Mir brauchen aa hübsche Moderatorin

… unsensibl heast :wink:

DER is ned unsensibl , sondan Oarsch :grin:…sogar a no Greßana Frauenf(r)eind ois i :eyes:…Und des will wos haßn :grin: :grin:

weyl so Schiarch auf dem Schleia Buidl isse wirklich nit :grin:

Lg Pg

… unsere Misogyne :wink:

Oiso ICH mog jo die Mäntscha scho sehr gern a wenns maunchmoi ned gauuuuuunz afoch is mit eana :grin:

… wann de Oide ned spurt … dann kriagts afoch an Tritt …

… oba tuat denn des net weh … sogns …

… na, bloss oamoi … do hob i as Vasegn an Kuischronk dawischt … :smiling_face: :grin: :wink:

bin doch koa Misogyne :eyes:…habe Nur meine Eigananen Ansichtn dariba :smiling_face:…Ja und scho? :dizzy_face:

zb .

WEIWA…

Erträglich seid ihr nur mit Wein
Und anzuschaun bei Kerzenschein
Doch morgens ist das Kätzchen grau
Drum bin ich liba :eyes:… jeden Abend blau :smiling_face: :grin: :grin:

(Trotzdem irgendeinen Wirklichen Warheitsgehalt von dem Sprüchal kaun und will i owa jetzn a ned Garantiern )

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: … Missvaständnisse :wink:

… i hob mei eiganes Zimmer … des geht a :wink:

duans ned Feixn Onki :sunglasses:…a Jeda hod ebn ned des Glick , a Brave Frau Gerry scho x -Joahr zum kennen usw :wink: …hobds Eich halt Zusammen weiterentwickelt , bzw üwahaupts Entwickeln wollen …so is kana Stehen bzw Zurückgebliebn im Lebensweg , und daher hat auch KEINER einen Großen Nachteil erlitten :wink: …Beziehung ist und bleibt ein Großes Stück Arbeit was Heutzutage von Beiden Seiten immer weniger Geleistet werden will.

Beweise ? :eyes:…Gut :wink: -In Österreich wird Inzwischen jede 2 Ehe geschieden …und i Stocktrottl :cold_face:steh Natirli wida amol üwa da Statistik …owa des is eh a andere Gschicht :grin:

Lg Pg

…sagen, ob des a etwa a Heiligenschein (in schwarz) is, über ihrem Kopf? :grin:

Weil dann wär´s sicher für des Forum als Moderatorin geeignet.

… ohne Deckl geht se do goar nix … und scho goar ned mit am schwoarzn Heilignschein … :rage:

oba de wor scho im Playboy

[image]http://lh6.ggpht.com/-kWRf_mM6U8E/UMtxXqXYC7I/AAAAAAAADaA/YkGJ5IueQ0I/s640/Bianca%252520Schwarzjirg%2525201.jpg

bei an kurzen Gespräch hob i bemerkt dos de auffallend intelligent is :grin: :grin:

so :eyes: -Jo :grin:…und wos hobts gred???

…eppa :sunglasses:-Wos ist der Untaschied zwischn dem Yeti und ana Intelligentn Blondine? :eyes: …Der Yeti soll schonn amol Irgandwo gsehn wordn seyn .

… betrochtest miassast sogor du erkenna … na loss ma des :wink:

aso die Russin schaut scho mamoi gaunz lecker her :grin:

words heut untawegs nitn Peda???

oba de weiba bringen jo de klicks. :grin: :grin:

oba seehr lecka. :grin: :grin:

mir wäre ein Moderator lieber … lecker :wink:

lG Chin

feschen Onkel Gerry ned zufrieden :grin:

wen meinst denn?

lG Chin