Last´s es eich wirklich alle verarschen

Und i hob vua ca. 100 Johr de HTL-Mödling, Möbl- & Innenausbau besucht, owa ned fertig gmocht.

Give me Five (waunn des no geht[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m11.gif[/image])

Du bringst vermutlich sogar damit einen Highsider hin… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

:grin: :grin: :grin: du bist der Ältere und hast wie immer recht :grin: :grin: :grin:

ABER … Rädy to Räß kaun wie ma sicht gfährlich sein ha ? :wink:
Die 125er Lausbuama san immer und überall und der Pilli wird scheh deppat aus da Wäsch schaun wenn ER plötzlich auf UNS wortn muss :grin:

Übrigens - ich hab gestern eine Einladung nach Rhodos erhalten … von ana blondn Tante aus Brunn :grin:
Oll Inklusiv und mehr Sterne wie der Schnops.  

Soll ich annehmen ??? :smiling_face:

psst Ehrlich gesagt … ich trink unseren Wein auch nicht :sob:, aber auch keinen anderen, obwohl schäm mein Vater und der Großteil der Verwandtschaft Weinhauer sind und waren. :worried:

und wegen den Titeln … wennst sonst nicht glänzen kannst brauchst halt unbedingt einen Titel der was her macht. :grin: :wink:

da Alex

… bei mir gehts no, zumindast gestern no :grin: (High Five)

da Alex :grin:

Jetzt mochst ma owa Aungst. De geht jo eh nur 45 km/h in da schnöllen Ausführung.  :eyes: Owa wennst manst dann werd i ma do de 25km/h Ausführung nehma miassn.  :smiling_face: Mia soll’s recht sei  :eyes:

da Alex[sm=rolleyes.gif]

ich bin doch nicht alt nur weil ich so aussehe. Ich bin lediglich reif!!! (und auf keinen Fall überreif!! :sunglasses: Das lag Dir doch jetzt  sicher auf der Zunge :grin:)

Ja redie tu rässs is definitiv gfährlich. Deshoib moch mas a nimma und deshoib werdn uns de aungaschierte achterlliterfoarer reihenweise versagln. [sm=rolleyes.gif] Was uns aba nix mocht weü ma stoarke Persönlichkeitn san. Mia brauchn net schnö sei, mia brauchn nur vü darüba redn dann samas eh automatisch. :eyes: :smiling_face: Wast eh :wink:

Einladung nach Rhodos?? Fia waun?? Wenns net grod Mitte Juni is daun nimm au. Des is wia a Lottosechser des kriagt ma net so oft. Mia is des zum Beispü no nie passiert :cry: :cry: :cry: Oiso zuagreifn!!!

da Alex

Toblerone gehört zu Kraft. :grin:

Na ja, die Schweiz hat noch viel mehr Skandale zu bieten.

• Dino Belasi
  • SKA Skandal in Chiasso
  • Geldwäschereiskandale in den 70ern
  • Panzer 68
  • Mirage Skandal
  • Roland Nef (Militärchef, der so nette Inserate für seine Ex-Frau drucken liess, im Stil von: Sexy Schlampe sucht geile Sexpartner: Ruf mich an (voller Name, Adresse und Telefonnummer der Ex))
  • P26 (Geheimarmee, mit dem supergeheimen Geheimdienst P27) :eyes:

Aber das du als Österreicher den Skandal nicht erwähnst:
http://www.20min.ch/news/dossier/armee/story/29345133

Besonders die Schweizer Armee ist für jeden Skandal zu haben :eyes:

's letzte moi wia i in da Schweiz woar hob i a Toblerone aus ana dunkln Schoko gsehn. De Schweizer hom definitiv a dunkle Seitn!! :smiling_face: :smiling_face:

da Alex

des hob i no goar net gsehn. Wenn des so weitergeht übahoin i no de aundan und i bin nimma da erste von hintn. :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

da Alex

Ps:
awa mei Lieblingsminusdrücka kommt sicha wieda, weü dea tut glaubn das des meina Psüche weh tuat waun i vü Minuse kriag. :wink:

Nicht Dohle, sondern Dôle! :grin:
Du wirst es zwar eh nicht glauben, aber das ist französisch. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

und auf Französisch heisst der Vogel:
Choucas des tours :grin:Hier noch was zum Rotwein.
http://de.wikipedia.org/wiki/Dôle_(Wein)

bis sehr froh dass ich dich gefragt habe !!! Jetzt is ma echt leichta … i wusst jo net wos de Mausi eventuell von mir wü dafir :eyes: … net ?

