MotoGP Germanien 15.-17.07.!

Du nur gestarn in Spüberg?oda heut auch nochmal?Soin jo a Menge Leutz duart gwest sein…tjo an Stoner,Dokta,u.u…siacht ma ned jedn Tog !!heit woa jo da aundare Andrea schnöllsta!

schätz dass so an die dreitausend gwesen san. Wer war den der schwarze mit der No 22 der von 10mal 8 mal den Bremspunkt nicht derwuschen hat?

host du ned dakennt,Hauns??no geh hearst…Nr.22 hod da narrische…SAM LOWES, der jo oft aussestöd,…wia a sei Zwüllingsbruada,…da ALEX ,in da SBK-WM !! :rage:

nur die vom Podest und wer besonderes leistet wie Crutchlow oder Petrucci
aber auffällig war, wie er sich jedes mal umdreht und nach hinten entschuldigt auch wenn niehmand hinter ihm war

:grin: …Bist du leicht a „Börsenheini“??? :wink:

PS: Hob des Geheimnis ESP2 gelüftet! …Die inkludierte ORF-Karte ist 1 Monat komplett freigeschaltet!! …Zum Gusto mochn wohrscheinli!!! …Najo, …die Depression hoit se bei mir in Grenzen!!! :hushed: :dizzy_face:

des is wieda amoi typisch Monopoifunk,a Gaumankitzlarei :rage:wos moxt?kaafst as nochha,hm? :eyes:

Negativ!! …Der „Servus“ funzt eh weiterhin entschlüsselt… :smiling_face:…und ESP1 is sowieso vorhanden!!! :hushed:

Germi,de "A"Version vo Dosn TV-wos MotoGP zagn-geht ohne Koartn bei mia ned…de germanische Version funzt…owa do host ka MotoGP! :rage: :rage:waunn ESP 1 de MotoGP zagt…gibs eh kane Bresln!

da Stream vo Dosn-TV passt a…siachst MotoGP genau aso! :wink:

Zwülling,Hauns,foahrn gearn iwan Scherm,de kennan nua Pokal oda Spitoi…meistns liegans in Kies! :rage:

Bei mir eh a ned!!! . :hushed:…De Koartn hob i jo dabei ghobt!!! :dizzy_face: …Nur, anfangs war fast ALLES freigeschaltet, …nach 1 Monat nurmehr die Ösi-Sender, …zB auch „Servus“…!!! :smiling_face:… Host mi hiaz??? :eyes:

Du vielleicht!! :cold_face: … Bei mein oidn Kostn laft des nur mit „Ruck“, . :face_with_diagonal_mouth:… stott „ruck-zuck“!!! :grin: