Mofa vs transe

Bescheuert: Motorrad vs Mofa - Motorradrennen durch Paris Geil

die ölbergsandalen san a hammer  :sunglasses:

endlich wieder a gscheits video … köstlich … ;-}

oba woat, bis der chemo des liest mit dem spüln und die klanan und dicken, großen - dann kriegst wieder a belehrung … ;-}

hat mi gfreid das ers doch no gschaft hat, mit zielfoto :grin:

lg der_hofer

was haltens von der erfindung -der schriftliche auftrag vom chef wird innerhalb von 30 min verarbeitet,
darf in kan büro fehlen :grin:
New Invention Shredded office paper becomes toilet paper. - YouTube

lg der_hofer

für das (europa )parlament , die brauchaten des . berthold brecht hat amol gsagt :,wenn du was sinnvolles tun willst ,geh aufs klo scheissen—oder so ähnlich; :grin:

i wollt nur net das dei gsicht einschlaft :grin:
lg :eyes:

vielleicht hat dann deren ihre arbeit mehr sinn :grin:

lg

Funny Pictures | Memes | Videos | GIFs

durchgeknallte portrait anfertigung :grin:i hau mein bleistift weg :wink:

lg

i hab oft an frust ,weil i net soviel verdien wie unser firmenkaffeeautomat aber wenn i den job siach gfrei i mi mit meinem :grin:
Funny Pictures | Memes | Videos | GIFs
als sex maschine für an elefanten, na danke :sob: kANNST DIE VORSTELLEN DU MACHST ES NET RICHTIG :hushed:

lg :grin:

Herrlich :grin:,ja ja mit Die Großn in da Stadt spuin is imma wieda Reitzvoll :wink:
am Bestn gfoit ma aba wo Se sich a paar Watschn gebn :grin:
Lg Pg

stimmt,foahrt wahrlich an Haßn Fuaß :grin:,so schnell woar no kana obn am Berg :grin: :grin:

Lg Pg

, auch Guat mir schlaft eh scho mei Gsicht ein :grin:

Lg Pg

Aussgezeichnete Idee Herr Hofer,jetzt was i wenigstens was i mit meinen Unzähligem Papierkram meiner Schwarzgeldkonten machen kann, :eyes:,Die Maschin muß her :grin:,woit des Zeichs scho in da Gruft vergraben bei De anderen Leichn :grin:,aba a zweite kannt ma auch gleich fürs Parlament bestelln, :grin: :grin: :sunglasses:

Lg da Sünda

Danke is da Guat gelungen :wink: ,nachm anschaun, bin i eh glei aufn Lokus grennt,und gschaut wiaviel Rollen i brauch :grin:,Nur für De EU ler tue ich das nit,De solln scho selber schaun und aussrutschn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

,Befürchte Leida -N E I N :eyes:,aba vielleicht gehts wirkli leichter wann ma ned so an Dickn Hois had :grin:

Lg Pg

Ah ned schlecht,Des hätt, sogar dem Herrn Leonardo gfoin ,Denk ich mal -wana Die Mona amal Gnagelt gsehn hätt :grin:

Lg Pg

Na Servas :grin:,wann Der Narrisch werd ,kannst als Taucher gehn weilst da Schwimmflossen nimma kaufn brauchst :wink: :grin:,oda glei als Rochen :eyes:

Lg Pg