Jetzt scheiss di net aun.
Schau, dass du die Streckn festlegst, dann rollst du dein Tempo dahin und eam beidlts die Zähnd aussa.
Pfaffensattel und so. ![]()
… machte mir sehr viel Spass !!! Du fährst flott und kontrolliert UND bist auch noch ein witziger Bursch mit sympatischer Frau. Herz was will man mehr ![]()
Wir sprachen eh kurz über die Gschichtldrucker und ihre Konku-Bienen … auf heimischen Stammtischen erzählen sie sich zu fortgeschrittener Stund welch Greultaten sie verbrochen hätten … wem die aller in Grund und Boden gestampft haben (nicht von mir der Ausdruck - tatsächlich gerhört) … und dann das große Erwachen bei der ersten gemeinsamen Ausfahrt die wir lange nicht genehmigt bekamen weil sie ja lieber UNTER SICH bleiben wollten die Raser … danach waren wir verrückt - und ihre Reifen angeblich am Ende
so schaut das aus mit den schnellen Kollegen die das auch noch breittreten wie eine Flade … würden sie ihre Goscherln halten und einfach über anderes witzen wäre das ja in Ordnung.
Wir sind schon sehr oft mit netten 1000ps Kollegen gefahren und niemals wurde jemanden fad … ausser dem Silli vielleicht aber mit dem bin ich eh noch nie gefahren … der hat sich versteckt als wir in Landeck aufgeschlagen sind … (nicht im Kreisverkehr
im Hotel zurt Sonne)
Tiroler hört man sind generell flott … na gut die Tage sind kürzer in den Bergen … da musst Gas geben ![]()
lg
Beim Pässefahren unterschreite ich laufend die Maximalgeschwindigkeit. ![]()
Aber ich bin ja auch Schweizer, von dem her passt das schon. ![]()
Das Kilo Rippen würde für mich geradeso ausreichen.
![]()
Die Berge werde ich eh Grüssen (aber erst nächstes Wochenende). Die Alpen sagen wahrscheinlich aber, der Herr Gerry soll seinen A… mal wieder herbewegen.
Egal ob mit 2 oder 4 Rädern oder auf Gleisen.
Letzteres ist auch für ältere Herrschaften geeignet:
http://www.glacierexpress.ch/de/Pages/default.aspx[size=80]
(Wobei hier würde ich den normalen Zug empfehlen (gleiche Strecke, ebenfalls Zermatt nach Brig, durch den Furka Basistunnel (Oberwald-Realp), über den Oberalppass, durch die Ruinaulta (Rheinschlucht) nach Chur, dann über den Albula (bzw. durch den Scheiteltunnel) ins Engadin und dann nach Tirano nach Italien. Dauer: 13h, ca. 4-5x Umsteigen aber dafür 40 Fr. pro Kopf und Tag in der 2. Klasse, wenn man weiss wie
)[/size]
![]()
Da bekommt keiner ein Geschwindigkeitsschock beim langsamsten Schnellzug der Welt. ![]()
… der GLACIER steht FIX auf meinem Programm !!! Ich möchte das mal mit Frau Gerry OHNE Anhang aus „A“ kennen lernen und wer weiß eventuell mit Motorrad anreisen - Zug fahren und noch ein paar Tage Schweiz pur … scheisse, jetzt hab ich Wasser im Maul
![]()
Nimm nicht den Glacier Express. (Ausser du hast zuviel Geld und willst dir was gönnen
).
Wennst den Tag fix weisst und auf den teuren Panoramawagen und den Schnickschnack verzichten kannst: Nimm den bzw. die normalen Regionalzüge. Da kannst du auch problemlos mal eine Pause einlegen weil der fährt grundsätzlich die gleiche Strecke stündlich. ![]()
Du musst mir aber den Tag 2 Monate im voraus sagen können, weil die Tageskarte muss ich vorbestellen und auch sofort bezahlen. Ansonsten zahlst du im Panoramawagen (1. Klasse) rund 300 Fr. mit obligatorischer Reservation.
Wenn es dir egal ist in der 2. Klasse zu sitzen, in einem normalen Zug und du statt in den Speisewagen lieber in ein normales Restaurant gehst, kannst du für den Preisunterschied auch noch von Realp bis nach Oberwald mit der Dampfbahn über den Furkapass (bzw. den Furka-Scheiteltunnel) fahren. Die Streckenführung hast du ja mitbekommen, ebenso am Oberalp-, Albula- und Berninapass. ![]()
EDIT: Die Tageskarten gelten auch für den Glacier Express. Allerdings logischerweise nur für die 2. Klasse.
Nur die stolze Reservationsgebühr fällt an.
I hob Montogs nie mehr Zeit…
![]()
Nau searwas… GsD, hob i a SUPA Ausred, i bin no ned laung operiert, i bin fost nix g’foahrn de Saison… weul jo operiert bin…gg und iwahaupt und ausadem… Gertschie, da Vienna Agent hod KONKURENZ bekommen, owa g’scheite!!!
