Kinder der "Rode" is a Haumma ...

…jetztan was i endlich warum i soooo laungsaum bin…

Owa, vielleicht trainiert mi jo da Ansa Olpo a wengal, daun kaunn i di vasagln! :wink: :grin: :grin: :grin:

…schreibst des jetztan mir???

I hob ka Auhnung von Wein!!!

i mach ungefähr 30% vom gewicht aus, aber du hast eher so 40% vom Gwicht von dem Gesamtgefährt.

Und no dazua bist oben also ausschlaggebender als das Motorrad selbst.

i man du kannst eh so a fahrn, gibt a Leid die trotzdem schnell sind.
aber nie ganz so schnell wie die schnell schnellen

und

  1. es is fad wennma nur fad obenhuckt und dann is wirklich fast ka Sport
  2. i man ma is TEIL DAVON und ned irgenda schwules bedienendes Element.

Da kannst glei autofahrn wennst nur Hände und Füße bewegen willst.

…du Lausa… waunn i noch rechts und links umadummruckln tua is des schon SPORT!!!, zumindest fiar mi…
Daunn noch festhoidn, damit ma de Gurkn ned untam Oar… wegfoahrt („mein Kampf mit dem Fahrtwind“ …von Crashtestberndl erschienen im „Hoppala, da ist Botanik“ Verlag)…

Sog wia füüüh Spuart wüllst du an oidn Maunn noch zumutn??? :hushed:

 na natürlich net,
war  1 hoppala  , gehöhrt natürlich so ollgemein zum tema wein,
prost 

darum varuckst des Popscherl dauand. :cold_face:

I hob ma docht, de Wintakirschn zwickn. :grin: :grin: :grin:

…owa soichane Intimitätn, g’hern do ned eina hearst… du kaunnst a nix fiar di behoitn, oids Trotschweib!

Schmerz is zumindest für mich eine super Motivation… sozusagen der Motor der Aktion, je mehr wehh desto aggro…wie beim Training, wenns aunfängt weh zu tun, DAUNN woars guat, waunnst so richtig beissn muaßt!
Is oisa ned imma so! :wink: :grin: :grin: :grin:

Dieser Satz bestätigt mir dass es überhaupt keinen Sinn macht sich mit dir darüber zu unterhalten, da du einfach mit Vorurteilen vollgepumpt bist und damit um dich wirfst…

Amen

Also hat dich Hollywood animiert dein Leben in die Hand zu nehmen :slight_smile: und den Rumhüpfern zu zeigen das man nicht rumhüpft.

Natürlich warns auch die Schwächeren die du verteidigen musstest, und dafür zuerst mal ein Training absolvieren musstest?

Naja i war nie in diesen Situationen. Aber ich hab ein bisserl Karate Kid gschaut, da is der Werdegang jo ähnlich romantisch.

Die Schläge auf den Kopf san glaub i auf Dauer kritisch.

Und wie gsagt: Judo hab i gmacht… ned zuahaun, sondern lernen sich nicht wehzutun und den Gegner unschädlich zu halten.
Schadensminimierung :slight_smile: Und schnell laufen haut nebenbei wötklasse hin, und dann mit Verstärkung anrücken, hat immer funktioniert.

Apropos körperlich fit: Mei Onkel macht des seit 20 Jahren, i glaub Thai Boxen oder irgendsowas, is dann irgendwann jetz bei aner ÖM dabei(gaude eher, oiso eh schlusslicht) aber ninjutsu und kickbox und boxen und lauter sochn hoit
der Typ kann nedamal a Palettn allanig tragen ohne das er 300.000 komische Geräusche macht.

Nein Hollywood hat mich nicht dazu animiert…es gibt nur einen Unterschied zwischen Menschen die’s anpacken und durchziehen und Versagern wie ?dir?

Ich sag ja nichts gegen dein Kibotu(Kinderbodenturnen)

Was interessiert mich ob deine Verwandten beinander san oder net…?

Raufen kann ma so a, da brauch i ka Halle und gesondert irgendwelche Leid treffen.

Sowas ghert sowieso in den Alltag eines gesund aufwachsenden Buam.

