Lets talk about: WASSER...nix für Waserln

… liegt ned auf da Seitn … bei mir HÄNGT DER SPECK oder bessa er „pickt“ … leider :cold_face:

… „a blaad“ schau i nimma in deine Signaturen :wink:

… „deine“ geliebte Kronensaitung … :wink:

EU-Wasserregelung - Fischler: 'Niemand muss sich Sorgen um Wasser machen' | krone.at

Irgendwie muss des mei Startseitn sein weil ich des immer les … :wink:

Bis heite aufd Nocht :wink:

… muass nur schnö schbeim geh :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :sunglasses: :sob: :rage:

… zu 100% im SAFE und da will ich gerne sehen wie das nur 10% werden :wink: und Kredite lass ich denen über die sich das leisten können … für 50.000 an die 70.000 zurückzahlen. Was kann man so finanzieren ?

… mehr Kinder in die Welt gesetzt werden. EIgentlich komisch denn unsere Eltern hatten es bedeutend schwerer. Der Krieg und die Nachwehen des Krieges und trotzdem setzte man mehrer Kinder in die Welt. Unsere Kinder wuchsen auf wie im Schlarafenland und wollen teilweise keine Kinder oder wenn dann eines. War schon bei unserer Generation zu bemerken. Man wollte keine zusätzliche Arbeit mit den Gfrastern, mehr Kohle und jede Menge Luxus und das geht mit Kindern nicht oder nur schlecht. Manchmal bin ich echt froh nicht mehr 18 zu sein.

… SAFE speren so deppat is hoffmas kana odr ? :wink:

… Die Banken wissen wie deppat die Leit san. Weil wenn a jeder sei Knedl (der ans hod) ohoin tät warads vabei mit da Bank … oder wo soitatns des hernemma ?

… griagst Zinsen - wie vü kaunnst aushaundln oba vü wirds 4 uns Schmoimasta ned sein. Die Teuerungsrate is beim Orsch drei moi hächa wie de Zinsen jemois sei wern. 2011 wors auf 3,3 und im Vurjohr 2,4% oder so. A Flockerl auf a Johr gsehgn und 30 - 50 Euronen san weg wie nix. Do is die Kohle erscht recht valurn :wink: fois wer so deppat is und no a Schborbiachl hod.

… i hob investiert in Schweiza Kas und Hortweiznnudln :wink: :smiling_face:

… hätt i ma ned denkt Schöni :grin: :grin: :grin:

Wer legt GÖD in an SAFE ??? :wink:

… drum sog i jo „wer legd schon Borgöd in an Safe“ ? :wink: da Schöni vasteht mi ned glaub i :grin:

… oba du wast jo wie des is mit unserer Sproch … wenn i Aktien oder dergleichn „hobm sollte“ … is des a a Göd Schöni … mehr sogor wenn mas gscheid augeht :wink:

… Palladium hob i no kans :wink: sunst liegst scho gaunz guad :wink:

… i hob fümf Gschwisterln … :wink: so gsehgn host recht :grin:

… die schaun aber wirklich nicht schlecht aus :wink:

… und hob mi ur gfreit iwa de Mödung !!!

… etwas „älter“ zu sein hat jetzt keine Nachteile. Unsere Kinder werden im Vergleich zu uns noch sicher ihre blauen Wunder erleben in dem Orschverein.

UND schon imma