IDM Sbg Ring 6. - 8. Juli

aber der nä. winter kommt bestimmt :-))
karten kriegst

lg, mo

was hast denn aufgführt ???
musst mir nicht das nachmachen, was mi voriges jahr FAST aufgehalten hat …
du kummst trotzdem…und aus !!!
gib mir die nummer von dein spezi, der fährt gfälligst mit dem auto her :-)))))
bussal, mo

wichtig is , das du dabei den Humor behälst…!!!
lg wolferl

Danke dir mo!!!..hast was gut bei mir…!!!
lg wolferl

…wieder den netten „jungen“ Herrn organisierst, der mit begeistern die Moped´s putzt
lg
Da Pillly

ist er eh da !!!





(du weißt doch sicher auch, wie das geht)
lg, mo

wos is den do passiert??? bist min besen obgstürzt??? na-na-na, des schaut owa ned guat aus. wos moch i jetzt am ring, wem stell i meine freunde vor??? na du mochst sochn. i wünsch da a baldige besserung und schmerzfreie tage.
ggglg. tabo

I hob lei a Fahrradl und des hod koan Hauptständer…lei an Seitenständer und den halt i scho no aus falls i mir den versehentlich mal aufs Fusserl stell g

Und…Du hast keiiiiiiiiiineeeeeeeee Ahnung, wo ich überall zufuss hinkomm gö sfg

LG vom bodschadn Hexerl :wink:

Nana…wollt Dir nix nachmachen…weil wenn i des mal vorhätt, dann möcht i wenn schon so Motorradlfahren können wie Du und ned mir irgendwas brechen und mit so „Bitte nicht berühren“ Schuidl umadumlaufen müssen fg

Liebeliebe Monimaus, tut furchtbarst gut des Gfühl zu haben, dass Du mi wirklich sehr gern dabei hättst seufzowa des wird nix, i hab Schmerzen, muss liegen mit Fussi hoch und so und bin bissl oag hilflos momentan…do hätt i koa Freud und Ihr scho glei fünfmoi ned, glaubmas…

Falls i derweil an Gehgips krieg und wieder hatschn kann, meld i mi, versprochen!
Wenn ned, frierst ma hoid a kloane Portion Spaghetti ein …für näxtes Jahr :wink:

Mit Krücken wink

Joa, noch gehts lachen ganz guad und s`blöddaherreden auch, fehlt also ned so weit :wink:

zoagst eana hoid a Buidl von meim Gipshaxn und sogst, des wär de bodschade Hex gwesen, de i Euch vorstelln wollt ggggggggggggg

LG

kommst du zu Fuß auch dort hin, wo man sich ganz kommod die Zehen brechen kann. lach
Liebe Grüße Bernie

PS: wenn du dir zu Fuß schon die Zehen brichst, was passiert erst wennst mit dem Besen mal ausfliegst? duckundweg

Duuuuu…sei ned so frech gö…wenn i mitm Besen exact genau auf Dir land…könnts unter Umständen a an Bruch geben drohgggg*

LG und danke für die guten GB Wünsche :wink:

wies meinem hexenbeinchen geht…

bussl draufdruck
mo

Servas mei Zuckerschneckerl :wink:

danke der Nachfrage…geht aufwärts :-))) derf scho bissl belasten jetzt und mit de bluads Steckn komm i a scho besser zrecht^^

Wia schaugtsn aus, für den Fall der Fälle quasi…wieviel Karten könnte i denn haben und bis wann müsstest Bescheid wissen??? fg(Hob ja de Hoffnung no ned aufgeben, wenigstens auf an Besuch vorbeischaun zu könnenseufzsovui werd i na scho dahatschn wenn mi wer hindapacklt)…:-((

Und bei Dir ois ok? Alle Rippen ganz??? duck

Rebussal schick…i meld mi wieda :wink:

bis donnerstag vielleicht bescheid geben könntest, stel da am abend mal den bus hin, fahr wieder heim, und komm dann freitag abend wieder hin und bleib dann…
sicher, sicher kommst…fussal streichelt und a scherztherapie kriegst ah dazu:-)

bussal zruck
mo

na schaumamoi…na sehngmas scho…:wink:

Werd mi bemühen, bis DO an Fahrer zu finden, versprochen! Sag da sofort Bescheid, wenn i wos woaß, auch versprochen!

Schmerztherapie hört sich gut an…i bräucht bittschön an Kaffee, an Hocker wo i mein Haxn oblegen kann und…an feschen,starken Mann der mi trogt, wenn i`s nimma dahatsch ggggggggg(alternativ tätsma owa no besser gfalln, mit einem Moped umadumkutschiert zu werden als mich einem Kerl an den Hals zu hängenkicher…eh koane Ansprüch stellg)

;-)))

das gehört aber wirklich nicht ins forum!!!

ich meine wann wer wo kommt!!ggg


lg von einen schwer arbeitender
wolf

Ja…bist ja selber schuld wennst so neugierig bist und ois liest pfffffffffffffff :wink:

Wünschda no frohes Schaffen und hoff, Du host Dei Schwerstarbeit bis zum Wochenende fertig, ned…dassd am End…DU ned kommen kannst kicher

LG sHexerl

wie geht es dir mit deinem haxerl?

das mit dem lesen ist so eine sache, die nacht ist eben lang und da erfährt man viel neues!!gg

zum WE bin ich sicher fit, bei uns ist am Freitag um 6 Uhr schluß


Lg, wolf