Irgendwelchane Martial Arts Kämpfe mit Leid die sich Bandln um den Kopf wickeln und Schreie ausstossen und depad umadumhupfen interessiern kan.

Oder sich wo einschreiben… leid die sich wo einschreiben san depad.

Haha…du stellst dich selbst mit jeder antwort blöder dar…
Ich schreibe vorher schon dass du nur mit Voruteilen um dich wirfst…und dann kommt sowas…hahahaha!!!
Unterhalte mich weiter mein Narro…

du tuast ja so als gaberts garkan andern sport… gibt auch Sportarten für Pazifisten.

i geh zeitweis Squash spün…

i hab zB a Skateboard ghabt, und war jahrgangsdrittbester im Laufen! i bin euwei 40 km am Tag gfahrn mim Radl!

Da härteste Sport war immer no die Baustelle…

Es is afoch ka Bedarf dagewesen mich selbst zu verteidigen. Sowas löst a intelligenter Mensch verbal, indem er die Polizei mit den Musketen herbeiholt :slight_smile:

Oisa… wuarscht wer du bist, ob Oidusa oda neich, Doppelusa im Zwigespräch… des Kibotu is herrlich, dabei huarcht sich des echt g’fährlich aun…

„Aufpassn Oida… i hob in schwoarzn Giartl in Kibotu“… i hau mi ohhhh! :grin: :grin: :grin: :grin:

…oisa kaunn i a Marschlarts… laut schrein und schnööö rennan…

…untam rennan natiarlich… do host daunn schon Fingafertigkeit im drittn Dan a dabei! :wink: :grin:

Hab nie behauptet dass es nix anderes gibt…

Mach genauso anderen Sport, der unterschied zwischen uns beiden ist allerdings dass ich nicht behaupte dass zb. squash was für lutscher ist nur weil ich das irgendwo irgendwie mal gehört hab…

Narro :slight_smile: :sunglasses:

?!?

he es gibt andere Sportarten als Kampfsportarten auch… bzw wozu braucht jeder immer an Kurs oder an Lehrer oder an Verein oder oder oder???

wir ham uns a Deckn gnommen in die Wiesn ghaut und dann hamma gerauft, und ma rauft immer per Gaude a weng umadum.

Oder zum laufen da geht ma afoch laufen, i brauch ka Legging dazua und a kan Laufclub, oder an Laufverein, i muass a ned mit 3000 Leid durch Wien laufen, sondern i lauf afoch…

Beim Ringfahrn gibts a Leid die fest der Ansicht sind, man braucht unbedingt einen Instruktor und ein Training… und des und dort
wenn er meint. hoffentlich bringts die erwartete Leistungssteigerung.

Manche Leid san unfähig sich Fähigkeiten anzueignen ohne das a anderer es ihnen vorzeigt.
Meiner Ansicht nach verliert ma nur unnötig Zeit und Geld.

und wennma Fliesen legen will dann muassma Fliesenleger sein, und wennma am Auto schrauben will muassma Mechaniker sein, und wennma a Waschbecken anschrauben will a Installateur, und wennma a Küch einbaun will a Tischler… und wennma Programmiern wü dann muass ma a Programmierer sein, und wennma an Computer zambaun wü dann muass ma a Computerzambauer sein, und wennma an Gemüsegarten hat dann a Gemüsegärtner.
und wennma warm duschen will dann a warmduscher
aber des geht so a! Ganz ohne Wifi! vielleicht a bisserl Internetsurfn und bast scho.
i schwör.

is was für Lutscher weil da nur Hauptschuiproleten drinnen san die sich mit Karate Kid identifiziern und einschüchternd ausschaun wollen.

Fitnessstudios san was für OBERLUTSCHER! Ma könnt wenigstens die Wien Energie dranhängen.

meine Meinung.

Hanteln hab i daham und wie gsagt, i stell mi an die Mischmaschin damit i fürs Ringfahrn fit werd. Dadurch hab i a schene Auffahrt + bin fit fürn Ring.

Das beste Training ist eine Baustelle bei der man sich ordentlich verausgabt.

Wenn i meine Hanteln 100 mal hochheb hab i nix davon. Wenn i den Zement und den Sand in die Mischmaschine reinschaufel dann hab i Beton.