Kauft Mehlwürmer

… da Robert ned wü, dass de Amschln wos zan fressn kriagn und de Recherl scho.

De Amschln vagunt a d Proteine von de Wiamal ned und de Recherl wondlns Gros in Proteine um. :grin:
De umgwondltn Proteine kennan donn de Jaga (Töten als Hobby!) oknoin! (womit m majer sei Onlign a erörtert sei soit!) :cold_face:

Mit de jeweiligene Proteine konn a se donn vuistopfn und wieder irgendwöche Nochboarn reizn!

Motorrad Tratsch: Dumme Trottln - forum.1000ps.at

So schauts aus!

HU

I moa de fressn nur Wirm!? :eyes:
Oda ned?

Owa wuascht: I fuada de Vegal a, weil de versch…Kotznluada (loss mein Avatar in Rua!!! :face_with_diagonal_mouth:) fressn de Jungvegal e olle zsam.
Do konn gor ned gnua drauf gschat wern, dass de Oidvegal gsund und kröftig übern Winter kumman damits glei im Fruajoar lospempern!
A wenn des dem anen oder ondan Evolutionsspartaner spanisch viakimmt! :sob:

Happy << der gut zu Vögeln ist >>up

… woit ma des goa ned wissn … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

…Auslese" kannst Du vielleicht in einem intakten Ökosystem mit natürlicher Populationen an Amseln, Futtertieren und Fressfeinden heranziehen.
Aber bei dem Mangel an Nistmöglichkeiten, der Umweltverschmutzung in der Stadt und demr Überzahl an Fressfeinden (Katzen - wie wiederum selbst kaum Fressfeinde haben) steht das Argument mit der „natürlichen Auslese“ auf tönernen Füssen!

Oder?

HU

Nun ja, HU, jeder hat töten als Hobby oder hast du noch nie Geschirr abgewaschen oder die Toilette gereinigt? :eyes: :wink: :grin:

Grüsse vom SFB, der z.B. Katzen mag und Tauben hasst, hingegen Schwalben wieder sehr gerne mag. :smiling_face:

War der aufgelegt! :grin:

  1. Wer hat Dich als Sprecher hier herinnen gewäht du Beutel? :wink:

HU

… sog des ned … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

recht, Du Beutelteufel … :smiling_face: :grin: :grin:

Oiso guat, moch ma a Obstimmung:

Wen interessierts wia guat da HappyUp zu vögeln ist???

Schau ma moi … :wink: :grin: :grin:

Willst Du jetzt das entfernen von Mikroorganismen zum Erhalt der individuellen Gesundheit mit dem Anfüttern uind späteren Abknallen von Wirbeltieren vergleichen? :cold_face:

Nicht ernsthaft oder?

Und: Nicht falsch verstehen - ich hab nichts gegen Katzen. Die Raben in Graz sind für die übrigen Singvögel ein mindestens ebensogroßes Problem. Trotzdem bin ich nicht dafür, dass die abgeschossen werden sollen (was gemacht wird - von den lieben Jägern).
Ich bin nur der Meinung, dass man - wenn man in einer Stadt mehr als nur Haustiere haben möchte - etwas unternehmen muss.

Dazu gehören naturähnliche Parks und Gärten.
Dazu gehört, dass man sich um diverse hilfsbedürftige Wildtiere kümmert (siehe link).
Und da ist eine Möglichkeit die Fütetrung der Tiere die nicht ins Beuteschema der Jäger passen, weil nicht abschusswürdig. :sob:

HU

http://www.wildtiere-in-not.at/

…hab ich nicht kommen sehen!

Danke!

:grin:

HU

:cold_face:

Jetzt fühle ich mich bedroht! :wink:

HU

In vielen Themengebieten, wie dem Umweltschutz, geht mir die Schizophrenie auf den Sack.

Welche z.B. Naturschutzgebiete sind in der Schweiz diejenigen, die am wenigsten gepflegt werden? Richtig, diejenigen welche von Naturschutzorganisationen gepflegt werden. :eyes:

Im übrigen, in der Schweiz ist das Essen von Katzen und Hunden legal. Darfst also hierzulande deinen ‚Bless‘ schlachten.

Daneben:
Naturähnliche Parks will kein Städter. Der beklagt sich ja schon, wenn im Wald eine Tanne überm Wanderweg liegt. :eyes:

Linie um die Schäden an den Bäumen durch Wildverbiss gering zu halten.
Pass auf dei Knia auf. :grin: :grin: :grin:

… sunst mechat mi da Sunte ibaroi herumzoagn … :sob: :sob:

:wink: :grin: :grin:

… host Du an Gstudiertn gfruahstuckt, oda bist Du Logistika am Stahof … :eyes:

Daß-Nicht weyl des wissat i sicha :smiling_face: :smiling_face:…oda oba- Er hod ma was vaheimlicht :cold_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Wo hert des „natürliche“ auf?
Termitenbau?
Hochhaus?
Spinnennetz? (Oh mei Gott de Fliagn sterbn aus!)

Erstens is mMn olles ols natürlich onzusehn wos von Viehern (u.a. uns) oda Naturgewaltn gebaut/erschoffn werd (muass net automatisch bedeuten, doss es guat is, wal es gibt wie bekonnt in da Natur a gschissene Sochn so wie de Stodt ane is).
Zweitens is ma „wurscht“ ob a Spezies ausstirbt oda net, jednfolls werd zu vül Tanz drum gmocht, das passierte a ohne den Menschn durch Naturgewalt (Saurier, etc…) früha genauso wie de Erdn a scho vur den Menschn amol wärma bzw költa ols jetz wor.

Oba guat, fuattats de Vegl, de meistn Omis und Opis mochn des holt (:D), für mi ändat sich dadurch eh nix. :stuck_out_tongue:
I schmeiss a hin und wieda amol a oltes Brot ana Entn ins Wossa, oba I moch holt kan grossn Aufstond drauss ols würd sunst de Wölt untagehn.
Team Menschn, auf jedn Foll! :wink:

lg

I waass zwor ned, wos des untersuchungsergebnis aner erhöhten sterberate unter tieren mit logik zu tuan hobm soll - oba glücklicherweise bist du ned auserwählt, die ernährungslage von menschen steuern zu dürfen, des wär tragisch - weil noch deina logik, hod ana offenbor doppelt so vü nix zum essn wenns nirgends essn gibt, wenn nua hoib so vüle menschn hungern und daun gehts ihm eh guat … -> de wenign de ihn net hobn solltn donn eigentlich mehr Fressn pro Schnobl übrig hobn, jetz wo ihre Kollegn Ex-Amsln sand, oda net?

kaumasi wirklich so verstölln - oder is a solch storka durchblick aungeboren ;-?

I hob in der ersten fassung eh des gleiche gschriem - nur hob diesesmol I die orschkortn erwischt mit an neustart vom server und nix gspeichert … :frowning:

hob ihn gfrogt, ob er den unterschied deswegen ned versteht, weil er kane aumschln frißt … glaub’ mittlerweile aber, bei nix ois fingerzuzzlerei ois reaktion isses wurscht, mit welchen argumenten ma kummt …

na, de fressn käfa a und vo gössn lossn sa si stechn …

du hosdas guat, du muaßt jo nua auf de spotzn schaun … obwohl: maunche jungan verirrn si ins stiagnhaus und wenns ned gaunz panisch san, reichts eh, die oberliachtn von an gaungfensta aufzumdamochn, damits de miezn ned daglengan…