Hob heute die Ehre g’hobt mit dem Herrn Chemo ca 450 + km zu foahrn… leida fost olles mir bekaunnte von da Maschekseitn, wodurch es daunn doch unbekaunnt woar…
![]()
Seeeeehr geil… oisa fiar mi, weul i bin jo fost ned nochkumman, und hob earm a wengl einbremst gg bis auf wenige Ausnauhmen, wo i doch g’wust hob wo’s weitergeht…
WUNDERBOARA Vorfahra, bestechende Linie, klassa Speed, rundeherum begeistert… DANKE Herr Chemo, hod ma g’foin!
I glaub owa, a aun guaten Togn… do tät i earm zwoar ned aufhoidn, owa do miassad i mi a aunhoitn… weul der Herr gibt schen Gas zumindest fiar mi!!!
Leida bin i jetztan ABSOLUT Popotschigacksi FERTIG, STREICHFÄHIG, MIAAAAAAAAAAAD… de zwa Monat 100% Couch-Potatoe hobn sich ned nur in de 15-17 kg niedergeschlogn, die meine Hüftn mehr zieren, sondan a in absoluten KonditionsMINUS! Olles Aua, bis auf de Wirbelsäule… de is jo a getunet!
![]()
Tuans ned so üwatreiben, des is jo scho fost zum rot wern ![]()
War a schöne runde, möcht mich ebenfalls herzlich bedanken!
Jederzeit wieda, bis zum näxtn moi ![]()
Das klingt ja so als hätte es dir wirklich VIEL Spass gemacht. ![]()
…daunn hoffentlich mit wenigstens mehr Kondition, vühh bessa foahrn kaunn i ned…
![]()
Do foid ma ein… des Leiberl… i glaub jo i hob di domois aum Stamminga vom Gerry a schon gesehen…bin ma owa ned sicha… jojo… de Alzinose…
![]()
Was soll denn das heissen? Überschall?
![]()
Du sollst ja auch nicht gerade der langsamste sein. ![]()
Leida bin i wirklich von Fit Meilenweit entfernt, owa es ist super mit’n Chemo zum Foahrn!!! Muaß ma neidlos eingestehn das a schnölla is und a ehrlich sogn, es gibt so vüüüüüh Pappnreissa und Möchtegernrennfoahra auf dem Planeten, WENN ma amoi an Guatn trifft, wo olles fiar an passt, derf ma des schon sogn!
![]()
UND… sympatisch is a ma a noch… is doch leiwaund!
![]()
I glaub mei letzter stammtisch war im wienerwald oder beim mille auf da hittn.
Kau scho sei, da gerry woa daumois glaub i durt…???
Bist ned da anzige verkalkte ![]()
wos der is no schnölla ois du Börny ![]()
versteh i den Richi ned das er mit mir laungsaumer Schneckn fohrn geh mog ![]()
Vielleicht kann er sich einfach nur gut an 08/15-Motorradfahrer anpassen, wie auch ich einer bin. ![]()
![]()
I glaub er is wirklich übermüdet, glaubts erm ned ollas
![]()
GUTEN Tagen… heite woar KEIN guter Tag, ned Fisch ned Fleisch… noch sehr steif, 17 kg mehr de umbedingt den Tank durchdringen woitn nochdem se des Leder gesprengt hätten… oisa PRESSWUARSCHT, wirklich nur drei Ausfoahrten des Joahr oisa so guat wia NIX gefoahrn… für des ist es ehh gegaungan… owa von Schnell, woar i heute bis auf anmoi unendlich weit weg, do san ma ana…Prülla oda so aum A… geklebt… des woar geil.
Ansonsten hoid a wengl a Kraumpf, dauernd in de Hände WIRKLICHE Krämpfe… najo, COUCHpotatoe eben… wos nix aun da schönen Linie und dem Rücksichtsvollen Vorfoahrn vom Chemo ändert!
I bin do leider a Lulu bem Vohrfoahrn… ![]()
JO Mario… locker a noch!!!
Owa der kaunn des, der foahrt leiwaund mit am… stöllt sich schen ein wia der Aundare foahrt… mir hod’s g’foin!
UND, i tät sogen, domois hinte da 125’ga woarn ma OLLE laungsaum, wos’n sunst…
![]()
Daunn bist ma hoid UNSYMPATISCH…
![]()
Z’friedn???
![]()
Oisa Tölefaun… imma noch gemördert, weul i jo heite „beschäftigt woar“, sprich ka Zeit g’hobt hob um beim Bob aunzurufn und mei Sim wieder zu entsperren… Muaß i muargn mochn, hoff de schoffn des!!!
Und jo… der is soo spaßig, des hod ma g’foin, es ist hoid geil waunn ana foahrn KAUNN!! und was wo’s hingeht, do kaunn ma schen hintnochwetzn… I mit meina Alzinose vagiß jo euweu wo’s launggeht… oisa waunn i ned regelmäßig foahr… i schenier mi ehhhh!
![]()