Männermotorräder?

Oisa…jetzt amoi gaunz entspaunt… leicht host as du scheinboar a ned, oda du brauchst des das’d schimpfn kaunnst???

Gaunz wuascht wie wer zum Pilli warum steht… wos passt da aun den Post ned??? Ka Schimpfwuart, sondan ausnaumsweise NUR SEI MEINUNG… OHNE Beleidigungan…

Wozu du do so Gas gibst versteh i ned… wühst an Auszucka provozieren, damit’st di bestätigt fühlst???
Wenn du wenigstens in seina Manier Paroli bieten würdest OHNE Kraftausdrücke, schließlich will man sich unterscheiden… owa NA… :eyes:

Supa… bist mei neicha Höld… :sob:

davon aus was bei uns zu kriegen war. Für mei NC30 hats über17 Umweg a a 17Zoll Hinterradl geben ( na wir reden ned über des 250er Hinterradl, des müsst ma verkehrt einbauen, und i bin ned suizidgefährdet) allerdings ned legal in Europa. Somit hats sogesehen rein für mei 30er ka 17er Radl geben oder defakto für de reine RD kan Alurahmen. de Alurahmen 5er is do in Japan oder Kanada unter ahn andern Code grennt, oder irr i mi.

im Westn Nix neichs :grin:

hobs eh scho weida obn Gschriebn umd wos es do a poar GENAU geht:

oda ists wirkli so Spannend und aufregend , wenn wida amol im Kollektiv zum Ex Pilli Klatschn aufgrufn werd , Nur weil halt grod koa Aundana Forums -Trottl zur Hand is -dem ma sooo scheen ins Virtuelle Gsicht Kotzn kaun

is oba a nix Besonderes …i hätt Eam Jetzn sowiso ned glesn ghabt, Leida wurde Er aba Zitiert und i bin halt drauf ein gfoahrn :sunglasses: -macht aba Nix , weyl da steht eh imma es gleiche … drinn , obwois Nedamol es Sölbe warad-weyl des widarum kenntat sogar a Bissal Lustig seyn :sunglasses:

lg.

naja, aus Panama auf direktem Landweg nach Europa würde er es sicher schwer gehabt haben, obwohl, ganz unmöglich wäre es nicht, a wüder Hund miasat hoid sein

jo i hab jo a ned Direkt Behauptet das Er es Nicht gefahren ist -sondern i hab behauptet dos des Moppal ofach für mich gesehen ned danach ausschaut a so a Gigant Tour hinter sich gebracht zu haben . Und das halt Diesbezüglich a poar Aufschneida untawegs sind -ist für mi a nix neichs …Mehr woas eh ned . Anscheinand besteht owa a im moment koa Wirkliches Intaresse an ana Klärung der Gschicht
und zwar -weil mit dem Gut Genährtem Pensionist ja auch keiner Wirklich geredet haben mag -
oder irre ich mich ?. Weyl Nur wenn ich Wen gesehen habe ?..Na ja eh scho wissn :grin:

lg

ich hab ja auch ned behauptet das er es gefahren ist, sondern nur festgestellt, das es theoretisch möglich wäre. Ob des Moped dannach ausschaut bleibt in dem Fall nebensächlich, und wie wohl genährt der, wenns den einer ist, Pensionist ausschaut, kann nur der sagen der ihn auch gesehen hat

für Dich gesehen ist des Nebensächlich …oba für mich halt Nicht -und somit wäre des a wida geklärt …

schönan Tag noch !

lg

Theoretischer Weise, könnte er es tatsächlich „fahrender Weise“ über den ganzen Teich geschafft haben… man fährt auf eine Fähre… und fährt täglich die Distanz im Kreis herum… also nicht am Stand… die zweihundert Meter rauf, am Bug retour, bis zum Heck, retour usw.! Dann müsste es rein rechnerisch möglich sein hierher „gefahren“ zu sein! :wink: :smiling_face:

des is unter Umständen no härter ois waun er de Streckn „richtig“ gfoahrn warade :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Stöh da des amoi vor - gaunzn Tog auf da Fähre von an End aufs andere Foahrn miassn…! Do kriagst jo an Drehwurm oder so wos in der Oart :grin: :grin: :grin:

Foit mir zum Thema „Männermotorräder“ nur aans ei :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=oZiNoH56urA

daaas muss drücken im Gesicht… :grin: :grin: :grin:

oiso i kenn koane Echtn Männer Motorradln :eyes:
…denk oba dos i Neilich doch gsegn hob , wia Sowas Hergstellt werd :wink:

…wenigstens a „Männerband“ g’funden…

De san leiwaund… Finnische „Rednacks“!!!

Thunderstruck by Steve'n'Seagulls (LIVE) - YouTube

des san jo geil :grin: :grin: :grin:

…yeahhhhh… des hob i ma gedocht das da de taugn… endgeil de Typn! :smiling_face:

Schon mal was von der Beringstraße gehört? Wenn die zugefroren ist wäre es auch praktisch möglich, a klana Umweg warats hoit

hmmmmmmmmmmmmmmmmmm… a gaunz a klana… owa dohättn’s eram schau laung ois ausbandld in Russkinesien!

des is wieda a ondare gschicht, oba so schlimm sans a ned de ruskis, wos tadn den de mit BMW Ersatzteilen, oda passen de mit Ural und wie sonst das Zeugs heist zusammen?