hallo an alle
ich hab seit gestern immer problems mit UserId und profildaten aendern… immer ein falsches link zur Bike Messe. Um chat lesen oder mei profil schauen , i muss immer durch > forum> profil verwaltung> chat … sonst gethts nicht und immer Bikelinz messe wieder
hat ihr das auch ?
na haben ma nitta,weil de bike linz ist vergangenheit ![]()
lg aus de berg silli
das ist!!! nur mit mouse hand ( nicht hier gezeigt…)
[image][/image]
ja eh wahr.aber i bin da eh söllten,obwoll friagger war i da öfters ![]()
friagger is aber a schon a weilchen her
lg silli
i hob ma gedenkt - grod durt is de Hotwolä untawegs, des se mitn Pöbl net so gern obgebn. ![]()
wia da, aber vor 2 Jahr wars ganz lustig, da war i fast jedn abend für a Stunderl drin neben der Orbeit.
und da maximustribun woar a do.
Aber es gherat gscheiter gmacht.
san diese Jaguar jetzt wirklich BMW, und inwiefern? und is des überhaupt guad?
Weil da die neichn X Type Diesel kosten so 10.000 Euro, aber du siehst kane über 200.000 km oder sowas.
kaunn i da leida a net mit Gewissheit beauntwortn.
I kenn persönlich niemaundn, der sowos iwa längare Distanz bewegt hot. Beim Denzel kenn i den BMW-Vakaufsleita. Waunnst oiso an Bayrischn Ölbrenna suachst, losst se do sicha a Kontakt herstölln, der da Göldspoarn hülft.
Owa Jag und Diesel - irgendwie passt des eh net zaum. ![]()
die andern, die san ja eher anfällig, oder sans eh nur so anfällig wie die BMW a?
weil i hätt um 5000 Euro ganz fesche gseng…
V6 mit 240 PS und Lederzeig und so.
Aber san die a Extremklumpat oder eh nur des übliche Klumpat?
i bin da heier 2x gewessen,im chat.manchmal schaug i ob wer drin ist aber was soll i da wenn kanner im chat ist ??? mit de wo i immer im chat war sein de meisten nimmer auf dera seiten.wann i mitm gerry reden mechat schick i ehm a mail oder ruaf ehm an gell.
abgsechen davon is ma eh wurst wer da im chat iss.
lg silli
ORIGINAL: Alteisen
I kenn persönlich niemaundn, der sowos iwa längare Distanz bewegt hot. Beim Denzel kenn i den BMW-Vakaufsleita. Waunnst oiso an Bayrischn Ölbrenna suachst, losst se do sicha a Kontakt herstölln, der da Göldspoarn hülft.
na vielleicht komm i irgendwaun drauf zruck.
Der 330d Leihwagen von BMW war scho a feines Ding. Der braucht jetzt sicher neue Reifen, und des bei einem Verbrauch von 7 Liter.
Aundererseits, mit der Sparsamkeit kriegst den höheren Anschaffungspreis a niewieder rein. Und irgendwie die Tankanzeige war leicht widersprüchlich mit der Verbrauchsanzeige.
Mal schaun wüvü Kilometer der Meinige jetzt machen wird. Bzw kane Unfälle mehr passiern.
Die neue Tür und Heckleuchte hab i scho einbaut, morgen werden die Dellen auszogen, heit hab i 2600 Euro aufs Konto kriegt für den Totalschaden der eigentlich sofort a Pickerl kriegen würd ![]()
Owa Jag und Diesel - irgendwie passt des eh net zaum.
und wann der murl nit 12 zylinder hat,dann issas a koa raubkatze
lg silli
auf autoscout zB seh ich keinen JAguar mit über 200.000 km bei die Benziner a ned.
Wenn i BMW eingib hast wöche mit über 400.000 km zeitweis a, und des sagt scho was.
der Jaguarmotor hat mit BMW auf jedenfall nix am Huat.
des stimmt sowieso ned.
I man des is maximal a Raubelefant oder sowas ![]()
ORIGINAL: Schoenibaer
Aber san die a Extremklumpat oder eh nur des übliche Klumpat?
übliche tät i sogn.
Nur, waunnst net söwa schraufst, bist hoit auf de poar Mechanika de se auskennan aungwiesn und de nehman da in da Regl des Weiße aus de Augn.
schraub jo gottseidank eh zu 98% söba ![]()
Manchmal fehlt mir halt das Werkzeug, oder i hab zvü Geld dann gönn i mir mal a Werkstatt und stö mi daneben und tratsch a weng.
ORIGINAL: Schoenibaer
san diese Jaguar jetzt wirklich BMW, und inwiefern? und is des überhaupt guad?
Weil da die neichn X Type Diesel kosten so 10.000 Euro, aber du siehst kane über 200.000 km oder sowas.
Jaguar war bis vor einiger Zeit im Besitz von Ford und der X-Type hat deshalb viele Teile vom Ford Mondeo der 1. oder 2. Generation.
Der Dieselmurl des X-Type ist ein Fordmotor, der auch im Mondeo zum Einsatz kam.
Rover war einmal im BMW Konzern, Jaguar meines Wissens nie.
LG
du solltest mich kennen,i mach des gerne
![]()
nur woher weiß der was da drinnen so los ist im ach so bösen 1000ps chat wenn er nie dort ist, kannst mir das bitte erklären?
na ja mei kurz visite war mal wieder sehr erfolgreich
olle habens de flucht ergriffen ![]()
und a katana is a japaner und koa deitscher
lg

ORIGINAL: silli
http://www.achtelliter.at.tf/
Hot da da Pili wos vasprochn dafia? ![]()