MotoGP Malaysia/28.-30.10.16!

noch de 2 FP am Freidoch woa…das da Markäss-obwoi a in FP2 goa ned gfoarn is-de Zeidnlistn aufiart!!d.h.der hod in FP 1 scho so a Mördazeit hibrennt…das glaungt hod!
Augebl.haum earm Wind druckt,reiarn woar a a,…zvui austral.Echsnfleisch chappit…bis zu da Quali am SA werd a scho wieda fit sei!

…dass du da jetzt zeitentechnisch irgendwie an Vurteil host… :grin:

die 3 wichtigsten matter im Lebn : lokejschn😁 lokejschn😁 lokejschn😁

a poa Vorteil brauch i scho (nebm Sprudl um 0.45 T€s), wenn i scho auf Schneeregn, Nebl und 80% Steuan vazichtn tuon muoss :disappointed::disappointed::disappointed:

selbe Post 2x undarananda im fredl aufgschienen :disappointed::disappointed::disappointed:

Ist ja noch ein Gerücht , meistens ist aber was Wahres dran :eyes:

Für LCR hat sich Cal eventuel , zur Gans die Goldene Eier legt entwickelt .
Jack Miller gibt´s ja auch noch , wer weiss schon wie Honda entscheidet :wink:

[size=160]Ergebnis da Quali MotoGP fiars Rennen am SO,30.10.16

1.)Anderl DOVIZIOSO…Ducati

2.)Valentin ROSSI…Movistar Yamaha

3.)Jorsche LORENZO…------------"----------

4.)Marc MARQUEZ…Repsol Honda

5.)Cal CRUTCHLOW…LCR Honda

6.)Andreas IANNONE…Ducati

7.)Aleix ESPARGARO…Ecstar Suzuki

8.)Maverick VINALES…--------"--------

guade Untahoidung[/size]

Wie du meinst , schaun wir mal , was alles beim alten bleibt . Wen Honda mit dem Flügel winkt .

Was mich etwas überrascht hat ,Jorge NO-RAIN-ZO auf 3 ??
Aleix schneller als Maverick ???
Obwoll 2016 überrascht mich fast nichts mehr :eyes:
Gibt es eventuell schon wieder einen neuen Saisonssieger .
Wird schwierig das Podest zuerraten , da ist alles möglich :wink:

hoffe Du, dei family und eventuelle Freunde und Kollegn aufm 1KPS fo segns au so:

wenns Lebn :tangerine: :tangerine: serviert machma Zitro-:beer::tropical_drink: draus

UND

Stay shy from pessimist (as well as greenish populists), those have problems for every solution :grin::grin::grin:

Freddie Spencer
1985
Weltmeister 250-Weltmeister 500.

War das der letzte Doppel Weltmeister ??
Bin gerade in einer Diskussion , mit meiner " Schlechterenhälfte" .
Er ist ja immer G´schieder "

[color=#0000CC]bei den Weddamischmasch wundat am goa nix mehr…a Kuarvn trockn,de nexschte wieda noss! :rage:

den Markäss hod jo Montezumas Fluach troffn…de haum Stecks von malayischn Flusspferd ghabert,…de san earm in Stomach liegnbliem…owa bis zn Rennan hod a ois aussegreiat…der wiard de quinna woin!!
hod a do schlechte Erinnarungan aun 2015…woa owetredn,äh,owegfoin is!muhahahahahaahhahha [/color]

Woi, woi!!! …Außadem kimmt, in dem Foll, a nu de Zeitumstöllung positiv dazua!!! :smiling_face:

Obs ned doch am schlechten Gewissen ausm Vorjahr liegt??? :eyes: …Is jo quasi da Return zum „Ort der Schande“ 4 eam!!! :dizzy_face: :sob: …Seit domois wird a auf jedn Foi vo mir vafluacht!!! :cold_face:

Jo, sichl…!!! …Und hiaz braucht a jo nimma mit Hirn riden!!! …All or nothing??? :hushed:

Aso, wars feucht??? …I hobs nit gsehen!!! :cry: …Dann würds schwierig zu tippen…!!! :eyes: …Hoffentli ka ähnliches Massaker wie letzthin in der M3!!! :worried: …Und was ist eigentlich mit Hrn. Rins? …Noch dabei, …oda koa Lust mehr, seit da Vertrag im Sackal is??? :hushed: