Kennt noch wer "wüde Hund "?

… erinnere an den Ofen hat der keine sehr engen Kurven oder ?

Is des ned eher ein flotter Pass ?

eiwoll is des oaner zum hoazen
oder moanst der hoasst umasonst ofen
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

i kann nimma,i moan du hast mein tag gerettet
:smiling_face:

a griasserl

… daunn is a Busa durt richtig oba fohr mit eam amoi aufn Sella auffe oder Stilfser. Wennst do ned DU friacha ob bischt soitast aufhörn oida Mau !  :grin: :grin: :grin:

mei 11er is eher a bisselle zacher zum kehren fahren,de mag wia de bussa ,de schnellen langgezogenen kurven.
also i hätt woll koane meter aufn stelvio auffi,vorallem vo bormeo aus :sunglasses:
mir sein ma ja am sanstag gfahren mit 1o motorradeln, ktm duke getuned,11er duc motard,12er gs aus berlin,
6er srad,z 750,no a duc,ktm 950,gsxr 1100 :smiling_face:,kawa 6er und a bussa
i sag da es werd woll zeit das i aufhör zum denken :grin:
na na wenn oaner sei gerät im griff hat schausst olt aus :wink:
i bin halt koa wilder hund :cry: :cry: :cry:

… samma oide Hund und des is doch a wos nitta ??? :grin: :grin: :grin:

Hab ich eh geschrieben … wenn einer sein Gerät kenn kanns gehn aber die Fälkin ist eben eher keine Kurvenfresserin !

So jetzt gemma wos schneidn … jo i was i soitat mehr Bewegung mochn oba i geh eh muagn hackln :wink:

Oisdaunn … MOIZEIT MITNAUND !!! :grin:

mia samma woll eher nimma de jüngsten,aber für a gaudi immer zum haben :grin:
falke…hmm…i hab des a nit verstanden das der walter von aner 1000er k8 auf des hässliche vogerl umgstiegen ist
:grin: :grin: :grin: :grin:
aber i schraub ma jetzt an sbk lenker auffi und dann werd die geschichte der gsxr 1100 neu geschrieben
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

imma lei futtern… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
bist leicht a bald a pezzibär

… wor ein Mythos und für mich eigentlich ned schiach Silli.
Die neue hingegen ist extrem schiach. Weiß Gott wer de aum Gewissn hod …

I woar heit a gaunz a wacha Hund… hob mi mitn Pätalä troffn… und der hod mir glei olle drei „Hügalwegal“ zoagt!

Erschtes kurz owa nett, do hon i fost von mein lediertn Bock de Sohln valorn…
Olsa zum Onkäää vom Peta, zuabickn!

Do woar i nochand a g’flickda Hund!

Nochand de Mitlarä auffe/umme und retour, des hod ma gfoin, leida hob i ma nochn Wendn fiars zruckfoahrn, nochdem sie mir etwas mehr ois gewollt aufgstiegn is, beim unsochgemäßn „oweknoin“ (bin KOA Wheelyfoahra!) soooo wos von de Kecks aum Tank aundibblt, das neama scheen woar! :rage: :rage: :rage: :rage:

Do hon i nochand a poaar Kuarvaln braucht um wieda tiaf durchotmen z’känna… :cold_face:

Jo und natürlich hod er mir sei „Heiliges Hügal Streckal“ zoagn miassn… umme, retour, umme… :grin: :grin: :grin:

Ahh gaunz nett!

UND nochand bin i aunsotzlos zum vafressanan Hund iwagaungan, beim Schrotti Steckalfisch futtern!

GAUUUUUUNZ wos feines und guates!

Na jo… und nochand hots extrem zum Schüttn aungfongan, hoarta Hund wia i bin :wink:, bin i natirlich ohne Regnquwandl untawegs g’wesen, daher ois potschnossa Hund daham aunkumman!

Wuarscht, scheeen woars trotzdem, grod recht de kuarze Streckn, fiar an vakuidn!

Leida woars wieda nix mit wülda Hund… :worried: :cry:

… is ned schlecht ? Und der Oideisane schaut a schon a bissi aus wie a Wikinger findst ned ???  :grin: :grin:

Des wos mir do gestern vaspochtlt haum wor sicher ka Makrön … des wor a Haummahai :wink:

Na sixt is de mittlere doch gaunz okay. Durt wor des wos mi midn Bus zalegt haum de Gfrasta :wink: und seither muss ich immer mit DB KILLER fahren hams gsagt, Glaubst sunst gabat i mi mit dir oh ??? :wink:
Nur is ma der Killer irgendwo hintn ohbrochn oba do kaun i nix da4 :wink: … Ehrnwurt :grin:

I wer schaun dass i mei Mopettn flott griag … erstens mecht i mid dir UNS dem Mayer unser ausgmochtes Runderl fohrn und zweitns möcht ich meine Kaffeeschulden bei an Willy pecken.

Oisdaunn … mir herma uns :wink:
da Gerry

… Wadln hättst wie da Arnie kenntast jo mit de SIDI weiderfohrn :grin: … de hoidn no sicher bis zu deiner Pension :wink:

I glaub i werd de Dinga auf olle Fälle amoi in"Äktschn" probiern!!!
Waunn’s irgendwia geht nimm i mas!
Bei da näxtn Ausfoahrt vielleicht??!! :smiling_face:

I tät sogn, den kenn ma immer mehr ois Itaka vascherbln… ohbrennt, dunkle Augn, Lockaln wia a Da Vinci Engal…
Fiar an Wikinga eindeitig zu südländisch!
Wiard de „Carnuntische“ Umgebung der Herkunft sein, woahrscheinlich hobn sich schon de oidn Römer mit Einheimischn g’mischt, des wird’s sein, na??!!

… Gern :wink:

… oba sei Naserl is ned groß wos wiederum aus a klanes Suspensorium hinweisen kenntat … Ka Auhnung wie de Wikinger ausgstottet worn … :wink:

Und olle Fraun mit klana Schuachgress, san eng wia a neicha Rennhandschuach… :eyes: :eyes: :eyes:

Wer ist der Härteste

muass ma daunn a ois gemeina Laundgendarm und/oda Fernsemodarateur mit an Rolex-Tetschn rechnan. :wink: :grin: :grin: :grin:

Ich stänkererere? :eyes:

Wo, waunn, wie? :dizzy_face:

I waß vo nix. :wink:

…du soitast dich do eher uman NOSNVAGLEICH kimman… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: