Kettensatz

Hob i prinzipiell, dem Threadersteller geantwortet, und daunn mir sölwa, foist genau schaust, zweitens bleib i PEINLICHST beim THEMA, Kette, Ritzl, Kranzl, und dessen Abnutzung!

DO liegt wohl der Unterschied, ist owa ehh wuarscht, ma kaunn ned imma ana Meinung sein, i find jedenfois das es an Untaschied mocht ob ma iwa a technisches Thema, mehr oda weniger mit sich sölwa schreibt, oda sich auf’s wüldeste BEFETZT!

DES hob i ned taun und werd i a sicherlich nimmer tuan, UND soboid a Thema wie z.B. „61’ig“ erstellt wird werde ich SICHERLICH NIX dazu schreiben, weil des Thema hatten wir schon ZIGFACH mit Herrn MK und do kummt ma m.M. noch NIE UND NIMMER auf an grünen Zweig mit dem Typen!!!

DO würde ich mich nicht hinstölln und bei a SOICHANAN Fredl hob i DIR des von dir zitierte geschriebn!!!

I kaunn owa a nix schreibn, waunn du des unkonsequent findest weu mir unsa Freindschoft wichtiga is, ois wia ob i in an Fredl wos schreib oda ned!

So und jetzt steck i ma an Finga in de Nosn und in aundan in Oarsch…des riachst muargn noch, extra fiar DI! :wink: :grin: :grin: :grin:

…i hob do Monate ned geschriebn… wird Zeit des wieder zu tun! Bis morgen 19:00 beim Fischa! ;o))

Ist schön, dass dir Freundschaft wichtig ist.
Mir ist Freundschaft auch wichtig, aber noch wichtiger ist mir, mir selber treu zu bleiben.
Und wenn mir a Freund verbieten will etwas zu schreiben, frag ich ihm, ob ihm unsere Freundschaft auch wichtig ist. :wink:

Ich hab aber solche Freunde glei gar ned, erspart solche Fragen.

Erstens, hat mir NIEMAND verboten, mit dir/oder was auch immer zu schreiben, sondern mir wurde ein Spiegel vor Augen gehalten, wie ich bis vor kurzem zu dir stand und nach DIESER deiner „Weisheit“ WIEDER stehe, nun auch bei techn. Belangen. Ich wollte zwar eigentlich differenzieren zwischen deinem Gestammel an Theorien über menschlich neurales Mögliche und technischen Fragen, aber mit diesem letzten Statement, hast du mir bewiesen, das es WIRKLICH falsch ist mit dir zu schreiben DANKE.

Mein Freund, bzw. meine FREUNDE würden und haben mir nie vorgeschreiben mit wem ich was „darf“, weil ich aus den Windeln bereits raus bin und auch keiner irgendwie mein Vormund ist!

Wahrlich eine IMPERTINENZ über Leute zu urteilen in solch PRIVATEM Maße die du gar nicht kennst! :sob: :rage: :rage: :rage:

Najooo, waunn’st an mochst… i man du kennst mi jo, i friss ungern mein Essen des ESSEN weg… .owa zu Hörnchen…an Grünan vielleicht??? Oda Gurkn mit vüüüüüüüüh Knofää und Joghurtdressing?!

Ich hab kein Wort über deine Freunde geschrieben, sondern nur über mich. :wink:

…man jetzt gemein wär…würd man vom Zweiten den Schlußsotz bei 1:04 verwenden!
Würde vielleicht auch viel erklären… wenn er echt ist?!

Jedenfois herrliche Beispiele wofür man österr. Serien, die schon fast Geschichte geschrieben haben, heranziehen kann… :wink: :grin: :grin:

Man dankt recht schön.

Was m. M. nach AUCH sehr schön passt…

Georg Danzer - Hupf in Gatsch - YouTube

…vor allem ab 0:50 :wink: :grin:

man kann die Zeit auch vorgeben: :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=78MEE2yxPpU#t=0m57s
http://www.youtube.com/watch?v=Kl7yDt2w0Ck#t=0m41s

Dei Freind haßt owa net zufällig Herbert und is Gscheitsprecher beim ORF? :eyes:

siechst, wia weit an der treibt. :sunglasses:

Gestern hätt er mi fost so weit ghobt, dass i mi mit dem Schlingl solidarisier. :cold_face:

Wia geht´s da jetzt? :dizzy_face:

Mächst redn driwa, oda känn ma irgendwos tuan fia Di, damits da wieda bessa geht? :eyes:

Duckundrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn … :grin:

… a nix… IN SPIAGL muaßt frogn, ned mi, mir geht’s guat jojo… :wink: :grin: :grin: :grin:

Der is gaunz bliebn? :grin:

denn wenn ich die endübersetzung schon kürzer machen will dann über das hintere kettenrad (zahnräder sind übrigens im getriebe) denn je kleiner das vordere kettenrad desto schneller wird die kette kaputt.
ob es sinn macht oder nicht musst du sellber erfahren, bzw. wissen ob es zu deinem fahrstil passt

Soweit ich weiss, holt sich die Fazer das Tachosignal beim Rad und nicht vom Getriebe. Wenn das richtig ist, gibts keine Probleme mit dem Tacho.

aso die fz1 Fazer holt sich das Signal vom Getriebe ab des heißt andere Übersetzung Speedohealer

… braucht keine Veränderungen die letzlich nur auf die Lebensdauer der Kette gehn.
Wennst mehr Kraft brauchst macht es ein Wenig Sinn aber ich würde es nicht ändern.

… GEGO geht gar nicht BurgenLänderin :wink:

… i hob immer no den Oregano im Gschmock von dem Gyros gestern :grin: :grin: :grin:
Des Känguru Fleisch wor gaunz okay ober wenn i erhlich bin is ma de Rennarei ums Fuada zdeppat - do hock i mi liaba beim Fischer hin und hau ma Rippaln eine - fesch serviert und die Oparettn stärt a ned mein Hunga :wink: :grin:

Sunst wors leiwaund bis auf die U Baun Fohrerei - bist du mopped do kummt da a Gsindl unter :rage: :sunglasses: :sob:

Guad es oidn Leid miasst eh vü Bewegung mochn nochn Essn do trifft sich des gaunz guad wennst ummadurennst :grin: :grin: :grin:

Wenn du jemenden antworten willst Dandy oder Landy oder … SUE … :wink: so musst du das KNOPFY rechts im Thread drücken und nicht LINKS denn dann antwortest du immer dem letzten Beitrag unabhängig vom User … haumma uns ? :wink: