Ihr Lutscher!

…eh ned, da HU is jo ehh liab!

…du wast wie oft die Familie 1702 auf Urlaub is oba ans kaunn i da sogn…sowos geiles wie des Hotö haumma no nie ghobt :wink:
jetzt wor ma essn…Themenabend :wink:…des kaun ma ned beschreibm wie groß und reichlich des Buffet is.
Oiso…de wern uns wieder sehgn obs es woin oda ned :grin:

vlg vo da Insl…C&G

…Rosi a ned? :wink:

wär mir noch eher spaceballs1 eingfallen, mit der „wahnsinnigen geschwindigkeit“ :rofl:

das war allerdings noch nie anders und wird sich auch nicht ändern!
drum bin i immer vorsichtig, wenn leute von sich selbst sagen sie wären schnell :wink:

de vor der grossen stadt von mir aus, der mit de zwa s und der 46 is ma heilig!! :wink:

…nochdem i mi hiaza oiweu sooooo vüüüüüü üwa de Boartschwuchtl aufgregd hob… a a wengl woarma Spaß derfs schau sein, zumindest vom BuHö! :wink: :grin:

Mogst a Käse-Sahne und an Prosecco…aunlulu tuat ma lad, owa i find de amüsant!

…Na wem denn nicht?
:grin:
was ich meinte…wenn wer die künstlerischen Ergüsse unserer Herrn Instruktoren mit dem verletzlichen Ego lest UND ernst nimmt traut se eh kana mehr mitfohrn :grin:
Da werden Tips gegeben und Linienfehler und dergleichen gefunden (nicht die vom Gulasch) das die Tür nicht zugeht.
I glaub i werd umfirmieren auf Opa1702 :grin: :grin: :grin:…das entsprechende Moped hab ich ja schon.

:wink:lg Herr Chemo

Es gibt kan der ohne fahr- und linienfehler unterwegs is!
Und i persönlich trau mi mit jedem mitfoahn, i foah mei tempo und fertig!
Und des kann, je nach tagesverfassung und strecke, auch variieren.

An scheenan urlaub übrigens, herr opa1702 :lol:

…a richtig :wink:
I fohr a mit jedn mit und gfrei mi immer wenn ma neiche Gsichter kenna lernt. Des is 4 mi des schene an dem Hobby und a nettes Plauscherl bei an klan Braunan ghert a dazua.

Danke lieber Che :wink:mo…i wern na Mühe gem und mit da Omi brav relaxen

:cold_face:

HU