Last´s es eich wirklich alle verarschen

Halbrichtig. Genaugenommen hat Suzuki die Beteiligung selbst zurückgekauft und diese als eigene Aktien in den Büchern gehalten, bis sie einen neuen Technologiepartner gefunden haben. Genau diesen braucht Suzuki, denn Dieselmotoren habens keine eigenen und selbst sind sie zu klein, um alle möglichen Plattformen selbst zu entwickeln. Ob eine Beteiligung dafür optimal ist, ist eine andere Sache. Z.b. PSA und Fiat beweisen das Gegenteil.

Meine SV hat mich bis jetzt auch immer schön brav oben lassen. Bei der Honda hat dies einmal nicht funktioniert. Vielleicht lag es auch daran, dass ich sie mal beim rangieren hab fallen lassen… :rage: :rage: :rage: :rage:

du host a Schutzucki ghobt ???

na net schlecht ha ? :grin: :grin: :grin:

noch ana Pause hob i ma docht, a klane 600 tuats a. Hob mi auf an 1 Johr oidn Bankeinzug in Furm vo ana GSX600F iwaredn lossn.

Obgesehn davo, daß i do drauf ausgschaut hob, wia da sprichwörtliche Off aum Schleifstan, hod ma der Kropfn genau 4 Wochn Spaß gmocht und des Kreiz hod ma a wieda weh taun.

Wor sicha nix schlechts, owa afoch nix fia mi.

Hahahahaaaa :wink:,jetz foit ma Des wida ein ,wo vor a poaar Joahrn amoi Aner ganz in Blau ,auch im Schädl, :grin:,irgendwo in Simmaring durchs Vaschlossene Friedhofstierl ,am Zentral gfoahrn is ,Jaja hab scho gwußt daß i Di von Irgendwo her kenn, :smiling_face:
Schau und Des woar Des Moppal Suzuki auch ganz in Blau :grin: :grin: :grin: :grin:
Lg Pg

Startgebühr scho beinand, i man mi muaß ma si amoi leisten können  sfg und jetzt denk was des kost wenn mei Mädel mitfahrt, de nimmt do beinhart des doppelte von mir und jetzt kommts, i fahr nie ohne sie. A Suzuki S pick i ma sicher ned am Popo des kann i kan von mein Leder antun  rofl  muahahahahahahahahaha

lg

No genau des was gwesn. Do hätt i de Knia genau nebn de Uhrwaschln ghobt und hätt wenigstns des HÄÄÄNNNNNNÄÄNNÄNÄ ned gheat. ;-)))))

hat mehr Seele als manchereiner denkt. Drum immer das Bussal am Tank wenn der Tag zur Neige geht und sie wieder glänzend in der Garage steht. Die merkt sich sowas  :wink: glaub ich !!!

bei eich zwa is Hopfn und Moiz valurn … es sats hoid Hondianer und nicht umzustimmen  :grin:

I muas mi gschlogn gebn !!!

So a murdstrumm großa Parkplotz und ois besetzt - ned de klanste Luckn. :-))))))))))

Owa iwaroi Giaßkaunln - vamutlich fias Kühlawossa.

PS: Guckst Du „Fahrtechnik“

mit was den Peitsche Rohrstaberl Paddel, sag an

in der Reihenfolge aber nur wenn ich als Letzter beim Schnitzi sitz  :grin:

Was hat in dem Fall der Aldi mit seiner KTM angestellt? :eyes:

i waß mut kann ma ned kaufen, und der Wahnsinn is dei Beifahrer. Mei Frau lasst fragen ob auf da Vespa Reifenwärmer gelten, sie mant des reicht. Übrigens sie hat für heuer scho ihr erstes Opfer, weil Gegner finds kane.

na die Angetraute güt net !!! Die is ma um a Eckn zwüd  :grin:

Vurschlog: I peck des Schnitzi und es dazöz nix aum Staumminga :grin: :grin: :grin:

dass´d auf so abartige Spiele stehst, lederst, di ned traust oder zahlst? A kann i des bitte schriftlich und beglaubigt ham.  lölöölölölölölölölölölölölöl

greez

PS wir halten dann dicht, ehrensache

kein SKODA vor in dieser Auflistung, ist der nicht der Teil von irgendwem?

Das ist ja der Witz. Alle anderen Beispiele sind konzernfremde Unternehmen. Sonst werde ich ja überhaupt nicht mehr fertig mit dem Peugeot-Citroën, Fiat-Alfa-Lancia-Ferrari-Chrysler-Dodge-Jeep, VW-Audi-Bentley-Seat-Lamborghini-Porsche-Skoda-MAN (Teilweise)-Scania-Bugatti-Suzuki (20%), Ford-Lincoln-Mercury-(ehemals:PAG: Land Rover, Range Rover, Jaguar, Daimler, Rover (Markenrechte), Volvo), GM-GMC-Chevrolet-Opel-Daewoo-Caddilac-Buick-Vauxhall-(ehemals SAAB, Suzuki (20%), Subaru(20%), Lada (20%)), Renault-Nissan-Dacia-Lada (20%), Toyota-Daihatsu-Scion-Lexus-Subaru (20%), TATA-Range Rover, Rover (Markenrechte)-Land Rover-Jaguar-Daimler, BMW-Mini-Rolls-Royce, Mercedes-Benz-Smart-Maybach-Fuso (ex-Mitsubishi (25%)-Kia&Hyundai (10%)),…

Die Chinesischen Beteiligungen etc. lasse ich mal vor, ebenfalls Tofas-Fiat & Co.

ein Highsider im Ortsgebiet wegen Winterstreuung im Hochsommer ist die Kurzform  :wink:

Die lange Version kennt eh jeder hier und warum die Kantn den Aldi immer runterschmeisst (immerhin schon drei Mal) weiss ich nicht.
Denke mal er hat sie zu oft schmutzig in die Garage geschoben :grin:

brauchst nix schriftlich … ich halte auch so mein Wort  :grin: