Motorrad Anfänger braucht Hilfe

…und zwoa boid –> hamwerts zua. :smiling_face:

Wei i bleib ned länger im Bergwerk, weil des war deppert! :eyes:

Und: Dumm ist der, der … :wink:

Pfiat God!

HU

Bei der Renate lebt sichs wirklich ungezwungen. Eine Riesengarage unterm Haus ist jederzeit zugänglich für die Motorradfahrer und wennst an Ölwexl machen mechast is es ihr a wurscht. Darum gerne immer wieder zu ihr !

LG Gerry

gibts do nowos iwa de Renate, des mia wissn soitn? :eyes: :wink:

… olles wissn … sie is sehr fesch und hod no schenare Töchta !

So und jetzt fohr afoch hin und ibazeig dich :grin:

jaja da hast scho Recht, aber für die Erkenntnis bin i no net so lang unterwegs…
Und jaaa die Weinebene is geiler… aber auch für Supersportler??? hmmmmm - i denk das war a rhetorische Frage :slight_smile:

Greeez

Ich fahr eh lieber Teichalm. :grin:

kleines update: ich habe mir schlussendlich die honda cbr 600 f 2011 gekauft ^^

siehe auch hier —> http://www.1000ps.at/forum/m.asp?m=2619750

danke für eure hilfe.

Alle drei möglich…

I würd da zua 1000a rotn, wenn du am Onfong longsom fohrst…hob selba mit ana Fireblade ongfongan!
De Ninja fohrt sich wia a 600a im Low Modus (110ps) und de TK funkt a!

Wennst se nimmst: Originalauspuff obnlossn oda Mota aufn neien obstimmen lossn und de Bridgestone BT016 pro aufe mochn lossn… :)))))

Oba nimm da des wos da am meistn taugt, egal wos ondare sogn (inklusive mia)! :wink:

Des is des Radl für eam!
[image]http://mitglied.multimania.de/waldmeister200/pix/raketenmotorrad.jpg

:grin: :grin: :grin:

Latschen vorgewärmt… das gibts doch garnicht…
Da is sicher ein Doppelkassettendeck mit Quadrophonic-Sound und Comprexlader damits bei den 200 Pferden auch kein Turboloch gibt Boing

klug scheißen. Bin selber kein alter Hase am Radl aber mit an Radl anfangen des über 100PS hot ist net ohne. Mit „I fahr eh vorsichtíg“ und „wenn man aufpasst kann ja net vü passieren“ ist schon richtig; aber 125 PS beherschen ist eine ganz andere sache. I hob 50PS und wenn es nass ist (Wald duchfahrten) ist schon vorsicht geboten.
Ein bekannter von mir hat auch mit 120PS angefangen und fährt jetzt ca. 3 Jahre und sagt selber er hat es noch immer nicht ganz im Griff.
Im endeffekt ist es deine entscheidung, aber stelle vielleicht einen vergleich Leistung/Gewicht zu deinem Auto auf und mach dir ein Bild mit was du da fahren willst.