…a anziges Wuart mecht i no hearn bezüglich NETT sein… des gibt a dridoppelte von Onki Gerry, w_ds und mir!!!
Diarr wia’s Herbstlaub owa a Goschn das sich da Schwarzenegger dahinta umziagn kaunn!!! I glaub du kaunnst schnööö rennan, weu des Mowed darettet dich ned…
jooo sowas in der ort. des mit de zähnt kau i ned so beurteiln. maunche sogn zwoa es is a wunda dass i meine no olle hob bei mein mundwerk, owa wiaso soitatn de aussafoin solaungs gsund san … ned vasteh sowos
Was hast den jetzt gegen den Jakobsweg, des is voll befreiend, und vor allem, warum fühlst jetzt du dich angesprochen?
I hab eher die geistige Befreiung und Selbstfindung gmeint.
… oide Gepetto, a extrem guada Mopedfohra der aber an klanen Poscher hod weil er in der KK auf „Dumme“ wort (durt wimmelts jo nur so) die sich mit eam einlossen und des kaunn schon amoi in an Desasta enden. Oba sunst is eh ois bei „Oidn“
… den Präsi, die Benzinpreise, Lebensmittel in Plastik, Buschbohnen aus Afrika, aun an Urlaubstog wie heite 10 Stund hackeln, das mei Goif nur 160 geht, das i ned so guad Mopedfohrn kaun wie da WucDilly … und und und, oba i kaunn ohne Alkohol damit umgeh weu i scho a großa Bua bin und ned so a Bettnässer wie unser Storchenkind.
I mohg eigentlich vü zu vü Leit die mi ned woin … pervers gö ?
… das stimmt so nicht, mein Vater trug nach eigener Aussage Socken, also so einfach is das nicht … tua doch ned deppat sei sonder konzentrier dich auf des wos du guad kaunnst … und ? wast wos i man ???
… sooo kaunn ma des ned sogn, oiso na wirklich, das des soooo vü warad ??? na oiso echt ned ui man, du losst a aundare immer ausreden und so … i glaub do kaunn i di beruhigen
… des wor heite a Tog heast … zerscht da Rochus vaobschieden mumma in die Firma … Kaffee, daunn da Olpo auf Besuch kumma MIT an söbagschnitzte Kuchn … mit eam an Kaffee, hoffmas griag i den Tog iwahaupt peckt heast
Wos wüsd du eigentlich immer mit dein Geschreibsl dass a jeder Gschtopft sei muass um Kinder kriagn zu diafn???
Bist in Armut aufgwoxn? Hosd ois Kind z’vü Watschn abgfaungt? (wos oba mit’n Reichtum von Erziehungsberechtigten iwahauupt nix zum tuan hot)
Echt interessant… (und des wundert mi jo aun sich scho sehr…)