Hans,nur selbst fahren bringts!Und was dieses leidige Hin & Hergehacke schon zu Beginn dieser Saison in der FI betrifft…da schwant einem Böses…der Moderator von RTL hat einen Katalog mit ca.80(!!!)Seiten gezeigt…der sich ausschliesslich nur mit rechlichen u.fahrzeugtechnischen Probs beschäftigt,na ist das krass!tztztzdas wird eine"interessante"FI-Saison!
>drehzahl<
i bin in etwa 100km hinter dir
was de f1 anbelangt,na jo,ma konn olles schlechter machen
so wias asschaut gelingts ehna ah,
der wurz und sei wuzerl sein jo schier schlimma als de schi komentatoren,eigentlich sollt ma ihre aussagen mal aufschreiben und des reale rennen ablaffen lossen.
bin gestern a tal runderl gfahren,woll etwas windig,aber de ansonsten nassen kurverln waren trocken
heite,sonne genossen mitm weibchen am balkon,weinderl geschlürft,und den herrgott an guaten monn sein lossen.
griasserl
… an Kundn von uns - des mauss ma ned gfoin wenns ma ned gfoit Wast eh i bin Wossamaunn … mir san stur wenns drum geht uns wos einredn zu wolln Wir mochn gern unsere eigenen Erfohrungen und hoffn draus gscheida zu wern
Die Yamaha fohrt sich ned schlecht oba wolln tät i kane mächtn
… Golatschn hob i gestern ghobt und bei unsern heitigen Mittagschlaferlendekaffee hod die FF Wiener Neudorf dafür gsorgt dass i ned zu blad werd … Einsotz im IZ NÖ SÜD Na na ka Surg i bin ned bei da Feierwehr … unser Oidhoizmuldn oder besser deren Inhoit wor vateilt auf zwa Gebäudekomplexe … da Kaffee wor naunn koid oba die Frisur hod ghoidn daunk Schworzkopf
Kilo wurde die Bremsflüssigkeit getauscht, weul de näxte Wocn hob i Pickaltermin… hmmmmmm vielleicht soit i’s vorn neu belegn?!..
Na… des geht schau noch, so laung a Indikator zum Sehn ist ist’s genug!
Hob glei bei mein Hawi a de Bremsn g’mocht… mein Hölm repariert… und in Dickn ihrn Koffaraum bastel i a grod weiter!
I bin de ane no ned gaunz los (bis 01.06) do werd i ma schau a aundare suachn??? Bist narrisch!!!
De Bude wird vabarrikadiert! Do kummt nix mehr fix eine eine wos beim Wischaln hockaln muaß!!!
ZWA Moi de Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur Masn das i, wenn a spät owa doch, OHNE echtn Finanzschodn aussgteign hob kennan… do werd i ma des Näxte Problem ham hoin… jojo…