Knieschleifer

Hallo,
habe Knieschleifer geschenkt bekommen. Davon abgesehen, dass ich nicht im öffentlichen Verkehr hang-off fahre und eher selten auf die Rennstrecke gehe, wollte ich fragen wie herum man die Dinger anbringt. Den dickeren Teil oben oder unten?

bringt man den dickeren Teil an

Danke! soweit ich mich erinnern kann ist links/rechts auch unterschiedlich dick. da ist der dickere Teil wahrscheinlich"hinten" wenn ich ihn außen am Knie trage, oder?

bitte nd hab. Aber google mal Rennkombis und du siehst wies gehören…

aber i glaub wennst es verkehrt rum montierst und von links nach rechts schleifen sie trotzdem.

Überhaupt is meistens des Logo so gedacht das es ned nur lesbar is wenn du kopfüber durch die Luft fliegst.

Kommunikation, des is ned mehr als wie 2 unbekannte Hunde die sich am Arsch schnüffeln.

Des macht dem Menschen Spaß, deswegen hamma a Forum, zum sinnlosen Schas reden denma im Endeffekt eh selbst wissen.

Ma fristet hoit ein Dasein.

wie sich das von dir anhört brauchst deine ks a net auf der renne?? odeR??? also warum willst sie sowieso raufmachen??
Also nur weils cooler ausschaut… hmm??

Wenn du unter Kommunikation das Schreiben im Inet verstehst find ich das traurig.

Da gehts in erster Linie darum, selbst den Kopf einzuschalten. Das nächste mal wird die Frage gestellt, wie ich die Lederkombie richtig anzieh.
Da gehts um den gesunden Menschenverstand und nicht um Kommunikation!

hot da Ärmste ka Hochbeet und zum Gemüsegartl beorweitn san de a recht praktisch. :cold_face:

Den gaunzn Tog aum Meniskus umanaundarutschn kaunn gaunz schä weh tuan. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :wink:

jo meistns wia a Pfoffnkappl untawegs bin, waß i net genau, wiast de Dinga iwastülpn soist, owa nochdemst a aus Wean kummst, kaunn i da no an supa „Stylingtipp“ gebn.

Beim Bauhaus auf da Laxnburgastroßn haums grod a so an No-Name-Vibrationsschleifa um € 24,90 in Aktion. Do san sogor a Blattl 80-ga und a 120-ga Schleifpapier dabei. Nur damits net gor so deppat ausschaun. :wink:

sigst so hob i des no gor net gsehn… jetzt was i wenigstens wos i mit meiner oidn lederkombi moch… mei oma hot eh so probleme beim gartln mit die knia… werd i ihr wos guades tuan und ihr de vererben :wink: hot eh boid geburtstog =)

do hob i jetz a a Freid, waunn i Deina Oma wos Guates tuan hob kännan. :wink: :smiling_face: :grin:

De Körpahoitung in ana z’engan Kombi passt a guad zu an oidn Leud … :grin:

daunn gibts nautirlich a so oite Leit, de schaun nockat aus, ois hättns a zu weite Ledakombi aun. :cold_face: :wink: :smiling_face: :grin:

Jo! Du manst bestimmt des Paarl wo er zu ihr sogt: „Heast, dei Strumpfhosen mocht a Wossa!“ und sie sogt: "I hob jo goa kane au … " :grin:

knieschleifer würden bei mir nur den boden berühren, wenns mi auf die pfeiffen haut…  :grin: :grin:
…des geht rein theoretisch a goanet mit die stützräder… :wink: