ABER … Rädy to Räß kaun wie ma sicht gfährlich sein ha ?
Die 125er Lausbuama san immer und überall und der Pilli wird scheh deppat aus da Wäsch schaun wenn ER plötzlich auf UNS wortn muss
Übrigens - ich hab gestern eine Einladung nach Rhodos erhalten … von ana blondn Tante aus Brunn
Oll Inklusiv und mehr Sterne wie der Schnops.
psst Ehrlich gesagt … ich trink unseren Wein auch nicht , aber auch keinen anderen, obwohl schämmein Vater und der Großteil der Verwandtschaft Weinhauer sind und waren.
und wegen den Titeln … wennst sonst nicht glänzen kannst brauchst halt unbedingt einen Titel der was her macht.
Jetzt mochst ma owa Aungst. De geht jo eh nur 45 km/h in da schnöllen Ausführung. Owa wennst manst dann werd i ma do de 25km/h Ausführung nehma miassn. Mia soll’s recht sei
ich bin doch nicht alt nur weil ich so aussehe. Ich bin lediglich reif!!! (und auf keinen Fall überreif!! Das lag Dir doch jetzt sicher auf der Zunge )
Ja redie tu rässs is definitiv gfährlich. Deshoib moch mas a nimma und deshoib werdn uns de aungaschierte achterlliterfoarer reihenweise versagln. [sm=rolleyes.gif] Was uns aba nix mocht weü ma stoarke Persönlichkeitn san. Mia brauchn net schnö sei, mia brauchn nur vü darüba redn dann samas eh automatisch. Wast eh
Einladung nach Rhodos?? Fia waun?? Wenns net grod Mitte Juni is daun nimm au. Des is wia a Lottosechser des kriagt ma net so oft. Mia is des zum Beispü no nie passiert Oiso zuagreifn!!!
Na ja, die Schweiz hat noch viel mehr Skandale zu bieten.
Dino Belasi
SKA Skandal in Chiasso
Geldwäschereiskandale in den 70ern
Panzer 68
Mirage Skandal
Roland Nef (Militärchef, der so nette Inserate für seine Ex-Frau drucken liess, im Stil von: Sexy Schlampe sucht geile Sexpartner: Ruf mich an (voller Name, Adresse und Telefonnummer der Ex))
P26 (Geheimarmee, mit dem supergeheimen Geheimdienst P27)
bis sehr froh dass ich dich gefragt habe !!! Jetzt is ma echt leichta … i wusst jo net wos de Mausi eventuell von mir wü dafir … net ?
Na es is MITTE AUGUST und so is auf Rhodos eh net haas hob i ghert …
I gfrei mi schon wiea deppat drauf, wird ein Urlaubsjahr heuer. Wir müssen morgen UNBEDINGT auf an Kaffee gehen. Ich muss dir was berichten ! Ich meld mich nach unserm Service.
DU wos du do ausprichst mei Freind … zwengan REDEN DRÜBER … is des so wie auf dem Widio wo ma de Oidmaunschoft sicht ?? Jo des is a festes Gelächta und wennst de reden herst mochst da ins Hoserl vur Aungst
I sogs jo immer - solange kein Fremder mitfahren darf ist eine Partie unschlagbar ha ?
Scheiss mi au …
des kaun scho sei dass sas net gaunz uneignnützig mocht. Aber mei … Du bist a gstaunanes Maunsbüd … do muast durch. 's hüft nix
Mitte August geht grod no, do werd i de zwa Wochn hoid allanig foarn missn mit de Buam oda i find ma a Weibal zum foarn. und JO … so ungefähr hob i des gmant. In Östareich gibt hoid a jeder mehr aufs grede ois aufs gtane.
Kaffee heit … Prima!! der daham is zwar guat, aba hängt ma scho ausse
Ach ja, ganz vergessen. Wer hat beim Skifahren den Gesamtweltcup gewonnen? Wer hat die kleine Kristallkugel in der Herrenabfahrt gewonnen? Wer wurde dort Zweiter?
Solange es noch Schnee in den Bergen hat, muss ich euch noch etwas Salz in die Wunden streuen…
Nochdem i mi scho in da Schui vom Turna befrein hob lossn, und es getreu dem Motto „Turnen füllt die Urnen“ mit´n seelign Hr. Tschörtschill hoid und somit de personifizierte Unspurtlichkeit bin, is ma des wuascht, wia nur wos. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m12.gif[/image]
So wia iwaroi gibts intressante Anzlpersonan, wia de Herminator, der ma afoch taugt hod, weul a a Beißa und Viech is, owa der is jo jetz a auf Rentn. Somit gheat meinetwegn de gaunze Bergwölt eich.
Kristallkugl - wos mochat i mit ana Kristallkugl? Zum in de Zukunft Schaun, is z´triab und ois Briafbeschwera z´unfladich.