Massaker in sillian!

Muss Nicht :eyes: …wäre aber Trotzdem anzuraten weyl grod Die Leisn und unaufälligen saind meist De Bsundasd Oargn :cold_face: :wink: :grin: :grin:

Lg Pg

Ganz so schlimm ist es nicht!
Die Österreichischen Bauern warten einfach mit dem Alpauftrieb bis Ende August und hoffen, dass bis dann alle Schweizer Skifahrer unten sind. :cry:
:wink: :grin:

… und unterschätze die SV niemals. Die kann mehr als ich. :grin:

des is wahrlich ned ofach :eyes: weyl Der is Guat geeicht…da muaßt scho Kern Gsund seyn waunsd Eam untan Tisch sauffn wuist :grin: :grin: :grin:

daun …faungst halt es Tschicken aun :grin: …dann Brennt a wos bei Dir :grin: :grin:

Sali Pg

Genau! Das ist etwas was ich nicht kann. :worried: :wink:

Beim rauchen würde dann meine Lunge rauskotzen.

hobs ja gsogt dassd a Gfährlicha bist :wink:…weyl Wer kann des schon :grin: :grin:

i glaub a, dass des rocherl nur tiefstapelt - in warheit is a de obawuide pistensau… :grin: :grin:

stimmt :grin: …bestimmt Irgendwos Bsundasd Vaschrobenes :dizzy_face: …woahrscheinli ghert Eam scho Die Hoibate Kas Fabrikazion :grin: in da gaunzn Schwyz oda Er hod 33 Sockn Fabrikn oda sowas hoit :grin: :grin: :grin:

genau und er haut si über uns oarme narren ab, weil mir des ernst nehmen, was er da schreibt. i persönlich glaub er hat sämtliche patentrechte für de löcher im schweizer kas…
duckundschnellrenn :grin: :grin:

Schlimm so Leut Göll :grin:…oba Di muaß es halt auch gebn -Nit? :grin:

Lg Pg

:grin: :grin: :grin:

Hast absolut recht. Mir gehören die Löcher im Sbrinz.

Nur für alle Kulturbanausen: Der Sbrinz hat niemals Löcher.

Aus nicht zuverlässiger Quelle ist mir zu Ohren gekommen, dass der werte Hr. Rochus einst sogar bei einem Weltcuprennen teilgenommen hat. :smiling_face:

Als Slalomstange. :eyes:

kann i mir gut vorstellen. da steht da so ein voll erregierter rocherl so vehement im weg, dass dir gar nix anderes übrigbleibt, als drum rum zu fahren.
des war aber sicher noch vor den kippstangen… :grin: :grin:

joooooo!!! i weiss eh, dass es auch käs ohne löcher gibt.

OISO - WORAUF WARTEST NO DU FAULES TRUMM - MACH DA ENDLICH LÖCHER REIN!!!
:grin: :grin: :grin: :grin:

joooooo!!! i weiss eh, dass es auch käs ohne löcher gibt.

OISO - WORAUF WARTEST NO DU FAULES TRUMM - MACH DA ENDLICH LÖCHER REIN!!!
:grin: :grin: :grin: :grin:

[/quote]

Voi Vagebene Liebesmüh bei Denan do Dribn -Rami :grin:…woast eh De hobn Alle Neiche Oarbeits Hosn Griagt :smiling_face:…Modell Tunix 1 und 2 von Nestle :grin: da wo De Händ scho Serienmäßig eignäht werdn im Hosnsack

Des a so Bleibt :smiling_face:…Bertl

kannst amal auf motorrad bach.de gehn dann inan TZR Fredl …wennsd was brauchst sogst mas, woast eh :wink:

Ansonstn Zündkerzn bleibt …gab a 200 ccm Version von Yamaha und selbst Die hobn Die 9 na drinn :wink:

Vergaser Grund Set up soll ca 1, 5 Umdrehungen ausse seyn :wink:
…is scho wida woahnsinn wia Neigierig ich bin :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

is a gut so.soll jo no 20johr halten.

wern de 2takter überhaupt ned hin?