Kauft Mehlwürmer

… heit sogtma dazua Mailwurm … :wink:

…i jetzt awa ned!

Wiad ma zwoar iwa kurz oda long am kopf foin, dass i in dem Expertenforum ned urdentlich Korrektur lies - owa wos sois!

HU

…owa de Physiker hom prowiat mi z assimileren!

HU

…die Goschn Herr Natter! :sob:

HU :wink:

…slich!

HU

… hättensma aa besser gfoin, aber die geschmäcker san eben verschieden … :wink:

… Herr Geratter … :wink:

Host do net Bedenkn, dossd so private Bülda öffentlich mochst?
Najo oba eigentlich is eh net soo schlimm wal solongst dei Gsicht net sichtbor mochst isses jo mehr oda weniga eh anonym. :confused:

lg

wenigstens einer, der meinen himweis auf den mailwurm verstanden hat: der kopf kommt per post, damit du keinen falschen ansprichst - wär’ ja ev peinlich … :wink:

Sog dem Henker er soll vurm obschickn jo genug Eis dazua pockn, sunst stinkt dei Schädl wenn a bei mir onkummt und I konn ihn niama fürn Totempfahl gebrauchn.
Oba onsprechn werd I ihn sicha net, des wär jo kronk! :confused:

na robsi, du host do wos mißvastaundn … woast zlaung bei de wüldn hund im urwold, ha ?

bei uns bedeutet ‚mail‘ mittlerweile sowas wie : elektronische post, waasst … des san daun lei büdln … und von MEIM’ kopf hobi jo ned g’schriem. folls du dir die mühe machst, nachzulesen bitte … :wink:
dei phantasie, wiesdes gern hättst, hot dir grod an aunständigen streich gspült … oba ka surg: jeder topf findt’ sein deckl - auch du mein sohn, findest einen partner … geh amol in die sunntogsmeß, vllt wird wos draus … :wink: … schlechte idee ?

Wos du wieda daherschreibst herst.
Des Foto konnst da beholtn (wiss ma eh doss du bist. ;D), dafia hob I ka Verwendung auf mein Kopfspiess.

[image]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Vlad_Tepes_002.jpg/220px-Vlad_Tepes_002.jpg[/image]

I bin doch ka Pole herst …

Olpo klingt so noch Osteuropa, najo wieda wos dazua glernt.

gugg a mol :sunglasses:…den kenn ich doch :eyes: …ist des Nit da Fürst Dracul ausm Heitign Rumänia? :eyes:…ja Der woar a need grod Zimpalich so hert man :grin:

Lg Pg

sie einen gesunden Appetitt

hob heit a wieda 5 kilo Biokerndl im Logerhaus kaaft fressen heier unrndlich

geh woas da Geia wos mitm Olpi ist :sunglasses:…Der is a scho wida Irgandwo-Egal :wink:

Lg Pg

ka wunder, wenns bei dir no immer so ausschaut … war in HH moppet testen, da blian scho de palmkatzln an der elbe im hafen und schnee war gestern … :wink:

von Gestern, wenn es dich tröstet, ich könnte mich in HH nicht wohlfühlen brauche aber auch keinen Arbeitgeber mehr!
Moi Moi!