Massaker in sillian!

solche hohen geschwindigkeiten werd de pilli tant nicht gewöhnt sein :grin:
aber zur einstimmung warat des eh nit des schlechteste
griasserl

Du Heilige Handgranatn :dizzy_face:…Den Fredl hobts oba sauba Massakriert :grin: :sunglasses: :sunglasses:

Na passt scho- so sois a Seyn :wink: …Lustig muaß es sein …weyl wenn i grod beim Fensta aussischau -foit ma glei es Gsicht oba :grin: …Wiaso schau i Eigentlich üwahaupts raus? :eyes: :cold_face:

wurscht :grin:

Scheenan Tog no :smiling_face: und Lg Pg

[/quote]

…Stall :wink:…kimmt ma Bekannt vor :grin:…unds Beste -Kuh Frei issa a no …oiso wos willst mehr :eyes: :grin: :grin:

Bis Boid :wink:-Lg Pg

Guate Frog :eyes:…Und Die Nexte Bidde!! :grin: :grin:

Lg Pg

oiso bei mir im heiligen lond is des wetta suppa,
geht a bisselle der wind und aktuell hotts 2,9 grad oba +
na woss sulls,pünktlich zum taferl auffe geschraubt, hob i schon.
werds kolt…
griasserl

…Nit so Frech Du Rotznosn :grin:…Leg Liaba an Gscheidn Batzn Marie aufd seitn für mi :wink:…Waun da Hapapappa Tatsächlich Dei Oide Reibn kaaft :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Pilli hoff das die Stimmgobl kriegst und uns damit herbirnst

[/quote]

Jo Daunk da scheen fürs Mut machen :wink: …sowas kann i dann dortn sowiso Guat brauchn :eyes: :sunglasses: :grin:

Lg Pg

Rossi is a draufkumma das de Itaka fü Glümp bauen und de Stimmgobe siegfähig ist
du wirst des scho mochn

werter Tyssen.

mir is a Guate Gaudi eh scho länger wichtiger als a Siegerei :wink:…des hob i voar a Paar Joahren , no ned so Entspaunt wia Heitzutage gsegn :grin:

in da Achtal 2 Takt Klass sig is Allerdings ned als erwiesen an Das Die Spaguzzis do a glump baun …bei de Gressanen Vielleicht- obwois da a schon Viel Besser gworden sind :wink: …is halt mei meinung . Trotzdem muß i mi a wida Langsam ans Fahren heranntasten …Voriges Joahr woar Diesbezüglich ned Viel los bei mir :worried: …unds TZRle is Alles andere als a Anfänga Moppal zumindast in Der 125 ccm Klass…glaubt ma zwar schwer ist aber so Irgendwelche Fahrfehler sind mit Dere schwerer auszubügeln als mit meine Vorigen Aprilia SM …aba ich weis es eh weil Die TZR 250 fast an Gleichen Rahmen hat…Und mit Der war ich damals Sehr Gut zufrieden…

Lg Pg

i hob di moi ausbessat, pappi :smiling_face:

greeeeez, ich

des is dei Ausred, i steh drauf  :grin: :grin: :grin:

Cafe passt

greez

liebster herr pilli!

lass des gemeine volk lästern - i wünsch da auf alle fälle vui sposs mit dein eisen. weil des is de hauptsoch.
schad, dass i net mitfahren kann nach silian um den tag der toten ente mitzuerleben…oiso de urteilsvollstreckung deinerseits…dann is a ruah mit de goscherten affen… :grin: :grin: :grin:

so habet Dank Der Werten Anteilnahme :wink: …zu des Großen Schlachtens-Termin ….obwoi i ma jezn scho ind Hosn scheiss …a wenns grod ned jeda wissn Braucht…oba da saind scho wahre Berserker dabei , Da Maya Bua …daun da Killa , da Millitante Schwyza ,und noch so a Poar Entmenschlichte Prachtexemplare … :grin: :grin:

und wenn Er mir flüstert was man machen Muß Damit Seyna Eina dann doch mitfahren kann dort hin , so sage Er mir Bitte Bescheid …ich bin Bestens ausgebildet um Termine oder Genug Streitigkeiten zu Fabrizieren , so dass Er dann doch noch mittfahren könnt :grin:

Adios Misjööö :grin:

Lg Pg

Voifett auf ana Giftmülldeponie gezeugt, hölfn de bestn Gene nix. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

es mangelt an urlaubsanspruch beim neuen dienstgeber…da wird hochwürden wohl ganz schön an der promillenzschraube drehen müssen, um dieses fehl zu beheben. :wink:

Kein Problem Herr Hirschstrahlnix :grin:…so möge im einfach Die Antwort ausm Gebeisse gleiten :grin: hier im Forum des Edlen Firmen Namens verlauten zu lassen :smiling_face:…wir werden Uns dann zur Gegebenen Zeit dort Einfinden um Dich Selbstverständlich auf Diplomatischen wege aus Des Fängen Des Egoistischen Cheffes zu befrein :smiling_face:…wie das dann in etwa Ausehen mag-könnte das Abgebildete kurz erklären-zum Thema fehl zu beheben :smiling_face: :grin: :grin: :grin:.

i fürcht da musst´mit dem herrn obermichel a a erweiterte runde spritzer verdrängen… :grin: :grin: :grin:

Vor mir muss keiner Angst haben, mein Sturmgewehr ( :sob:) bleibt eingeschlossen. :rage:

Daneben bin ich so ‚schnell‘ wie unsere Skifahrer. :worried:

…des mit de schweizer schifahrer glaub i net, weil dann müßt dei SV an retourgang haben… :grin: :grin: :grin:

dem „Afterburner“ scho wieda a Extra, den des Oideisn net hot. :dizzy_face: