ja fast leid, das i ka Kasnudl mehr bin ;-))
Greets die BT
rollen…also mitn glockner wird ba mir nix werden am freitog und treffen am somstog a nit…i muas noch italien fohrn…sproch-, kultur-, wein-, esse-, und so…für a poor tog. nix fiar ungut…oba i hob dei „weisung“ ernst gnumman und orbeit dron…gg
drauf kannst einen lassen gggggg des sind wir. und nur positiv bekannt. olle sinds neidig das bei den ausfahrten so gfahren wird das de damen gerne mitfahren ggggg de andern pressen an und sind immer allan hehe
lg opti
villaco valossn wo doch so nette do sind gggggg. kumst mol mit dem klanen monsterle der niki und bringst sie samt ihrem kuschelding mit ggggg
lg opti
mannt a das de 70ger der oma wichtiger is
meingott ihr beiden werdet fehlen gggggg
jojo…i glab dir aufs wurt…wos des fehlen betrifft…wie schauts aus…gemma auf an schoschonen. jetz
loss des nur net unsre gelbe hören… de presst eh imma (wieda) bei eich vorbei gg*… sonst werd das gach a dauerzustand und donn fohrts ihr männer nimma mit uns mit hihi*
a suppppa runde ,bin stoltz
das i bei eich mit fohrn derf!!!
L.G. mella
i zieh denn hut vor dir !!!
alle achtung suppppa
freu mich schon auf das nächste mal
L.G. mella
wenn dir des net zu spät is
moa der werd i mal a gwicht aufetuan damits was was wir für gute biker sind
jo noch tog um 17.30…und mitn verspiegelten visier konn i locka bis 18.30 bleibn…gg…bis späta
zur Bike Week mach ma das ![]()
und jetzt habt ihr ein 1000PS Cafe auch noch neidigbin so was hamma nit amal in Wien - hier eröffnen nur mehr Kebab-Stände!
sehnsüchtiger Gruß in die Heimat ![]()
Greets die BT
opfer…gemma auf an indianer heit gegen 17.30 uhr…vielleicht ist jo der uniformierte a schon do und konn die schutz gewähren…
von wegen tamisch, gehts mal aufn wolfi los, der tamischt immer davon, weil ich würd ja eh nit ggg …
du foahrst jo a extra donn so provozierend vor uns ggggg
noch gehen willst wirst bald kommen müssen gggg weil laut nachbarn bin i a vabrecher, a rowdy und a gauner ggggg dabei bin i ganz harmlos wos glabst was da los wird sein wenn des richtig los geht ggggg
is schad drum
noch kein(e) ausgegrenzt… und wir frauen sind jo eh noch in der minderheit gg* sind ja über jeden zuwachs froh
aber nimma lang gg*
lg U.
des nimma lang steht bitte für in der minderheit sein gg*… net das da was falsch verstanden wird :-))
i sog jetzt nur… de hatza gestern noch auf a eis in de city wor da wolfiii mit ziviler blaulichtbegleitung… de jessy war gaaaaanz brav lach*