Motorrad-Club in Wiener Neustadt

tja, das problem ist nur, dass transdanubien nicht in der „Umgebung von Wiener Neustadt“ ist. und das hat gar nichts mit „emigrierten“ zu tun. Ich denke mir halt, dass es für den Zusammenhalt besser ist, wenn alle ungefähr aus der gleichen gegend kommen. grundsätzlich ist es aber auch ok, wenn einer aus transdanubien kommt :wink:

… mir fohrn wegen de Kuarippaln in Morchföderhof und der is a ned wirklich ums Eck bei uns … :wink:

iss durt liawa an spagl. bessa fia di :grin:

… BUCKLATE zum HATSCHATN :grin: :wink:

klor an gsundn glaubt da hatschate jo nix :grin: :smiling_face:

Oiso i find den Morchföderhof ned so super eng de Tischerln, schweine teier, dass die Höfte a reichert, i mog eam ned, foa liaber auf de Grillranch in Deut Wagram a poa Meta vorher Richtung Wean, bülliga und vü bessa find i.

Gruß

… fohrn mir nimma hin :wink: weu de berühmten Rippaln kaun a se aum Huat pickn … :wink: :grin: de san iwaroi besser ois durt. Aber weißt eh … is nur miene Meinung.

zwegen rippal foar i sowieso ned noch wean oda sunst wo hin. de gibts in Wr Neustodt beim mexikaner um eckn bessa wia sunst wo :grin: :grin:

Naujo, wöchentlich wüll i e kane treffen, monatlich reichat a, weil des is fia mi scho gnua. tät a ned imma hingehen, weil i natirli a a privat- und berufsleben hob.

i siach des gaunze a ned so streng organisiert wia a bundesheer-einheit. und wenns nix wird isses mir a recht. i kaun mi a so mit leit zsaumreden zum rumkurven. i denk ma hoit ma kennt wos organisieren wos üwa so gelegenheitsgschichten a bissl hinausgeht.

… aber mal probieren da El van der Neffe und sei Onkl oder ned ???

Die Einladung bitte an dumia@waunstwüst.at

Wir werden pünktlitsch sein … :wink:

Schau mal hier
Veranstaltungen: 2. Neufelder Bikertreffen | 02.08.2014 - forum.1000ps.at
LG
Birgit

treffen von foarradlfoara (=biker) san ned so meins ;-). ausserdem gehts ma ned um aaaa treffen sondern um sowos ähnlix wia an club …

owa trotzdem schen daung. wennst mogst kaunst jo moi mit unsara partie mitfoarn. den bissigen gerry nimmt e sei frau aun die leine und i bin sowieso hormlos :wink:

…werden halt üblicherwseise von Clubs veranstaltet, somit liegt die Vermutung nahe, dass es in Neufeld einen solchen gibt und das ist ja bekanntlich nicht weit von Wr. Neustadt.

hi xvrider!

alle schon angeschaut im internetz. ergebnis:

mc crusader … „eisenhaufenfahrer“ = nix für mich

mc outsider … fühle mich nicht als outsider der gesellschaft und will es auch nicht sein.

mc death bulls … wie heissen die denn jetzt wirklich? mc death bulls oder mc nomands oder … nix genaues weiss man nicht. sollten sich mal endlich für was entscheiden …

leida kau i in der gaunzn ausschreibung kan clubnamen entdecken. absicht? haben die veranstalter was zu verbergen? oder isses gar kein club der das organisiert?

ajo und amoi no: biker san radlfoara und des is ned meins :wink: i mog diese ständige amerikanisierung von begriffen ned sonderlich. des sschaut so aus, ois wauns in da deitschn sproch nix gabat dafia und des stimmt afoch ned. de leid san nur zfaul oda zbled de deitsche sproch gscheit zu verwenden.

Zustimmung , meinaseits Hr W-Ds zu Der Ganzn Thematik Denglisch :cold_face: …Weyl wissns scho :eyes: …Wer do Heitzutog koan Input find , kaun a De Rechnung fürn Out Put Schoita ned Bezahln :grin: …und Des Gaunze is doch eh Viel zu Strange :sunglasses: …so Schwimmt ma halt in da Lemming Suppn obn mit so Gut es eben geht …Und bloß koa Bissal National Stolz Zeign :wink: …weyl sonst haun da de Concitiana-.Mainstream Genda-Supa Gut Mensch Wuzzis …eh glei den Nazi Prigl aufs Werte Haupt :wink: :grin:…Goethe , Schiller , Hegel und Viele Weitere sind eh Nix wert weyls für Viele ebn ned zu Verstehn seyn wollen :grin:…daun scho Sich Lieber gscheid und meeglichst Vollkommen -Amerikanisiern lossn -weyls ebn ofacha is …Bloß Nix Sölba Sich getraun zu Denkn :wink:

Pisa weis es eh , auch wenns koana Wirkli hörn will :wink:

Lg Pg

http://www.mcdeathbulls.at

Schau einfach mal bei einem Clubabend von einem Club der di interessiert vorbei. Meld aber vorher Deinen Besuch an

Noch mal für dich, damit du nicht raufblättern musst:

I glaub du suchst gar kan Motorradclub.
I glaub du willst, daß sich dir ein Motorradclub anpasst.
Oder du willst genau den einen finden, der sowas von perfekt passt, als wärsst du das einzige Mitglied. :smiley:

Des wird sehr sehr sehr schwer. :wink:

Deine Antwort findest unter „Geschichte“: Der MC DEATH BULLS NORTH SIDE fährt nun unter dem Namen MC DEATH BULLS NOMADS.