Ich habe nach 20 Jahren Mitgliedschaft heute den ÖAMTC gekündigt. Jahrelange Schikanen und herumschl

Ach so ja, war natürlich nicht auf dich bezogen. Liegt daran, dass die hier verwendete Forumssoftware ungefähr aus der Zeit von Telex stammt. :wink: Die Usability ist ungefähr die selbe, nur dass man keine Wählscheibe bedienen muss, um ein Posting abzusetzen.

und glaubst’ wirklich, der ARBÖ war dafür ;-?

was ich nie verstehen werd’ (wollen): wieso ein physisch arbeitender mensch den schwoazn (organisationen) des geld in’ hintern eineschiabt … :wink:

…Scho wida :eyes: …da Einfältige Grün-Friedn Aktivierte, Blaade Bauan Tölpl Franky :grin:, Der wos nedamoi für Notwendig sieht wenigstns kurz zu Grüßn :sob:

Du kannst eh Nur a Schlechte Kopie von Irgendam Gfrusteten , Gfrias Buach vaseuchtm Propella Moppal Treiba seyn :dizzy_face:

Hupf in Dei Loch zruck und moch aun Deckl zua unds Licht aus :wink:

Daher kaun i Die Leicht Spassbefreitn vom ÖAMTC nur zu Guat vastehn, waun De Gschicht üwahaupt woar is :grin:

Pfiati Lg Pg

…scho Meeglich oba aunscheinand woar da ned wirkli Gnua :eyes: wos. :grin:…weyl es Normalste homs Eam De 7 Joahr im Häfn Aunscheinand imma no ned beibringan kennan. Nämli: Servas und Pfiati :wink:…oda se hom Eam Täglich Gwachlt wia aun Tanzbärn , so dassa Des Wenige a No Vagessn hod, da Oarme

… fahre mit deiner neuen Lebenseinstellung nie nach Italien Kroatien oder gar Tschechien … dort kennt man nur ÖAMTC !!! Wir hatten ein Gebrechen am BMW meines Freundes in Imola … alles unnötig, sogar die Kiwarei konnte nicht helfen - hat meinem Freund eine fesche Stange Geld gekostet das Auto nach Österreich zu bringen.

Im Übrigen - Isolierband am Lenkergriff ist wirklich ein Blödsinn !!!

Und ÖAMTC kennt jeder und anerkennt jeder. So schauts aus :wink:

Viel Spass beim Sozialistischen Schrauberverein.

24 mm :dizzy_face:…Kloar :smiling_face: es Monstale muaß Natirli wida Maßlos üwatreibn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Joooo, Pfui Deibl des Lebt Ja no :grin: :grin: :grin:

Lg Pg