MotoGP Germanien 15.-17.07.!

echt woahr,hearst,…kpl.aundare Kondischns…des Setup vo gestarn…heite wertlos bei den Regn jetzt um 0950!oarg wia vüle scho obgflogn san! :rage: :rage:
A "Jackass"Wedda,Germi???Assen prolongiart???
guade Untahoidung

ich hab mich vorhin an der 3fach gebrachten wiederholung vom letzten abflug vom GRÖAAZ der MotoGP delektiert … :wink:

hob vorher a bissal Moto 3 gschaut ist halt eher meins :grin:…Großartiges Rennen insbesondere vom Pawi aus Malaysia mit Seiner Honda ,schätze von dem wird man in Zukunft bestimmt noch mehr hören .bzw. sehen … weil wenn Wer bei so aum S -Wetter mit Vorsprung seine Runden zieht ist Er zumindest in meinen Augen ein sehr Guter Motorrad Fahrer…

Gratulation !

Herr Pursang, wann das inofz. Training am Österreichring stattfinden wird?

[color=#0000FF]oiso,hans,de Trainings vo MotoGP am „Micky Mouse Track“ finden… vom DI,19.-MI,20.07.statt!!A genaue Uhrzeit woa ned zn eruiern…is owa aunznehman das sie des jewäuls übarn gaunzn Tog zaht!!

Fakt is…freies Entree,bravo…Besuch des Foahralogars spüns olladings ned,eh kloar…kunntat jo wos ausgspechtlt wern!ggg

weitas san sämtl.Teams-aussa de Hondas,da Marc hod scho test in Spüberg-am Start…Ducati ,wias ausschaut,…sogoar mitm Casey! [/color]
untahoit di guad…foist hifoahrst :wink: :wink:

ned nua in deine Augn,ANB,…der hod heit de Kollegas"grichtet",…oda soit ma bessa sogn…vuargfiart?? :eyes: Bravo!!

[color=#0000CC]das heut mit deinem Favoriten ned so richtig gfunzt hat am Saxinger! :rage:

fallst die MotoGP an da Arbeit segn wüst,martin…[size=4]19.-20.07.MotoGP Testtage…in Spielberg am Dosnring

bei freiem Eintritt!!no warat des nix,hm :eyes:Kotznsprung vo dir daham!![Fost olle san duart,…Ducati mitm Stoner,Yamaha Moviestar mitm Vale & Stinkstiefe,Aprilia Gresini,Suzuki Ecstar mit Espargaro & Vinhales,LCR Honda(Crutchlow)…Repsol Honda ned!/size] [/color]

gr

Um ehrlich zu sein hab i den Rennhergang ned erwartet… :wink:
Der kesse marc hats vorgeführt, verdient gwunna weil gscheiter wie alle anderen…
Der Punktevorsprung in der WM wird ihn recht ruhig schlafen lassen wärend die anderen in Ö. testen…
Der mickey maus kurs ohnehinn was für die Honda, da denk ich das auch in gut 3 wochen da Käsemarc den Platz am obersten stockerl gebucht hat… ausser naja… in dieser saison hätt ich mich noch fast kein Rennergebnis vorher wetten getraut :wink:

Da Cal am Podium hot mi sehr gfreit :wink:

Da lenzi hot moi wieder brilliert im Regen des werd i sowieso nie verstehn warum der so an russ zamfährt wenns feucht is :eyes:

De kleinen klassen hab ich leider ned gesehn…

Gr.
Reini

Angeblich hat DUCATI die Tribünen für den MotogP Test in Spielberg (19.,20.7) sperren lassen…hat zumindest einer auf Speedweek unterm Artikel geschrieben (angeblich lt. Auskunft RedBull Ring) :rage:

Enteischt woa i jedenfois vom Wetta!! … :cold_face:. :wink:…Bei konstanter Nässe, hätt da M&Mz woi nix groß grissn … :eyes:…und dem Vale wär Alles zuztraun gwen!! :dizzy_face: :hushed:…Wos soll i sogn, …in Assen z’vü riskiert, …in Saxen z’weng!!! :cry:…Da Punkte-Rückstand is leida scho immens!!! … :worried:…Üwan Jorenzo ko i nix sogn, …der woa nit zu sehen!!.. :sunglasses::grin:…Dafir a tolles Moto2-Race, samt Foto-Finish!!! :smiling_face:

gr :wink:

Laut Info vom RedBull Ring ist die Süd-West Tribüne, sowie alle öffentlich zugänglichen Bereiche bei den Tests heute und Morgen geöffnet!!!

es wieda amoi,pat,…ma dearf denen Schreibalingan ned ois glaubn :wink:owa echt jetzt…de hättn des goa neama oblosn kenna…de Trucks woarn jo scho untawegs zn Ring! :eyes:

[color=#0000CC]Werbung fiarn GP in A -ois mit de Rennan am letztn SO in Saxonien-am 14.08…kaunnst goa ned mochn!

da Micky Mouse Track …wird brenna,Germi,wos maanst?? [/color]

Zumindest brodeln!! :smiling_face:…Hoff daß nit zu sehr auf Power ankommt … :dizzy_face:…und somit halbwegs ausgeglichen ist! :eyes:

Glasklar!!! :smiling_face: :wink: …Oder hab ich gegenteiliges erwähnt??? :eyes:

Aber bitte nicht bis ins Kiesbett!!! :grin:

Vollkommen korrekt!!! :smiling_face: …Das noch Niemand auf diese Idee gekommen ist!!! :worried: :wink:

Germi?oiso waunn wirkl.so vü zuaschaun kemman wias augebn haum…daunn brodls ned nua…do steppt daunn ned da Bär…sondan da „BULL“!ggg

erichtens Mitttig drinnen noch eine große Bühne, deshalb gibt es wieder Karten!