Lenkkopflaga!

Ach, die Tina bekommt eine andere GSX-R 750? :wink:

Angepasst… :smiling_face:

Now it’s your turn… :wink:

daun Telebimsln ma uns amol am Do zsamm :smiling_face:

Lg Pg

ned zwecks dem …des geht a ohne Heizung und abzieher , wenn a klana Schlitz(na ned im Kleidl :grin:); in da Inneren Rahmenrund führung wo De Lagaschoin drinn sind VORHANDEN IST ,dann kann man Die Lager schalen mit am Passenden Werkzeichs durch Leichte Schläge aufn Hintakopf scho aussetreibn :sunglasses: …beim Einbaun daun imma schen Leicht drauf haun oba ned Nur an ana Stelle sondan imma schen Rundherum…Kloar schöna ists mit am Passenden Abzieher zu arbeiten , muaß halt schaun wos i do no so rumliegen habe .

bis jetzt is des imma Gut gegangen warum sois Diesmal anderst sein ?

Lg Pg

wos- issa scho wida hinnich des Glump :grin: weil i Eam Schiebn soi :eyes: :grin: :grin:

lgpg

ich an Hammer zur Hand nimm ist meist was hin und zwar mehr als vorher!

29000km. i würd de ganze reibn tauschen. Iss mei Meinung. Und aus. Und :grin: :grin: es geht mich auch nichts an.

Jo des is Natirli a a Guate Idee :smiling_face: …i kenn sogar Oan , der warad so Bleed und dads a no nemma :eyes: …oba pssst :sunglasses:…ned Varotn-Gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Jo wia im Richtign Lebn a :smiling_face: …man muaß es jo Nit üwatreibn :grin:…is eh Bessa dosd a Stuckadierta bischd :grin:

Wieso? Meine Aprilia AF1 125er lief auch noch bei 45’000km. :smiling_face:

da Dicke Bertl wui mi bloß Dratzn :grin: …der kennts eh Gut Die TZR , sehr Gut sogar :wink: hod Die Gleiche nur mit ana Früheren Fahrgestellnumma :sunglasses:

zu de 45.000 km von da AF1 …

jo de könnan scho Murln baun in Österreich , ned Nur KTM

ROTAX

BRP-Powertrain GmbH & Co KG

Rechtsform GmbH & Co. KG
Gründung 1920
Sitz Gunskirchen, Österreich

Falsches Modell:
Ich hatte eine AF1 125 Sintesi Replica:
[image]Motorcycle catalog with 37 000 motorcycles
Quelle: Motorcycle catalog with 37 000 motorcycles

mocht Nix dafir is da Murl da Gleiche gwesn- und ohne dem Gehts ned wirklich odrr? :grin:

Ibrigens Du Rotzleffi :grin:…stell da gfälligst koane Buidln mit Profilneirotischa Mischbereifung :sunglasses: eine , samma jo no nit bei De Hottn-Tottn -gell :grin: :grin:

lgpg

wie viele Kolben hot er gfressen&

… san des Fohrradln? :eyes:

I man jo nua, wäus olle de Kettn auf da rechtn Seitn haum … :smiling_face:

Bei 45000 war der zweite Kolben drin (war bei ca. 22000km fällig). Wobei, was in den ersten 15’000km und über 10 Jahre passiert ist: Keine Ahnung. :eyes:

Ist eine Aprilia-Krankheit. :cold_face:

Wurde meines Wisses erst bei den 4 Taktern korrigiert.

soi des Kraunk seyn :eyes:…is doch wurscht , De Fiass soist sowiso ned währand aum Foahrn eineduan , daher blunzn ob Li oda Re :wink:

Na Die 2 t-Murln hobn halt es Ritzl aus Bautechnischen Gründen auf da Rechtn seitn , Ja und scho? :sob:

Lg Pg

jojo und des Hinterrad homms a falsch einbaut.

Eh und bei De Schweiza glei daquer , weyls so Brade Schädln hobn und ned wissn obs Li oda Re o biegn soin :smiling_face: :grin: :grin: