Ignorieren

I hob ma do a amoi so Gedonkn gmocht zu de Kinder, zu den Fakes und zu diverse Hacheleien, de se ziemlich häufen do herinnen.

Am Anfang hob i ma scho docht, i drah denen den Krogn um.

Oba i denk des einfachste is - ignorieren - wenns ka Publikum hom, ist des doch donn eh z fad´für de Würstl.

Wir soitn so noch dem Motto ES IST KRIEG UND KEINER GEHT HIN denken und handeln.

San ma uns bewußt, dass hoit a Internetforum a ziemlich öffentliche Angelegenheit ist.

Do muast a damit rechnen, auf andere Meinungen zu stoßen, de wir donn a zu respektieren hom, wos natürlich a anständige Diskussion net ausschließt.

Und damit rechnen, dass des ois Plattform für gewisse Selbstdarsteller genutzt wird, de ma mit Antworten in eahnan Selbstwahn unterstützen oder eben ignorieren.

Nur sollt ma uns hoit a bewusst am Riemen reißen und a bissal toleranter und respektvoller miteinonda umgeh, sunst wärs vielleicht gscheiter im Mopedforum weiterzmochn.

I bin scho relativ long in dem Forum, hob a zwischendurch amoi a Pause gmocht, weil is nimma ausghoitn hob, de Deppareien, oba es is ma a bissal zu vertraulich wordn.

Oba de Leitln, de i bis durthin kennenglernt hob, san ma donn doch obgongen.

in diesem Sinne - Motorradlfohrn is doch für uns olle des Wichtigste - besinna ma uns wieder drauf.

lg

gittl

ist sicher der erste schritt zum ignorieren oder wie?

mfgmax

sie einfach muahahah

mfgmax

i muß ned alles lesen und ned auf alles antworten.
Wenn a Mist im Fernsehn is, schalt i auch weiter, oder garned ein.
Und i find des beste in dem Forum ist eben, daß man ALLES posten kann, ohne lang nachzudenken ob des zur Etikette paßt oder ob dann mei IP gsperrt is oder sonst was.
I man es gibt da hauptsächlich germanische Foren, da wirst scho voll angangen wennst mal was offtopic schreibst, oiso sowas brauch i ned.

Imma locker bleiben und als mündiger EU-Bürger selber entscheiden was man liest und über was ma sich aufregt.
Und samma sich ehrlich, wenn morgen der große Stromausfall is, dann is des relativ egal was da herin gschrieben wurde.

net schlecht, doch wenn keiner zum Krieg geht, kommt er zu Dir, so wie man hier bestens sehen kann.

net imma leicht.

i werd mi bemühen,dass i mein Rat a selba beherziggggg

lg

gittl

siehe

[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1721859]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1721859[/url]

schau in gonz bes on, donn traut a se eh nix mehr sogn ggg

i bin ma sicha, dass net leicht is.

what shall´s - i woit mi a wieda amoi selbstdarstellen ggg

lg

gittl

ist Dir gelungen. Aber leider wird sich sowas net verhindern lassen. Es gibt einfach zu viele Leute mit zu viele Probleme.

früher host da an Spezl gsuacht zum ausreden, heite brauchst a Iternetforum.

Eigentlich tans ma eh load de Kinder. Des blede is nur, wennst net worst obs a Fake is und du losst di drauf ein.

lg

gittl

eine Charkterschwäche! So wird nur das Forum verseucht mit Schwachsinn!

dass i, wenn i wos zum sogn hob, a dazua steh muass.

Oba leida san a poar so Charakterwürstl unterwegs, de koa eigene Meinung vertreten kinnan und dabei nu flgelhoft reagieren.

Wenns oana auf lustig mocht, donn no jo, des belebt jo eh des Forum.

i wü anfach do herinnen übers Motorradlfohrn quatschen und a bissal spassigere Diskussionen.

lg

Gittl

seh ich das auch.

du bist eh a nu oana von da oitn Garde - oda?

zu Harikiris, Oktans und Harpyrs-Zeiten

hoffentlich fühlen se da jetzt net olle ondan persönlich ongriffn - des passiert jo a ziemlich oft do herinnen ggg

lg

gittl

was wäre mit einer ignore-funktion…

sollte doch machbar sein, dass man bestimmte user auf eine persönliche-ignoreliste setzen kann und dass man die beiträge dieser user nimma lesen muß

Des geht im persönlichen Outlook sicherlich!

oba, wie gsogt es is a öffentliches Forum, des jeder benutzen kann.

I muass jo net olles lesen.

Oba es manchmal wirklich schwa, ruhig Blut zu bewahren!

lg

gittl

Jetzt, nachdem ich mich von meinem traurigen Lachkrampf erholt habe, kann ich auch meinen Senf zu diesem Oxymoron dazugeben.

Ein EU-Bürger und mündig, ich sehe, ich sehe: Vorgeschriebene Obstgeometrie, Licht am Tag per Gesetz, Massenverblödung durch schrittweisen Entzug der Mündigkeit per neuen Gesetzen … und da soll der mündige EU-Bürger frei über Internetkonsum und Argumentation entscheiden, wenn ihm das schon bei viel einfacheren Dingen verboten bleibt, ja er gar nicht mal mehr im Stande dazu ist bzw. sein will.

Belustigte Grüße, Varabär

so oid bin i a net…

du host jetzt auf des gggg einfach vagessen

gggg

lg

gittl