Liebe Bereitsausgewinterten

schau i ma lieber MotoGP und Superbike an des Kasperltheater hot für mich nix mehr mit Sport zu tun

i bin bei dir :wink: :grin: :smiling_face:

Hans,nur selbst fahren bringts!Und was dieses leidige Hin & Hergehacke schon zu Beginn dieser Saison in der FI betrifft…da schwant einem Böses…der Moderator von RTL hat einen Katalog mit ca.80(!!!)Seiten gezeigt…der sich ausschliesslich nur mit rechlichen u.fahrzeugtechnischen Probs beschäftigt,na ist das krass!tztztzdas wird eine"interessante"FI-Saison!
>drehzahl<

i bin in etwa 100km hinter dir :wink:
was de f1 anbelangt,na jo,ma konn olles schlechter machen :grin:
so wias asschaut gelingts ehna ah,
der wurz und sei wuzerl sein jo schier schlimma als de schi komentatoren,eigentlich sollt ma ihre aussagen mal aufschreiben und des reale rennen ablaffen lossen.
bin gestern a tal runderl gfahren,woll etwas windig,aber de ansonsten nassen kurverln waren trocken :wink:
heite,sonne genossen mitm weibchen am balkon,weinderl geschlürft,und den herrgott an guaten monn sein lossen.
griasserl

… ist enorm heute ! Musste in die Firma weil die Feuerwehr angerufen hatte - unsere Altholzmulde hatte sich wie von Geisterhand selbst wieder entleert :grin: :grin:

… an Kundn von uns - des mauss ma ned gfoin wenns ma ned gfoit :wink: Wast eh i bin Wossamaunn … mir san stur wenns drum geht uns wos einredn zu wolln :wink: Wir mochn gern unsere eigenen Erfohrungen und hoffn draus gscheida zu wern :smiling_face:
Die Yamaha fohrt sich ned schlecht oba wolln tät i kane mächtn :wink:

… Golatschn hob i gestern ghobt und bei unsern heitigen Mittagschlaferlendekaffee hod die FF Wiener Neudorf dafür gsorgt dass i ned zu blad werd … Einsotz im IZ NÖ SÜD :wink: Na na ka Surg i bin ned bei da Feierwehr … unser Oidhoizmuldn oder besser deren Inhoit wor vateilt auf zwa Gebäudekomplexe :wink: :grin: … da Kaffee wor naunn koid oba die Frisur hod ghoidn daunk Schworzkopf :wink:

Ob da MayerPeda sei Drohung woa gmocht hot und heit gen Osten gfoahn is?
:slight_smile:

Gmöht hotta si net :smiley:

… um ehrlich zu sein … bled gnuag warad er :wink:

Wenn a wirklich mitn Moped unterwegs wor hoff ich dass er zwa Bügleisn eingsteckt hod des Hungatiachl :wink:

hot der Börney wieda amoi ned sei Hoiz ghoit :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

… in letzter Zeit :wink: oder is eam seit a allanich is neama koid :grin:

wird auf Brautschau sei :wink: :grin: :smiling_face:

waunn a nix findt muass er si hoid bei da Schpira bewerbn :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
wohrscheinlich

wiaso grod De? :eyes:

denkst dos Die Eam Gfollat ? :sunglasses: …und is De eh ned scho sölba Varatet? :dizzy_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

Sodan!

Kilo wurde die Bremsflüssigkeit getauscht, weul de näxte Wocn hob i Pickaltermin… hmmmmmm vielleicht soit i’s vorn neu belegn?!..
Na… des geht schau noch, so laung a Indikator zum Sehn ist ist’s genug! :wink:

Hob glei bei mein Hawi a de Bremsn g’mocht… mein Hölm repariert… und in Dickn ihrn Koffaraum bastel i a grod weiter!

Koid…OHJOOOOOOOOOOOOO!
Owa echt foi in Streß, fois da Onki muargn nochn Autopickal in da Phude is, werd i ehh aufschlogn! :wink: :smiling_face:

…dir hobn’s a wengl EINBROCHN!!! :sob: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

I bin de ane no ned gaunz los (bis 01.06) do werd i ma schau a aundare suachn??? Bist narrisch!!!

De Bude wird vabarrikadiert! Do kummt nix mehr fix eine eine wos beim Wischaln hockaln muaß!!!
ZWA Moi de Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur Masn das i, wenn a spät owa doch, OHNE echtn Finanzschodn aussgteign hob kennan… do werd i ma des Näxte Problem ham hoin… jojo… :cold_face: :eyes:

… so long :wink:

… Bauer sucht Frau :wink:[image]http://www.news.at/_storage/asset/3647204/storage/newsat:key-visual/file/37997343/Bauer-sucht-Frau-Kandidaten.jpg[/image]

…i glaub bei dem Büdl werd des Hendl de bessan Tschancn hobn, na???