Kurzfristiges Sylvesterfeiern auf der Dopplerhütte?

Eine spontane spinnerte Idee für die Kradler in Wien und Umgebung.
Wer kommt mit dem Mopped bis 24:00 auf die Dopplerhütte?
Natürlich nur auf den Parkplatz davor, ist ja leider geschlossen.
Wollte schon den Cobenzl vorschlagen aber das wäre ja zu leicht.

sicher schon wegen überfüllung gesperrt der parkplatz… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

trotzdem an guatn rutsch,und gsund bleibm. :wink:

 
 
:grin: :grin: :grin:
 
 
danke für das angebot, aber im zusammenhang mit den derzeitigen temperaturen eher nicht :wink:
 
 
auf ein gutes 2012

dabei, wenn i ned grad Nachtdienst hätt :wink: Schade!!

I verschreib mi sicher 14 Tog mitn Datum. :wink:

denkst über weihnachten und neijahr nur ans futtern :grin:

da werd sich des fitnesscenter aba freien :smiling_face:
a guates neues jahr,gesundheit und zufriedenheit wünscht familie silli

woasst eh mit meine wurstfinga is des nix mit sms und so :wink:

des leben is koa schoggi
:grin: :grin:
i hab ma auf 3sat u2 geben :sunglasses:
davor an olten kumpel besucht…
der r1 lumpi war a a springerl da :eyes: und hat ma den kühlschrank ausgeraumt :rage:
s weibchen hat mich gelobt,weil i ihr so guate lachsbrötchen mit aner saugeilen sauce gemacht hab :smiling_face:
und jetzt brauch i a bier ,weil i a bisselle brandig bin :wink:
normalerweisse kemman zu neijahr imma de kinder (nit de eigenen weil de kemmen sowiso,de aus da nachbarschaft da haben ma vor 40 jahr schon imma 200 schüling zambracht ),neijahr abgwinnen,dann bekommens a geld (soll ja glick bringen,sagt ma) aba des is woll a nimma so wia friagger…
a griasserl aus tirol,vom nit grad schlanken silli

nachdem da niemand zugesagt hat war ich auch nicht mehr oben
Glaubts ihr ich fahr da auf Verdacht rauf?

Oiso um Ans war er ziemlich frei. g

lg
98PS

… recht a guade Unterhaltung weil … es is ned koid - es is ned finster … aber ich hab jede Menge belegte Brötchen am Wohnzimmertisch stehen … da brächten mich 10 Lipizana ned weg  :wink:
Ausserdem is morgen nix anders ois heit … :wink:

Viel Spass auf der (vor der) Dopplerhütte !!!

da Gerry

… zu sagen … so gehts ma a immer oba sunst …  :wink: ois wia immer nur a Spur schlimma  :grin:

… an nettn Nachtdienst und kane Aufregungen  :wink:

LieGrü
da Gerry

…  i bin jo a ned da klassische SMS Schreiber aber weißt eh ich hatte inflationär Zeit … meine  Maus hat ferngsehn … Sylvesterstadl mit dem bladn Schlagersänger und dann RTL noch eine Lade tiefer „was war IN vor 30 Jahren“
Auf Pro7 der dicke Tiroler der den Anton getrillert hat mit sein worman Hauberl … Gut dass wir keinen Satelitn haben Silli :wink: :grin: des geht auf ka Kuahaut !!!

… Roy Black. Peter Alexander, Rex Gildo (muss irgendein König gewesen sein) und dann tralla tralla trallallaaaa … bis umme umma zwa !!! Mir is jetzt nach 8 Stunden guten Schlaf noch immer sauschlecht aber weißt eh … ich liebe sie, do kaunnst ned na sogn :grin:

Ois guade noch mal der lieben Familie Silvano !!! :wink:
der Gerry

A Wochn arbeitn und weniger essn und des Gwicht is wieder unterwegs in die Gegnrichtung ABER … es schmeckt uns hoid viel zu gut wos willst mochn :grin: :grin: Scheiss drauf … 34. und 36. Levis kostn des söbe :wink: :grin:

da Gerry

… ah geh Silli … mir haumd jo jede Menge Zeit um wieder wie Adonis dazustehen aber mal ehrlich … wenn i ma den sein Gemächt aunschaug do mechat ich nit tauschen :wink: :grin:

Ansonschtn is eh ois wie immer nit … wos soll sich ändern und die altn Bräuche wern hoid a laungsaum weniger, leider weil eigentlich is des genau des woraufs aunkommt. Bei uns gibts heute Krenfleisch, wie immer am 1.1. :grin:

GLG da Gerry

… is wer auffe kumma gestern ??? 

da Schutti sölwa wird scho auffigfoahrn seyn :grin:, Der is Gschubst gnua dazua :smiling_face:…woarscheinli, hockta imma no Hoibfaffdafrorn da obn ummadumm , und woart das Eam Wer an Neich Akku für seyn Lappiu bringt , domitta Ordnungsgemäß Bericht von da Momantanen Lage Tipsln kaun :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… nau jo ma muass schon hinter seiner eiganan Idee stehn des find ich schwer in Ordnung  :grin:
Soit ma eam ned an Tee auffebringan und an Pullova ??? Mitn Taxi ??? :grin:

des brauchts ned :grin:,Der möld si schon :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

… war ja eh nicht wirklich warm und wer weiss wofürs gut ist.

Hoffe dein Sylvester war trotzdem schön. :wink:

Wünsch dir a tolle und unfallfreie 2012er Saison !

da Gerry