Kalte Kuchl?

Bin heute von Gutenstein kommend die Kalte Kuchl und dann Richtung Hainfeld gefahren. Nach 4 Schildern Achtung Splitt und 30 km/h war kein einziges Körnchen auf der Straße. Nach dem fünften Schild war dann tatsächlich ganz viel Splitt auf der Straße und in den Kurven auch mit 30 km/h äußerst gefährlich. Dank ABS und langsamerer Fahrt habe ich die nächste Kurve mit einem leichten Rutscher geschafft. Passt die nächsten Tage dort die Speed an oder dort gar nicht fahren !
father_in_law

was macht er den auf der strasse,der splitt…
eisig ist es ja momentan nicht,oda ???

mfg

Na jo Zumindast aun Guatn Eindruck werda mochn waunna koan Ärga wüll -Gell? :wink:…aum Bestn im Täär :grin: :grin:

Lg PT

besteht übahaupts keine Gefahr nicht … es is kaa Kreisvakehr und da Gerry is eh im Urlaub … :smiling_face: :grin: :wink:

… net amoi es Oipngrattler hobts an Teer auf da Bohn …

Aufgemerkt, damit es wos learnts do herin:

Teer = Steinkohlederivat
Asphalt = Abfallprodukt aus der Erdölraffinerie

Teer is stoark krebserregend und stinkt wia die Sau … drum issa ois Strassenbaustoff seit zig Joahr scho vabotn … aussadem issa eh fui zwoach der gstinkate Dreck … :smiling_face: :grin: :wink:

…Di :grin:…is ma eh Voi wurscht wos da für a Dreck ummadumm liegt :rage: -foahr eh ned gern ind KK…brauch nit imma do seyn -wo Viele sind -für wosn a ? :dizzy_face:

Pfiati Du Oida Preißn Schädl :wink:…Asphalt usw :grin: :grin: :grin:

pg

Der Dolde do hat gsogt, mir soin wos „Gscheids“ schreibm … oiso gibt es auch fia die unbelehrboren do herin ob und zua etwas geballtes Hintergrundwissen …

http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=2704160

… oiso gibt es auch fia die unbelehrboren do herin ob und zua etwas geballtes Hintergrundwissen …
Oba koa Ongst des tuat bloss am ofang a bissel weh … des menschliche Hirn gwohnt se dann relativ schnöi dro, dass es benutzt weard …
… kann oba aa sei, daß so ein Teil des wos in so am östereichischen Gschwollschedl vabaut is etwas länger braucht … weil es jo no vüll näher dro seids am Affn …

…Dua Nur weida a so :wink:…daun hostas eh boid -oida Preißn-Deifi :grin:

… und wandere ich auch durchs finstre Tol … so fürcht ich mich nicht … denn i bin die gressde Drecksau im gonzn Tol …

Hi!

Das selbe nur wesentlich schlimmer auf einer Länge von ca. 5 km zwischen Kleinzell und Kalte Kuchl.
Durchgehend Split auf der Fahrbahn.

So wie das dort aussieht wird das auch gleich für den Winter liegen bleiben :wink:

bin gestern gefahren-mich hats fast 2 mal hingeschmissen-und der vor mir fuhr beschoss mich andauernt mit steinen :rage:

In Italien und der Schweiz habe ich solche Straßen noch nicht gefunden.
Eventuell habe ich ja unrecht, und es weis jemand anderer mehr darüber.
Bei denen wird gleich neu Asphaltiert und das auch noch gerade ohne Welle.
Die schaffen das, mit ihrem Geld.
Haben die andere Steuern, zwecks einnahmen ???
Ich blicke mich da nicht durch :eyes:

Na sooo wesentlich schlimmer wird es nicht gewesen sein, weil ihr dasselbe Stück meint. g „Zwischen Kleinzell und KK“ ist nämlich die gleiche Strecke wie „KK - Richtung Hainfeld“. ggg

lg
98PS

bin gestern vom Ox kumma Richtung Höllentol des söwe Gschiß :sob: :rage:

Die üben das streuen schon mal für den Winter :sunglasses:

bei der qualität des topfenstrudels dort is mir der splitt sch…egal :wink:

oda Nicht ? :eyes:…mir hod amol a Stroßnbaua vazöhlt dos des Splittn bewusst im Somma an Heißn Tagen gemacht wird-weil daun da Straßenbelag weicha is …es soll zur Verdichtung Dienen und Fahrspur- Rillen bessa ausgleichen …Des Ganze soi vom Ständigen Verkehr einedruckt bzw eingefahren werden …oba evtl hoda mi jo a gepflanzt , mit Dera aussage Der Batzi :grin:

Lg Pg

Daunkscheen fürn Hinweis Hr Gerry :smiling_face: …Nur :eyes:…a Bissale zu spät :grin: …hob Den grod per Hallo lon- zur Sau gmocht :cold_face: …wossa mir fir aun Mist Kibi dazöhlt hod :grin:…Na Guat jetzn ruaf i Eam halt Nochamal aun :cold_face:, und Behaupte schlicht es Gegnteul :grin:

Die haben anscheinend wieder was mit Bitumen geflickt deswegen der viele Split gestreut. Letzte Woche gefahren und sehr scheisse gewesen.

lg

versteh ich jetzt nicht,
weil an bitumenstroafen den konn i „umfahren“ wenn olles volla split is geht ma de strossen aus…
griasserl an de tant :wink: