I hob des aundare gmaant! Des mitn sympatischen geht eh so
![]()
I bin jo flexibel!
Ausserdem, lernen kannst nur von schnelleren, i geh no imma mit meine lehrer foahn und schau ma wos o. ![]()
ehm sogn er muaß mitn Rolla ausreitn das es ned so org auffoit wia laungsaum i wirklich unterwegs bin
![]()
…i was…
![]()
Owa des AUNDARE stimmt a, wos soll i mochn?!
…fost werter Chemo, fost… i hob schon so maunchn „Schnölleren“ erlebt, auch an meinen „guten Tagen“… der hod hoit daunn de gaunze Pistn braucht… oisa „Schnöll“ is ned gleich GUAT!
Weul GUAT, is flott UND RICHTIG, so hob i des heite empfunden… ![]()
Oder die Gegenseite… wo wir wieder bei den Pappnreissern und Möchtegernrennfoahrern wären…
![]()
I hob nie wos aundast behauptet!
UND DU wüllst imma das i fiare foahr waunn de Hatzastickln san… oisa m.M. noch bist du a flott und foahrst a guat… owa du magst mich nicht am Hinterradl klebn habn tun…
somit MUASS i fiaräää
![]()
UND der Herr Chemo is hoid schnölla ois wia i… wos soll i mochn, DU sogst jo a das i schnölla ois wia du bin… wos i goar ned glaub, owa bitte… du sogst jo imma i soi ned so vüh dagegen Motschgan…
![]()
Schlof guat, owa a g’scheita Vuarfoahra werd i nie…
schlof guat und tram wos scheens
guate nocht
tat da so gfoin …
dass´d di bessa im auto vasteckn kaunst, gö ?
![]()
Daher lässt du dir graue Haare wachsen? Dass du im Polizei-Skoda nicht auffällst. ![]()
die Kombination sehen - Red Bull Design am Auto, graue Haare, blaue Uniform und rote Sonnenbrille - einfach unschlagbar
![]()
… aber auf dem Polizeimotorrad sieht das wieder anders aus. Oder lässt man dich nur noch in die Skodas rein? ![]()
Wobei, der Verzicht auf die Boxer-BMWs wird dir nicht allzu schwer fallen, oder fährt deine Dienststelle Hondas?
![]()
die Herrn in Lunz, wenns recht ist!
… i kum erst irgendwann am vormittag vom woid4tel ham (mim auto). des geht se daun ned aus
Transalp, F 800, Pan European und ein paar Rüttler halt.
Das Design ist aber das gleiche und die Sommerkombi ist ebenso blau !
Edit: Jössas, die Varaderos hab ich vergessen ![]()
was Herr Rat
…duans Nit a so
…sinds ja Sölbing oft Blau
…aba Wer weis Vielleicht macht Sie das ja auch erst so Symbaddisch
…weyl
Sie sich in aum Aunständign Gelerntn Handwerksberuf , auch Nur Vorzustelln
??
![]()
kenna ma mochn! hob vor einiger zeit mitn 125er roller (de freudenauer hofnbruckn richtung simmering) a bigbang r1 aussen üwahoit… ![]()
er is dann nimma an mir vorbeizogn, so wie kurz vurher auf da grodn.
![]()
host a wieda recht, siehe aprilia duo vom montag.
da hab i mit meine „lehrer“ glück ghabt, in unserer partie fahren alle so und durt bin i wie gsogt bei weitem ned da schnöllste.
I muass mi ned vasteckn, WIR san beliebt
![]()
Des is genau der Schas. I hätt mi zu der Gschicht nämlich selber eingladen und sogar die Erlaubnis von die zwa Weiber dazu bekommen, aber so wie des Wetter in der St. Eiermark angsagt ist, rechn i net damit, an dem Tag am Moped zu sitzen.
…made my day… i man nix gegen den Mörv… owa gegen seine „Fraktion“… ;o)))