Ach, die Tina bekommt eine andere GSX-R 750?
Angepasst…
Now it’s your turn…
ORIGINAL: Gerry1702
heast in wölchanem Forum bischdn Du grod?
… 1815 - 1900 san die SIMPSONS … do is Sendepause auf 1000ps
Bogolei ? Jo is a guade Idee. Ich muss dem Fleckerl meine KTM Hobby runterbringen. Die Sau geht nur mehr an 30er. Er mant da Kolben ghert erneuert und Puffer ausbrennt. Könnt ma Freitag machen aber mitn Sprinter weil mit an 30er tät des a bissi dauern
daun Telebimsln ma uns amol am Do zsamm
Lg Pg
ORIGINAL: johsa
Wos warat denn da Grund de Schoin drinzlossn, wenn I frogn derf?
wegen dem Abzieher oder weils so gut sitzt und er es nicht anheizen will
ned zwecks dem …des geht a ohne Heizung und abzieher , wenn a klana Schlitz(na ned im Kleidl ); in da Inneren Rahmenrund führung wo De Lagaschoin drinn sind VORHANDEN IST ,dann kann man Die Lager schalen mit am Passenden Werkzeichs durch Leichte Schläge aufn Hintakopf scho aussetreibn …beim Einbaun daun imma schen Leicht drauf haun oba ned Nur an ana Stelle sondan imma schen Rundherum…Kloar schöna ists mit am Passenden Abzieher zu arbeiten , muaß halt schaun wos i do no so rumliegen habe .
bis jetzt is des imma Gut gegangen warum sois Diesmal anderst sein ?
Lg Pg
ORIGINAL: Gerry1702
… … wennst mogst kemma jo dei Ochtl a in den Sprinta bindn …
wos- issa scho wida hinnich des Glump weil i Eam Schiebn soi
lgpg
ORIGINAL: Pilgram1
Wos warat denn da Grund de Schoin drinzlossn, wenn I frogn derf?
wegen dem Abzieher oder weils so gut sitzt und er es nicht anheizen will
ned zwecks dem …des geht a ohne Heizung und abzieher , wenn a klana Schlitz(na ned im Kleidl ); in da Inneren Rahmenrund führung wo De Lagaschoin drinn sind VORHANDEN IST ,dann kann man Die Lager schalen mit am Passenden Werkzeichs durch Leichte Schläge aufn Hintakopf scho aussetreibn …beim Einbaun daun imma schen Leicht drauf haun oba ned Nur an ana Stelle sondan imma schen Rundherum…Kloar schöna ists mit am Passenden Abzieher zu arbeiten , muaß halt schaun wos i do no so rumliegen habe .
bis jetzt is des imma Gut gegangen warum sois Diesmal anderst sein ?
Lg Pg
ich an Hammer zur Hand nimm ist meist was hin und zwar mehr als vorher!
29000km. i würd de ganze reibn tauschen. Iss mei Meinung. Und aus. Und es geht mich auch nichts an.
ORIGINAL: bert58
29000km. i würd de ganze reibn tauschen. Iss mei Meinung. Und aus. Und es geht mich auch nichts an.
Jo des is Natirli a a Guate Idee …i kenn sogar Oan , der warad so Bleed und dads a no nemma …oba pssst …ned Varotn-Gell
Lg Pg
also wann ich an Hammer zur Hand nimm ist meist was hin und zwar mehr als vorher!
Jo wia im Richtign Lebn a …man muaß es jo Nit üwatreibn …is eh Bessa dosd a Stuckadierta bischd
Wieso? Meine Aprilia AF1 125er lief auch noch bei 45’000km.
ORIGINAL: sevenfiftybiker
29000km. i würd de ganze reibn tauschen. Iss mei Meinung. Und aus. Und es geht mich auch nichts an.Wieso? Meine Aprilia AF1 125er lief auch noch bei 45’000km.
da Dicke Bertl wui mi bloß Dratzn …der kennts eh Gut Die TZR , sehr Gut sogar hod Die Gleiche nur mit ana Früheren Fahrgestellnumma
zu de 45.000 km von da AF1 …
jo de könnan scho Murln baun in Österreich , ned Nur KTM
ROTAX
BRP-Powertrain GmbH & Co KG
Rechtsform GmbH & Co. KG
Gründung 1920
Sitz Gunskirchen, Österreich
Falsches Modell:
Ich hatte eine AF1 125 Sintesi Replica:
[image]Motorcycle catalog with 37 000 motorcycles
Quelle: Motorcycle catalog with 37 000 motorcycles
Falsches Modell:
Ich hatte eine AF1 125 Sintesi Replica:
[image]Motorcycle catalog with 40 000 motorcycles
Quelle: Motorcycle catalog with 40 000 motorcycles
mocht Nix dafir is da Murl da Gleiche gwesn- und ohne dem Gehts ned wirklich odrr?
Ibrigens Du Rotzleffi …stell da gfälligst koane Buidln mit Profilneirotischa Mischbereifung eine , samma jo no nit bei De Hottn-Tottn -gell
lgpg
wie viele Kolben hot er gfressen&
1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
… san des Fohrradln?
I man jo nua, wäus olle de Kettn auf da rechtn Seitn haum …
wie viele Kolben hot er gfressen&
Bei 45000 war der zweite Kolben drin (war bei ca. 22000km fällig). Wobei, was in den ersten 15’000km und über 10 Jahre passiert ist: Keine Ahnung.
ORIGINAL: UrAlterSack
… san des Fohrradln?I man jo nua, wäus olle de Kettn auf da rechtn Seitn haum …
Ist eine Aprilia-Krankheit.
Wurde meines Wisses erst bei den 4 Taktern korrigiert.
soi des Kraunk seyn …is doch wurscht , De Fiass soist sowiso ned währand aum Foahrn eineduan , daher blunzn ob Li oda Re
Na Die 2 t-Murln hobn halt es Ritzl aus Bautechnischen Gründen auf da Rechtn seitn , Ja und scho?
Lg Pg
soi des Kraunk seyn …is doch wurscht , De Fiass soist sowiso ned währand aum Foahrn eineduan , daher blunzn ob Li oda Re
Na Die 2 t-Murln hobn halt es Ritzl aus Bautechnischen Gründen auf da Rechtn seitn , Ja und scho?
Lg Pg
jojo und des Hinterrad homms a falsch einbaut.
jojo und des Hinterrad homms a falsch einbaut.
Eh und bei De Schweiza glei daquer , weyls so Brade Schädln hobn und ned wissn obs Li oda Re o biegn soin