Bescheuert: Motorrad vs Mofa - Motorradrennen durch Paris Geil
die ölbergsandalen san a hammer
endlich wieder a gscheits video … köstlich … ;-}
oba woat, bis der chemo des liest mit dem spüln und die klanan und dicken, großen - dann kriegst wieder a belehrung … ;-}
hat mi gfreid das ers doch no gschaft hat, mit zielfoto
lg der_hofer
was haltens von der erfindung -der schriftliche auftrag vom chef wird innerhalb von 30 min verarbeitet,
darf in kan büro fehlen
New Invention Shredded office paper becomes toilet paper. - YouTube
lg der_hofer
für das (europa )parlament , die brauchaten des . berthold brecht hat amol gsagt :,wenn du was sinnvolles tun willst ,geh aufs klo scheissen—oder so ähnlich;
i wollt nur net das dei gsicht einschlaft
lg
vielleicht hat dann deren ihre arbeit mehr sinn
lg
Funny Pictures | Memes | Videos | GIFs
durchgeknallte portrait anfertigung i hau mein bleistift weg
lg
i hab oft an frust ,weil i net soviel verdien wie unser firmenkaffeeautomat aber wenn i den job siach gfrei i mi mit meinem
Funny Pictures | Memes | Videos | GIFs
als sex maschine für an elefanten, na danke kANNST DIE VORSTELLEN DU MACHST ES NET RICHTIG
lg
Herrlich ,ja ja mit Die Großn in da Stadt spuin is imma wieda Reitzvoll
am Bestn gfoit ma aba wo Se sich a paar Watschn gebn
Lg Pg
stimmt,foahrt wahrlich an Haßn Fuaß ,so schnell woar no kana obn am Berg
Lg Pg
, auch Guat mir schlaft eh scho mei Gsicht ein
Lg Pg
Aussgezeichnete Idee Herr Hofer,jetzt was i wenigstens was i mit meinen Unzähligem Papierkram meiner Schwarzgeldkonten machen kann, ,Die Maschin muß her
,woit des Zeichs scho in da Gruft vergraben bei De anderen Leichn
,aba a zweite kannt ma auch gleich fürs Parlament bestelln,
Lg da Sünda
Danke is da Guat gelungen ,nachm anschaun, bin i eh glei aufn Lokus grennt,und gschaut wiaviel Rollen i brauch
,Nur für De EU ler tue ich das nit,De solln scho selber schaun und aussrutschn
Lg Pg
,Befürchte Leida -N E I N ,aba vielleicht gehts wirkli leichter wann ma ned so an Dickn Hois had
Lg Pg
Ah ned schlecht,Des hätt, sogar dem Herrn Leonardo gfoin ,Denk ich mal -wana Die Mona amal Gnagelt gsehn hätt
Lg Pg
Na Servas ,wann Der Narrisch werd ,kannst als Taucher gehn weilst da Schwimmflossen nimma kaufn brauchst
,oda glei als Rochen
Lg Pg