guckst du hier ----> [url=http://www.youtube.com/watch?v=OL79X9xeelQ]Vamummtn - Vienna Street Rockaz - YouTube
greeeeeeez, ich
pfui deife, de haum jo an släng wia wiena nega !!!
°lp°
grod DES is jo es leiwonde g
gibt jo eigentlich NO derbere sochn vo eana g
[url=http://www.youtube.com/watch?v=KaQoldsWtQc&hl=de]Vamummtn - Mei schwonz - YouTube; hihi
greeeeeez, ich
hobi eh scho xen …
hab mir grad ein leiberl in rosa geordert … ![]()
°lp°
lol
ned aufs neon-käppi vergessn gg
greeeeez, ich
das gibz leider nur in schwoaz und des find I unkuul … ![]()
°lp°
host du ka hockn ned?
so vü zeit zum postn hätt i a gern. (i hab urlaub, i derf die näxtn 2 wochn^^)
greeeez, ich
BTW…
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Rx-24NZczUY&feature=related]Vamummtn foahn Cadillac!!! - YouTube
greeeeeez, ich
mei hockn faungt heit nochmittog au und dauert ca. 10 täg …
btw: scheis saund …
der kadi … ![]()
°lp°
vamummtn 4 life
![]()
grüße aus wien
jesssssssssssssssss…
se leit wiennnna zappas rulez … ;-}
°lp°
G U A T !!!
[center]…subba ! [/center]