mit wos denn ![]()
indem i die echte „cobra from detroit“ auf di hetz … siehe Bild - de offn hom sich imma ane echtn gefechte gliefat
:
„Motor City Cobra“ Tommy „Hitman“ Hearns vs. „The Hand of Stone“ Roberto Duran

Wödklasse Meldung, Sunte!!!
![]()
ORIGINAL: motorcitycobra
ORIGINAL: xjrsommsi
Budget-Eisen 6r … eine Eisen- Erfahrung mehr
mfg
Fred´lich hasse kleine motoren die man hochdrehen muß damit was passiert
. aber da du selbst schon großes zeugs gefahren bist, wirst schon wissen was du tust. ich hatte selber einmal einmal mitter der 1990er neben einem der obligaten liter-kawas eine yamaha xs 360
bj. 1976 zum standbad fahren und so. de woa so richtig un-wäh (wos nt wie is sogn soll): ka leistung, ka foahrwerk, ka optik, ka sound. owa grod deswegn hot´s ma spaß gmocht wenn in da richtign kuavn die funkn gschpritzt hom
Jawoi Tiroi,
die XS Serie…bin mit der 3-Zylinder 750er Grossgeworden
…aber wie gesagt, die 6er ist echt nur als Pendlereisen gedacht. Hab´ mir die km- Leistung von mir die letzten paar Jahre angesehen… ![]()
Da „zahlt sich“ die XX echt ned aus, ehrlich. Taferl ist eh nur hinterlegt, falls ich das Reisserte kriegen sollte…
Ahja, wayne´s interessiert
:
http://www.youtube.com/watch?v=AvshW_z-Swk
…wo mann schön den Bissunterschied einer Tausnda zu einer 6er erkennt.
Der Solorun der R6 beginnt dann bei 1:24min…
YZF R6 onboard motorcycle spain pyrenees twisty hairpin mountain road triumph sprint st - YouTube
des tuat jo richtig weh, wie des schreit…nana, des is warat a nix für mi…
ORIGINAL: xjrsommsi
…die Dicke bei dementsprechender cruisingspeed knappe 8l trinkt…
i kriag mei dickschiff net üwa 7l/100km und do muaß i scho auf da bauhn stromen… oiso 160 bis 180 dauertempo…
do kaunn i’s vastehn, wenn ana die dicke für schen und für ois aundare a „vanunftmoped“ kauft…
zum standbad fahren und so.
zum standbad fahren.
![]()
wenn in da richtign kuavn die funkn gschpritzt hom
![]()
er fahrt also mimt radl unter die dusch?
![]()
nojo - ah net bled, so werden beide entlaust…
![]()
ORIGINAL: ramirez66
na seawas - des war jo a scheener hupfer nach unten - kubaturmässig halt…wennst so weiter machst, dann wirst bald mitn herrn philigran um die wett achterln…
aber wie kann ma sonst so schnell 30-40 kilo abstreifen - des hat scho was.
…i mein in zeiten wie diesen, wo gstandene herren trotz anständiger physischer präsenz ein großbanditen-upgrade vollziehen. …ohne hier namen nennen zu wollen…![]()
eh, Oba Nur weylas Endli Eigsehn hod da Gstandene- dossa mit seym Blaadn Hintan nimma so ofach auf de 750 ga auffikomman is …und sunst Goar Nix
![]()
Jaja-Und…
![]()
- Warst Du am Wochenende in Wien?
- Hast Du einen schwarzen BMW?
- Wenn ja bei Antwort bei 2, ist der Baujahr 1990 bzw. aus der gleichen Baureihe wie das 1990er Modell?
Werst scho wida wos Gaunz wos Bsundanes Ausgfressn hom. Du Lump
![]()
Wiss ma eh scho Ollas
![]()
Lg Pg
ORIGINAL: Pilgram1
- Warst Du am Wochenende in Wien?
nein. nein! NEIN und -INNEN!!!
lern lesen pilli-innen
und Nochmal Ja
…i kaun scho Lesn