kaffetschal gegenüber der Braut… da „studiert man“ die…^^ :smiling_face:

Endergebnis, man ist NICHT total im Arsch vom Halsverrenken!!!

Hod oisa mitn Oita nix z’tuan… du mochst as anfoch foisch… ahjo, die laungaunhoitende Blutleere im Kopfbereich… na jo is dir ehh schon g’sogt wordn… :grin: :grin: :grin:

Jedenfois, moch dir nix draus, weil jedes böse Wort in diesem Thread is der PURE NEID!!! :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :wink:

NA!!! ned auf de Braut… das du no soooooo jung bist!!! :worried: :cry: :cry: :cry: :cry: :hushed:

Asoooo… wer hod sich do noch aungmölt???

Na jo de woitn sich hoid deinen Zuastaund daspoarn!

Ist in der Schweiz nicht anders. Schau dir mal das Amtsblatt des Kantons Luzern an, mit allen Konkursen der Coop-Tankstellen.

Nettes Detail: Der Tankstellenpächter muss 90% des Kapitals bringen, aber Coop darf 3 Verwaltungsräte stellen und es wird nicht nach Kapital abgestimmt, sondern nach Köpfen. :wink:

um de Fr. Lehra moch i ma net wirklich an Kopf.

Owa des mit´n Grolli tuat ma aufrichtig lad. :dizzy_face:

owa trotzdem is des imma unendlich traurig, waunn´s soweit is. :cry:

I mächt gor net draun denkn, waunns bei mein Dickn soweit is. :worried:

… Du solche Links parat hast bereitet mir etwas Sorge! :cold_face: :wink: :grin:

HU

…bin ich verstört und fliehe in den Schoss meiner Familie! :worried:

:wink:HU

Du host an Unfoi ghobt Maier ??? Wos is gschehgn ?

Nein also ich denke a bissi Krafttraining und weniger mitn Spatzi spielen … dann packst de poor Kilometer auch mit an Eintopf im Bauch.
Wennst Fragen hast gerne, du siehst eh ich bin immer für dich da.

PS.: Sag falls a Mäderl mit dir war … hast da den Schmutz an deinem Kinn wegputzt ??? Des schaut jo sooo ungepflegt aus Maier :grin: :grin: :grin:

Bussi :wink:

Sog amoi spinnst du ??? Du Kindervazahra du  :rage:
Fohrst do mid an bluadjungan Mäntscherl umadum und sogst ka Wurt ??? Na wort nur du Neidhamme :sob:

:grin:

Da Maier wor a mid ??? Ma he … wos kummt denn do no ois ? :grin: :grin:

… „Fleissiger Pole mit eigenem KFZ sucht dringend Arbeit“

Schoffst mehr Lügen in an Sotz ??? :grin: