MOTOGP Saisonstart bei Nacht in Qatar!

der vale is noch nicht mal papa,des kunn dauern bis er opi ist :grin:
a guater rennen,starke leistung,wia i gehöhrt hab,
das der vale der oanzige in da spitzengruppe mit dem weichen vorderreifen ist,war schon klar das des sei tag sein könnte,
letztes jahr war´s ja imma so das rossi des glücklichere handerl für de roafen hat als da lorenzo :grin:

:grin:

griasserl

aso,de ducati´s waren aber a nit schlecht,knapp gonz knapp,am sieg vorbei.
ois rossi fan,gfallt ma da sieg vom vale,
3 italiener am podest,is schon a weilerl her…wia des des letzte mal der fall war :grin:

so sehe ich das auch,a bisselle glick schadet nie,is ja nit aso das er es gepachtet hätte.
i sag noch zum weibchen,wenn a germane a rennen gwinnt heier,donn der jonas,
das a des heite gschaft hat freid mich,jo de boarische fahne :grin:

aber des moto3 rennen war a nit schlecht :wink:

griasserl

ja de trainings und qualy´s sein schon aussagekräftig,
zumindest meiistens :grin:
habs nicht im gedächniss,aber wieviele sek haben dem marc,im ziel aufn vale gefehlt :grin:

abgerechnet wird wenn de karrierte flagge des rennen beendet,so ist es woll immer noch.
aber stark de ducati´s,des könnt noch was werden das a italiener auf der roten a renne gwinnt.
suzuki,na ja,so schlecht nicht,da geht sicha mehr…
bradl,nicht mal in den punkten…i hoff er erfangt sich wieder,als sensibelchen,is halt im rennsport wennig luft.
de kommentatoren,schlimmer geht immer :grin:
haben woll vergessen,das a motorradl rennen,mit der wok wm nix gemeinsam haben,
i war ja der meinung,„blondel“ is nit zum topen,schwerer irtum,
ringelruht schafft es logga,der dirk is a nit de kloanere zumutung,vom leberkern red ma bessa nitta.

des moto3 rennen war aber auch nicht schlecht :sunglasses:

griasserl

Hallo zusammen

Das war gestern ja ein Auftakt nach Mass. 3 Rennen mit Spannung ohne Ende!
Wer’s lieber langweilig hat, hätte gestern ja F1 gucken können.
Aber da ging ich lieber joggen. Spannender als jeder F1-Lauf.

Dem Dottore gönne ich es von ganzem Herzen, auch wenn ich lieber eine Duc oben gesehen hätte. Man, was haben die offenbar geblufft bei den Tests. Meine Herren, nicht schlecht.
Und Marquez hat mal wieder gezeigt, aus welchem Holz er geschnitzt ist. Zurück kämpfen ist ja OK, aber nicht auf Kosten anderer.
Aber ich spreche ihm seit Jahren Rennintelligenz ab.

Gruss

Sam

jo so a hunderl,muass bzw sollte man schon gassi führen,ist woll nicht sinn und zweck,wenn besagtes tier dir in die bude scheisst.dönner ist nicht meines,zuteuer,passt kulturel nicht,genauso wie 2 hauben restauration,aus usa.
spielkameraden…überlege…leider keine auffindbar.
löwinger bühne :grin:ja so vor 45 jahren waren die strassen leergefägt,wenn besagte bühne im tv kamm,frei fahrt…

griasserl

aso,ja de mädchen,geht woll nicht ohne :grin:
derwisch,muss aber ein mädchen sein,keinerlei rückmeldung,
zwecks andrücker mädchen fahrt in den bergen

gr & nach diesen Rennen… auf nach Austin!

na jo der alex…hmm…
als co komenter,sicha bessa als der raudis,do griaggst echt de krise.

aso schon gelesen

(Motorsport-Total.com) - War der Grand Prix von Katar das letzte MotoGP-Rennen von Dani Pedrosa? Im Anschluss an das Nachtrennen erklärte der Honda-Werksfahrer, dass er erneut unter Armpump am rechten Unterarm litt. „Ich kann in diesem Zustand keine Rennen fahren und meine Leistung nicht bringen. Jetzt muss ich einen Weg finden, um dieses Problem zu lösen“,

mehr auf
Armpump: Droht Dani Pedrosa das Karriereende?

griasserl

bist jetzt noch mehr erschüttert, der hat was vorglegt, so kanns die ganze Saison dahingehen!
Einen Gruß in die Berg, sicher schneit es schon wieder OBA!
Hans.

gibt woll genugg nachwuchsfahrer,oder etwa nicht ??
da stoner,jo der warad ma a eingfallen,
nur mehr pensionisten aus dem aussi land ???
in de 2 höchsten klassen ,der rundstrecken wm ???
des kanns aber a nit sein,wenn sich der nächste werksfahrer bei honda verletzt holens dann den quick mick ???
und bei suzuki den kevin ??? dann wird´s aber richtig lächerlich.

wenn des problem vom danny eh schon länger bekannt ist,wiso haben´s dann nix in sachen ersatzfahrer gemacht ??
weil´s woll in echt auf an pensionisten setzen,

schau ma mal…

griasserl

jetzten sein woll a poor ondere erschüttert,i bin jo eh der meinung,das VR 46
heuer weltmeister wird :sunglasses:
s weibchen,hat,wie meistens,imma a rossi t schirt an,donn wird´s meistens was mitm stockerl :wink:
schnee ab so 1500 meta,mir sein eh druntert,aber es regnet schön gmiatlich dahin…

griasserl

das würde mich überraschen,stoner wird genauso abwesend sein,wie ESP international.
eventuell nemmen´s ihren testfahrer hiroshi aoyama,
:eyes:
obwoll,professionel,agieren´s da nicht,wenn ma überlegt was so a motogp saison kostet,
sollte einem weltmeister team ssowas nicht passieren.
schau ma mal,eventuell fahrt der dani doch noch de gonze saison.

griasserl

[quote]ORIGINAL: DB_Killer

…de Rotn werd ich erst als Upperclass axzeptiern wenn’s die Privilegien eines Kleinschwurblerteams verliern obwohls a WERKSBUDE san!!! DAUNN, kaunn ich mit ihnen auch mitfiebern… owa de FOAHRAREI, woar von ollen 4 bis da Jorge a Problem kriagt hod (was do wer wos, hob i no nix g’heart?!)
[/quote

[quote]
ORIGINAL: streetrazor

jorge hod oarge bresln mit sein vuardarn roafn kriagt wäu a auf hoart stott auf waach-wia da dokta-gsetzt hod,augeblich is a ghupft wiar a gaasbock,dafia hod a imma mehr nochlossn miassn :rage:

…a Quoten von mir und nix… komischer Beitrog… :cold_face:

Ahhhh… auf da näxtn Seitn :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Oisa auf irgendan Senda oda im Internetz hob i wos mitkriagt von auflösenden INNENHELM wodurch a speziell in de Kurvn eine nix g’sehn hod!

tuat ma laad,hob mi vataun,owa du siachst wia vaschiedn de mödungan san,zerscht woars da roafn u.daunn da häfn!a jeda vo de schreibaling dazöht wos aundars ois wos a gheart,san lauta oarschgucka :rage:

… isses, wenns des podium is - und nach am hirnsieg noch viel mehr bessa … :wink: – so a freid er mocht’, der oide esl … :wink:

… woll wieda amol woahr und zum glick recht a no bis jetzt … :wink:

… woar des nur bis zur erschtn kurvm so - sooo gfreit hobimi noch nie, wenns an unsympatla aufs grüne triebm hod - wos den präpotentla aungeht, bini komplett unsportlich und beton’ des aa gern: I hoff jedesmal, daß es eam FEST auf de pappm haut, wenn de red von eam is - seit er den Lüthi so fies ausseg’remplt hod vuriges joa (kinder, wie die zeit vergeht - war schon 2012 - voriges jahr war der espargaro dran…), als der eindeutig schneller woar ois er - OHNE a wort des bedauerns … hod er ned scho wieder an aungrempelt bei der aufholjagd, de rücksichtslose sau ? I hob nur wos von ‚schaltgestänge hin‘ verstaundn, wia der ?XXX? in der box gstaundn is … hob no ka zeit ghobt nochzulesn wos genau passiert is…