ORIGINAL: silli
sei doch nit imma glei beleidigt,
fakt is,das imma herabschauend,meine alpencup beiträge interpretiert hast,
aber wia da germane auf anera tm in kundl mitgfahren is,du sehr woll vo der qualität des alpencup ,na jo, angetan warst 
geh weida i loß des unkommentiert weils eh nix hilft Du host Deine und ich meine Meinung
was den eigentlichen beitrag betreffen tuat,
de buaben aussm oberland,stehen auf der gehaltsliste vo KTM,wer wünschat sich das nicht,
Jo wennsd mi so frogst ich wünsche es mir Nicht ,Gönne es den Buabn aber Trotzdem -warum auch nicht -stört mi eh ned … für wos auch… KTM hod eben ned des wos i Gesucht habe ,im Programm und zwar a Fix und Fertige Werks Supermoto 2 Takt mit 125 ccm mit Straßenzulassung, und Größt Möglicher Leistung …und a EXC 125 , die auch noch NEU Teurer ist als Die meine SMR dazua noch mit am Umbausatz für Die Felgen und Reifen ,-Bremse , und a noch Die Getriebe Übersetzung wäre zu ändern weil Die eben auf Enduro -Cross abgestimmt ist , hod für mi absolut koan Zopf . Leistungs Mäßig sinds auch auf Augenhöhe …Motorprüfstands lauf ist erledigt warte noch aufs Video
koa mowed kaffen,de verschleissteile kostenlos,da kann ma mal am ondan ktm fahrer,
an luffi oder a gasseil ummasunnst umme lassen,
leider fahren ma yamaha und do gibt´s koa werks unterstützte in tirol 
Na jo sooo da Sparefroh bin i a ned , meine Teile kann i mir scho noch selbing kaafn sonst soit i es Moppal foahrn aufhern und bessa zFuaß hatschn
mir fahren seit über 20 jahr rennen in da hobby klass,und des kost a geld,
jo i woas Silli , host ma a scho paar mal Gschriebn hobs scho gegneisst
-Damals schonn
s oanzige sponsoring is, das de werkstatt nit 100% nimmt,aber is a koans,werd ja nix hinnig bei am guaten mowed 
Na jo schau deswegn, hob i a Bloß Eine Reibn- und ned mehra und foahr halt auch koane Aktiven Rennen , weils eben ned geht wenn is mir Letztendlich ned Leisten will -bzw. Leisten kann , Eigentlich gaunz ofach odrr? …Nur brauch i deswegn ned dauernd Rum Jammern wia Teia ollas ist …daun hau i aun Huat drauf und a Ruah is
griasserl