Na, i man gar net Syntdrogen.
I man das im Gras vü mehr THC drinnen is als früher.
Des haut da dann a die Birn richtig zammen.
Wenn´s illegal ist passens doch a bisserl mehr auf die Herrschaften, aber wenn´s erst mal frei is…
Als Land der Säufer wär des sicher net förderlich…
liegt das deiner Meinung nach??früher konntest es doch auf Pot rauchen…no Probs!haben die den Pflanzen ein "Tuning"verpasst??
weil wir zuerst die Synthies dran hatten…hab einen im KH gesehen…der durch diesen Dreck schwerste Schädigungen aufwies,hat gerade so wie "Kaposi"ausgesehen,brrrrrganz,ganz arg!
>drehzahl<
Jo warat guat OBA nur wenns Europa- bzw Weltweit legal warat.
Sunstn host wieda des Problem der Drogentouristn, wie in Holland!
I selba rauch und trink net, oba bin dafia, doss jeda selbst entscheidet wos a mit seim Körper mocht, solang a niemondn dabei schodet (dem Staat ausgenommen).
Soll hassn, Kiffer daham vurm Fernseher guat, Kiffer am Steuer -> Strafe.
Robert,kiffen beim fahren…geht gar nicht,ist absolutes NoGo!jeder sollt für sich Eigenverantwortung zeigen…leider gibts aber auch zu viele Unmündige u.Unwissende unter uns…die stellen ein Riesenprob dar,was meinst?
>drehzahl<
Des sig i a Bissal Aundasd . Weil a Gewisse Ordnug, bzw Gesetzmäßigkeit wenn auch ned Übatriebn , brauchts -und gibts auch seit Ur Zeiten auf Dera Wöld , brauchst bloß ind Natur schaun , auch da ist mehr Geregelt weils zum Üwalebn Notwendig ist alsd Vielleicht Denkst …Und wiaso Sois bei de Mentscha ned a so seyn ? Wenn auch Nur EINER es goar ned probiert mit da Kiffarei üwahaupts anzufangen , is meina meinung noch -scho des imma Noch Verbot von dem Zeichs Gerechtfertigt . Do Spielts a koa Rolle ob Du jetzn Nix Trinkst …a Gewisse Erziehung muaß eben seyn , Insbesondersd wenn sich Gewisse Unarten Etabliert hoben . a Jedes Kind wird Ohne Erziehung a Festa Trottl in seym Späteren Leben wärn , und Gnadenlos von da Gesellschaft durchn Rost gedruckt , wia a Hunds Gacksi durchn Gulli -und wennsd es ned vastehn willst oda kannst , daun Vazöhst am Bestn amaol Die Gschicht den Hinterbliebenen von so Drogn -Unfall Opfer …bin Recht Zuversichtlich dos Die Bestimmt Vollstes Vaständniss für Dein Neo Libaral -Gut Mensch Beschwichtigungs Geschwafl hobn werdn
was ist der akute Anlass dafür?weilst jetzt herumrollern tust?Versteh ich irgendwie…tuts einem doch bei einem neuen Gerät am meisten weh…wenn es „umfällt“,oder?
<drehzahl<
Wenn ana Heroin spritzn wüll und stirbt is des nix schlimmes für mi, solong a de Risikn vurha kennt.
Is sei Entscheidung, net de von mir, dir oda seina Familie.
Egal wie de sich danoch fühln, er wollt des Gefühl hobn auf Kostn seina Gesundheit.
Sowos is ebn zu befürwortn, wenn ma mi frogt, mehr Eigenverantwortung bedeutet holt a mehr Risiko.
Darwin’s Gesetze regeln den Rest, denn wenn de Trottln aussterbn werd de Menschheit vielleicht amol wieda a bissal gscheita, net?
Da zweite Punkt den du jo a ongsprochn host is de Erziehung.
De mocht den Untaschied, und net a Gesetz.
Bier is legal, jetz gibts Leitln de saufn sich um Hof und Oarsch und ondare de greifn des Zeig nie on…sollt ma jetz Bier verbietn, damit de Trottln unta uns de sich net unta Kontrolle hobn, kane Alkis werdn?
Wenn ma mi frogt ebn: nein!
Aussadem, wie vül a Verbot bringt konnst jo in da Nordamerikanischn Geschichte nochlesn!
Europa und Rest Welt is owa-Glicklicherweise imma Noch ned Komplett Ammi Land
Außadem is Die Nordamerikanische Geschichte für mi ofach Koa Orientierungswert, und a Vorbild Funktion scho 100 x ned -Also daher für mi Volkomman Wertlos , wos Irgendwelche Vatrottelten Flucht Europäa dortn in den letzten 300 Joahr aufgfihrt hobn …Mehr als Die Indiana Stämme üwad Klinge Springen zu lassen -und sich Aktuell wida amol auf Kosten da Rest Welt Bsondasd Wichtig zu mochn , hobns eh Nie und wärns a nia Drauf hobn …Die sind eben so -und aus
und ja i woas scho was i wann, wo und warum schreib -woar scho 3 mal Drübn ,(in meim Lebn) des Genügt zumindest- mir , das Recht zu Nehmen so zu schreiben …Nix Intanetz Wissn , und Wirtshaus schmäh -Sölba dort seyn -Augen auf , und mit de Leut Unterhalten , dann Vaschwinded da Bewusst Gewollte Nebl da Anfänglichen Amerikanisierung von meiner Kindheit ganz Automatisch .
so Genau woas i des jetzn a nimma …owa i was -sowas is imma no Bessa ois es Goschal aufd Tisch Kantn haun usw …Er kennt mich jo a Bissal , und ich mich Manchmal auch …daher wenn i scho schreib Die sind so , dann darf ich eben auch so Seyn
Beste Grüße …
mir wurde Heute mal Telefonisch die Hoffnung gemacht das es das Tm le Morgen geschafft haben soll , Den Unsääglichen Paragrafn Tschungl, nun doch zu Absolvieren …Jaja man wird sehn . Wenns so ist -dann gibts am Wochenend eh Die Eine und evtl auch weitere Einfahrunde …ich werde Berichten