Meine antworten

Grüß euch !

An alle die ma in letzter Zeit a Antwort gschickt ham … ich kann seit Tagen nicht zu meinen Antworten daher scheiss i drauf ! Is ma zdeppat die Antworten in den einzelnen Fredln zu suchen. Bitte um Entschuldigung dass i mi net ria !

De haum wos beinaun mit eanan Sörwa des is nimma lustig.

GLG

passiert mit allen, die mehr als 10000 Einträge haben  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lg Michael

welche mehr als 10000 Einträge haben  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lg Michael

poste ich ab jetzt alles doppelt !

Na nnet wirklich, ist mir passiert …

lg Michael

Wird a wieder vorbeigehen.

Also bei mir gehts einwandfrei. Ich denke Mervins Theorie dürfte wirklich was für sich haben …

jetzt gehts bei mir auch nicht mehr  :cold_face:

lg Michaiel

okay, angenommen. :grin:

Antworten is e gschaida du krigstas nit!

Auch sie werden geholfen

>klick hier<

:grin: :grin: :grin:

Trost und Rat durch Dr. Pezi Nordbahn auf 1000PS

ihr zwa nit so narrisch :grin: :grin:

manchmal so denk ich mir, is es gar nicht so übel wenn man von dir keine antwort kriegt
duckundrenn da herr hamster

des gschicht eich recht  :grin: :grin: :grin:

UND ??? is leiwand gö ? Wennst jede Auntwort suchen musst wie a Depp …

Heute gehts ja eh wieder. De 1000psla san da sehr flott, des hat kana 10 Tog dauert :wink:

RICHTIG !!!  :wink:

glaub i du wortst nur auf so a Gelegenheit  :grin: :grin: :grin:

Ormer Mervin, dabei is der no gor net sooo oid heast :wink:

Bist do afoch frech zum Gertschi und daunn rennst weg ?  :grin: A ka Oat net !!!

Aber werter Herr Brennnager … er hat natürlich recht mit seiner Aussage wonach meine Antworten entbehrlich wären wie ein Wimmerl am Popsch. I hob allerdings diesbezüglich an Ruf zu verlieren Herr Hamster  :wink: auch wenns a schlechter is !