Na es is MITTE AUGUST und so is auf Rhodos eh net haas hob i ghert … :grin: :grin: :grin:

I gfrei mi schon wiea deppat drauf, wird ein Urlaubsjahr heuer. Wir müssen morgen UNBEDINGT auf an Kaffee gehen. Ich muss dir was berichten ! Ich meld mich nach unserm Service.

DU wos du do ausprichst mei Freind … zwengan REDEN DRÜBER … is des so wie auf dem Widio wo ma de Oidmaunschoft sicht ?? Jo des is a festes Gelächta :grin: und wennst de reden herst mochst da ins Hoserl vur Aungst :grin:

I sogs jo immer - solange kein Fremder mitfahren darf ist eine Partie unschlagbar ha ? :grin:
Scheiss mi au …

des kaun scho sei dass sas net gaunz uneignnützig mocht. Aber mei … Du bist a gstaunanes Maunsbüd … do muast durch. 's hüft nix :smiling_face: :sunglasses:

Mitte August geht grod no, do werd i de zwa Wochn hoid allanig foarn missn mit de Buam oda i find ma a Weibal :eyes: :smiling_face: zum foarn. :wink:  und JO … so ungefähr hob i des gmant. In Östareich gibt hoid a jeder mehr aufs grede ois aufs gtane. :smiling_face: :hushed:

Kaffee heit … Prima!! der daham is zwar guat, aba hängt ma scho ausse :sunglasses: :sob:

da Alex

Ach ja, ganz vergessen. Wer hat beim Skifahren den Gesamtweltcup gewonnen? :sunglasses: Wer hat die kleine Kristallkugel in der Herrenabfahrt gewonnen? Wer wurde dort Zweiter? :grin: :grin: :grin:

Solange es noch Schnee in den Bergen hat, muss ich euch noch etwas Salz in die Wunden streuen… :grin:

Nochdem i mi scho in da Schui vom Turna befrein hob lossn, und es getreu dem Motto „Turnen füllt die Urnen“ mit´n seelign Hr. Tschörtschill hoid und somit de personifizierte Unspurtlichkeit bin, is ma des wuascht, wia nur wos. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m12.gif[/image]

So wia iwaroi gibts intressante Anzlpersonan, wia de Herminator, der ma afoch taugt hod, weul a a Beißa und Viech is, owa der is jo jetz a auf Rentn. Somit gheat meinetwegn de gaunze Bergwölt eich.

Kristallkugl - wos mochat i mit ana Kristallkugl? Zum in de Zukunft Schaun, is z´triab und ois Briafbeschwera z´unfladich.

Und waunns mit´n Schnee eh scho z´end geht, muaßt aufpassn mit´n Soiz.[image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image] Nix danebnstrahn. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m11.gif[/image]

Na ja, den besten Österreichischen Skifahrer habt ihr ja nach Luxemburg vertrieben. Ein gewisser Marc G. aus Lustenau.  :sunglasses:

Aber egal, wir haben z.B. ja bei den Motorrädern immer noch Fahrer dabei (125/250ccm).

Langsam reden tun nur die Berner, soweit die Tatsache. Ist halt auch eine Beamtenstadt… :sunglasses:

angenehm Isegrim.
Muss da ja nicht alles nachmachen - Meister. :smiling_face: :wink:

:grin: Ja Lehrling, das muss mir auch niemand nachmachen!!! :smiling_face:

angenehm da Alex :wink: