Na,Herr Gerry ,Des stimmt so ned,hob a schoo, a paar Suzukis ghobt,hätt a warscheinlich wieder ane kauft,aber am Achterl Markt,tut sich ned Viel,(aussa die oidn Luftkühla mit Gigantischen 10 Ps ,und von der Angekundigten mini GSX R 125 hert ma a nixn mehr ,deswegen gern halt Die Honda
i muaß vü schaß schreiben, damit der Schwachmat der meine Postings suacht und mit an Sternderl bewertet was zu tun hat, er braucht jo a Aufgab er is jo zu faul meine restlichen 9500 zu suchen, Volldilos gibts unglaublich, aber bitte mir is wurst, scho alanich de hacken gggggggggggg
I hob a amoi so an Parasiten ghobt … der hat sogar im Profil den Angstrand meines Hinterreifens entdeckt.
Bled is nur dass des Buidl entstaundn is nachdem ich sie von dem Kiwara von dem sie stammt nachhause in die Garage gebracht hab und no kan Kilometa gfohrn bin
Aber sie bemühen sich uns auf die Eier zu gehen und des wird immer so sei
Da Neid is a Hund !
also genau gesagt hat mich die Kantn erst zweimal abgeworfen, und ihre Vorgängerin einmal, weshalb ich es jetzt noch gemütlicher angehen werde. Ich hoffe die 125er Fahrer werden mich net zu oft herbrennen.
und wegan schmutzig … a Kantn hot dreckig zum sein!! Sie is jo „Ready to Race“ und net „ready to clean“
Na Jo,hob Des ned wirklich vorghabt,weilst a Guata Freind bist und do macht ma des ned ,Hmm aba wannsd Des so schee Schreibst,übaleg is ma Vielleicht doch noch
Ois Freind derfst mi goar net übahoin, kaunst a gor net, weü wennst schneller bist foarst scho vur mir weg.
Aber wen mi zvü 125er übahoin daun vakaf i mei Möp und werd z’fuas hatscha, weü wortn bis mi daun Foarradln herbrenna tu i net.
Waren beide KTM’s? Wenn ja, würde ich mir Gedanken über einen Markenwechsel machen…
2 mal abgeworfen mit demselben Motorrad wurde ich seit der 125er nicht mehr.