Lang vor meiner Zeit

Ka Auhnung, bei mir woar NIX, woar zwoar extrem knop, owa Gott sei Daunk hod wenigstn ana duart a Berechnung fiar sei Foahrzeig g’hobt… :eyes:!!!

Und, da ich soooooo damit beschäftigt war mein Fahrzeug auf der Fahrbahn zu halten… konnte ich nichts genaueres erkennen, also wer, was, wo, warum… somit könnte ich auch nix bezeugen,… oisa Hüüüaahhhhhhhhh Richtung Heimat, de zwa Bähm diarfn sich ohne mir gegenseitig erklärn wia deppat wer is… i woar schon 12 Stund untawegs… i brauch des ned wirklich a noch… :eyes: :face_with_diagonal_mouth: :wink:

In da Spätschicht kumm i mit zwa Händ im (na des derf i ned schreibn, sunst wird’s wieda obszööön!)… auf de Knia… zwischen 8 und 10 Stund…

Dafiar derf i in da Frühschicht (weul i steh soooo drauf auf de sch… Aufsteherei um 3 in da Fruah… :rage: :rage: :rage:) 12-14 Stund mochn… ois Ausgleich sozusogn, damit i auf meine Stundn kumm… wia hast’s so schen… EINTEILUNG is olles… :eyes: :rage: :rage: :sob: :sob:

…kummt mir des so vuar, jojo… :worried: :rage:

 
I täu ma des immer so ein, dass i a auf meine Stundn am Badeteich kumm (als Hitzeausgleich dann ins Wasser tauchend - vormittag ist des Wossa kühler) :wink:
 
 

Gehhh bittäääää hau di mit mein Oidn Herrn auf a Packl, der is a Pensionist, olladings tät a dei 125’al dadruckn…

Quölts do ned dejenigen wölche eicha Pension fianziern, gö!!! :rage: :wink: :wink: :grin: :grin:

Nochdem i heit so a kuarze Tour g’hobt hob, derf i Muargn noch Soizbuarg foahrn, 10 Stdn reine Foahrzeit (waunn ois guat geht!!! und sich kana einbaut und i im Stau vasaua) d.h. i werd so 16 Stunderln hobn (mit de Lenkzeitunterbrechungen) daher werd i mi jetzt in de Sauna… oisa in’s Bett begeben… :cold_face:

… ma sicht eam eh öfta aum Gemeindeteich … :wink:

…bin jetzt nicht informiert, warum er dich als Geweihträger bezeichnet, aber g´fallen tut´s mir trotzdem…
nur enien „Ober“ bekommst von mir no net verliehen :wink:

…jetzt übertreibst aber wieder.
Glaub mir eines, es gibt nichts, aber auch schon gar nichts, was ich dir neidig bin, oder sein könnte. (Es sei denn, du hast eine 107-jährige Erbtante mit einem fetten Sparbuch :grin: :grin:)
…und wie um Gottes Willen kommst da drauf, dass ich mich um dich bemühe? …da bekomm ich ja wirklich noch einen schechten Ruf :wink:

… hast Zeit am Sonntag dem Börny und dem Gerry die Flossen zu schütteln und mit ihnen eine nette Runde zu drehen ?

…ich sehr gerne gemacht, ich fahre aber am Samstag in der Früh mit Freunden eine größere Tour, komme in 14 Tagen zurück,
wenn dann das Angebot noch steht, gerne.

Oisa… i hob schon gehört, das so mancher BK-Fahrer kein Raser ist… owa a größere Tour…

oisa KA URLAUB… nur a größere Tour, so bis Stmk. oda Kärntn, 500-600 km hoid…grübel

und fiar des 14 Tog… uiuiui… :wink: :grin: :grin: :grin:

wo hast des wieder ausgraben  ggg

…wollte dich eigentlich erst am Freitag von der Ruhepause informieren, damit´st net so lang die Vorfreude genießen kannst. :wink: :grin:

:grin: :grin:

…als hättest du Österreich (das ist das Land in dem wir leben :smiling_face: :grin: :grin:) noch nie verlassen, aber die Erde ist eine Kugel (keine Scheibe, an deren Rand es steil bergab geht) und hinter der österreichischen Grenze geht´s weiter…[:smiley: :grin:]

Jetzt tu er da nicht kluggacksn!!!

DU hast von einer größeren Tour gesprochen, kein Wort von Urlaub und a gräßare Tour is bei mir so 500-600 km Togestrip!

Ois aundare is a klans Hazal… bis zu 200 km…

Gut, sei es wie es sei, er macht eine URLAUBStour, über die Grenzen des Alpenstaates hinaus…

Oisa in’s AUSLAUND… ois driwa da Grenz, hast a so! :wink: :grin: :grin: :grin:
Untateult in Owanes, Untanes, Linkes und Rechtes Auslaund!
De Owagscheitn untateulns a in Hümmesrichtungan… owa i bleib liawa bei de anfochn Sochn… ,meinem Horizont entsprechend. :dizzy_face:

Und iwahaupt… a Kugl, G’schichtl, waunn i mein Ölkawä auf da Ebanan ohstöll… STEHT a, wia aungnoglt… Kugel… do miassad a doch roin, na?!! :eyes: :grin: :grin: :grin:

Außadem… noch da Grenz geht’s weita… nau des werdn ma jo sehn, boidsd noch 14 Tog neama kimmst, bist owegfoin… da ODIN liagt nit! :wink: :smiling_face:

…beim Oarsch Gertschi, des tuat weniga weh!

Hoffentlich kommst du nicht etwa zu mir… :dizzy_face:

:wink: :grin: :sunglasses:

da mehrere hohe Scheiben (na ned de der Tuttelbären und Goldflügerl) na deren Rändern is des a arge Gradwandererung, so zwischen Genie und Wahnsinn und am Ende der Physik gehts steil bergab, was dann echt a Pech is oder den Spreu vom Weizen trennt   ggg

Es gibt auch Autoanhänger:
Vorne einen Toyota und jede BMW schafft es in die Schweiz. :worried:

Dazu kommt noch, der erwinhs hat auch noch ein zuverlässiges Motorrad, nicht nur die BMW. :wink: