Kurzer Exkurs: Unterschied 600/1100

mit wos denn :wink:

indem i die echte „cobra from detroit“ auf di hetz … siehe Bild - de offn hom sich imma ane echtn gefechte gliefat :wink: :

„Motor City Cobra“ Tommy „Hitman“ Hearns vs. „The Hand of Stone“ Roberto Duran

Wödklasse Meldung, Sunte!!! :wink: :wink:

Jawoi Tiroi,
die XS Serie…bin mit der 3-Zylinder 750er Grossgeworden :smiling_face:…aber wie gesagt, die 6er ist echt nur als Pendlereisen gedacht. Hab´ mir die km- Leistung von mir die letzten paar Jahre angesehen… :cry:
Da „zahlt sich“ die XX echt ned aus, ehrlich. Taferl ist eh nur hinterlegt, falls ich das Reisserte kriegen sollte…

Ahja, wayne´s interessiert :wink::
http://www.youtube.com/watch?v=AvshW_z-Swk

…wo mann schön den Bissunterschied einer Tausnda zu einer 6er erkennt.
Der Solorun der R6 beginnt dann bei 1:24min…

YZF R6 onboard motorcycle spain pyrenees twisty hairpin mountain road triumph sprint st - YouTube

des tuat jo richtig weh, wie des schreit…nana, des is warat a nix für mi…

 
i kriag mei dickschiff net üwa 7l/100km und do muaß i scho auf da bauhn stromen… oiso 160 bis 180 dauertempo… :hushed: do kaunn i’s vastehn, wenn ana die dicke für schen und für ois aundare a „vanunftmoped“ kauft…

zum standbad fahren. :grin: :grin:

:grin: :grin:

er fahrt also mimt radl unter die dusch? :grin: :grin: :grin:
nojo - ah net bled, so werden beide entlaust… :grin: :grin:

eh, Oba Nur weylas Endli Eigsehn hod da Gstandene- dossa mit seym Blaadn Hintan nimma so ofach auf de 750 ga auffikomman is …und sunst Goar Nix :grin: :grin: :grin: :grin:

Jaja-Und…

  1. Warst Du am Wochenende in Wien?
  2. Hast Du einen schwarzen BMW?
  3. Wenn ja bei Antwort bei 2, ist der Baujahr 1990 bzw. aus der gleichen Baureihe wie das 1990er Modell?

Werst scho wida wos Gaunz wos Bsundanes Ausgfressn hom. Du Lump :dizzy_face: :grin: :grin:

Wiss ma eh scho Ollas :wink: :cold_face:

Lg Pg

und Nochmal Ja :grin:…i kaun scho Lesn :wink: …Nur ned so Guat Liagn wia Du :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg