Interessante Zeitschriften für unterwegs

Guten Abend,

auf Grund des bevorstehendes Winters werde ich bald wieder von meinem Zweirad auf den Zug umsteigen müssen und mich irgendwie während dieser unglaublich spannenden Fahrt beschäftigen müssen. Kennt ihr irgendwelche Zeitschriften, am besten natürlich gut und über Motorsport, Motorrad o.Ä., die sich zu abbonnieren lohnen würden? Gerne auch welche, die man in Form von nem Zeitungen-Probeabo erstmal testen kann, gibt’s ja auch immer mal wieder…

lG

Wer sandn Sä überhaupt? Tun Sie sich Ihnen amoi gscheit introducen :smiling_face: :wink:

wg

http://www.bussibaer.de/cgi-bin/index.pl

Trost und Rat durch Dr. Pezi Nordbahn auf 1000 PS

na da würd ich mal in den bahnhofskiosk gehen :grin:
mir das blatt mit dem schönsten titelbild kaufen und loslesen :smiling_face:
i hab imma in klapprechner mit, wann i mit da bahn fahr .
da gibt´s genugg sinnvolles ,kostenloses zulesen.
vor allem 1000 ps ist sehr empfehlenswert :grin: :grin: :grin: :grin:
lg

Vlt. mant er sowos?

herast,hats an nebel,oda bist benebelt…hat die dei olte net lassen
oda sein sie imma so unfreindlich an am feiertag ???
…zzzzzzzz…
zuaständ… :eyes:
lg schaukelpferd besitzer aus de berg

und wennst net amoi wast, ob er a a guidfligal fohrt, wieso empfiehlst eam daunn de zweite fixzeitung für guidwinga??? und wieso vagißt auf des „Schöner Wohnen“??? :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Redn kumman jo bekaunntlich de Leit zaum.

Und waunn daunn scho amoi olle in da erstn Reih stengan, foit des Aubandln glei vül leichta. :wink:

Du nimma dabei bist, gibts kane „feschn Schaffnarinnen“ mehr. :grin: :grin: :grin:

Na ehrlich - host Du scho sowos in natura gsegn? :eyes:

(außa im Beate-Uhse-Katalog :wink:)

http://mclb.de/biker.htm

Da tust jetztn amal die Vareinsheftln abbonniern und denn is das gut im Zug.
Hast auch Vorschläge für gemeinsame heisse Bikernächte dabei … :wink: Los gehts.

… vom Pezibaern ???  :wink:

Ziagst hoid, a paar mal De Notbrems, im Treno,oda sowas-weyl  dann ists da Nimma Langweilig, und Des Göd , fürd Zeitschrift sparst da auch :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

,is des sogenannte Kenda Gleichberechtigung Gell :smiling_face:…oba bei Ana Feschn Schaffnarinn, brauchst an Nix ziagn, weyl sonst host gla ane :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

kloar, im Orion Versand :smiling_face:, und im Tevi bei Schaffna suacht Sau, do hats Gnua, von soichane :grin: :grin: :grin:

Lg Pg