Kinder der "Rode" is a Haumma ...

Bissfestigkeit von meine Kassastockaln! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… .Wipplinger Krokodü :grin:

…meine san jo nur Einseitig… wo gibt’s a hoiwads Krokodüüü???

… Wipplinger Brosch … oba immer aus da Wipplinger Stroßn :wink:

…frog i mi woher du oiweu den gaunzn oidn Schmafuh wast… bit du in Wirklichkeit da Mäk Klaud???

Ich kriege langsam das Gefühl du bist halbgar…

… bissi die heimische Kabaräh Szene … und des is da Lieblingsausdruck vom Lukas … :wink: komm brende ?

…do Feigling???

Riskier du amoi deine Stockaln um 140 Eukn, daunn red ma weida… awitzsowosiwüllmidotodesmutiginanwadlvabeisnnurmitprothesnbewoffnetunddersogtfeigling pffffff! :rage:

Und iwahaupt… i bin locka schon „guat durch“!

…gut du bist komplett durch…und trotzdem ein feiger hase…

…wieso…

Du kaunnst jo wos vorschlogn… owa ned z’weit, allanich und ohne Kiwara… ahjo und natiarlich nur mit Protesn…

was meinst du mit ich kann was vorschlagen…? von was redest du?

…klanen „Tetatet“ in ruhiger Gegend wo man de „Bissfestigkeit“ erproben kaunn… oda a Bierli trinkn, kummt drauf aun wias ausgeht! :wink: :smiling_face:

Na dann Prost. :eyes: :wink:

Was wurde da zusammengeleert? :wink:

also du würdest dich gerne mit mir treffen um ?die fäuste sprechen zu lassen? und dann trinken wir ein bier miteinander?

:eyes:???

I was ehh… du bis ta Pazifist! :wink: :smiling_face:

hahah…
Nein überhaupt ned…Können wir gerne machen!
Du kannst dir sogar aussuchen ob du das bei mir in Wien im Ring machen willst oder wo anders…
Bei mir im Ring hättest du halt den Vorteil das du von mir Handschuhe und Mundschutz bekommst…

Entweder, Oder!

Und iwahaupt… woar ned von beissn de red???

Owa waunn’sd a wengl rafn wüllst… kenn ma a mochn, jedenfois was ma danoch wers’d eigentlich bist!

Da Quotenschweiza isa a Pazifist!!! ned du!

…geht ned… foische Stockerln… hob i schon erwähnt, oder?

Im Ring… aha, a Profi???

Leiwaund, kaunnst ma wos beibringan!

Wölchane Kaumpfort???

don tua ma a wengl rafn…
wüst du des bei mir im ring mochn oda mechst des wo ondas mochn?
wia i scho gsogt hob, bei mia im ring konn i da hondschuach und an mundschutz leichn…