Vielleicht hilft da diese Seite weiter
dann unter Motorradclubverzeichnis
Gruß
XVRider
Vielleicht hilft da diese Seite weiter
dann unter Motorradclubverzeichnis
Gruß
XVRider
für Deine Ehrliche Meinung zum Thema , möcht ich Ehrlich Danke Sagen …für mich is Des Thema MC aber Wahrlich noch nicht Gegessen …wars auch seit Jeher Nie
…man wird sehen was sich in Der Zukunft darüber für mich ergibt
.Kontakte gabs einige …Gar Nicht mal so Schlechte
…Vielleicht liegts aber auch daran das ich sehr wohl ein Außenseiter Der Gesellschaft bin , Das sogar Gerne aber auch mit Allen Konsequenzen …Nur des Übermäßige Amerikanische hindert mich noch drann , aber auch mitm Brauenen hob i koan Vertrag …auch Neuerscheinungen wia De Ganznz Musl Rocka Die Nur Tritt Brett Fahrer spieln kaun und werd i sicha ned Sympatisiern …oiso ofach Abwarten , meinerseits und aus
Lg Pg
geh börny, dir tät i ma nie wos voaschreim traun, dir do ned. jetzt wosd endlich a staundesgemässes moped host mit dein pensionistendaumpfa
des kennt bei unsam db_killa owa ins aug gehn piefke
ORIGINAL: DB_Killer
Klingt jo olles seeehr Kutnlastig, Patchbelodn, Vereinsmeierei mit Bruderhaut und Rehschpeck… Tschobba und Harliis…
Owa fois da Steve des suacht werdn ma earm hölfn aufgenommen zu werden!
Coooool, mir werdn in Steve a Glotzn schneidn… na an Irokesinger, oder de Hoaar wochsn lossn, a poaar Wuchtgwichta in de Uharwaschl einstanzn, a Tränan unters Augal peckn und daunn iwa sein Propöllaemblen an Indianaschädl pämpstln… daunn stopf ma earm no in a Kuttn… DES WIRD A BÜD!!!![]()
![]()
![]()
und de Bä äM Wä muas daun wia a kompressor vom forstinga klingan damit ma glaubt sie is a HD und muas in jeda hoibwegs ernstzunehmenden kurvm mit irgendan trum am asphalt aufsitzen … oda wia stöst da des vua?
ORIGINAL: MK1971
I glaub du suchst gar kan Motorradclub.
I glaub du willst, daß sich dir ein Motorradclub anpasst.
Oder du willst genau den einen finden, der sowas von perfekt passt, als wärsst du das einzige Mitglied.Des wird sehr sehr sehr schwer.
Deine Antwort findest unter „Geschichte“: Der MC DEATH BULLS NORTH SIDE fährt nun unter dem Namen MC DEATH BULLS NOMADS.
mog scho sein martin, owa daun passt hoit kana fia mi. is auch eine erkenntnis mit der i guat leben kaun
ORIGINAL: w_ds
…wos üwa so gelegenheitsgschichten a bissl hinausgeht…
…oiso ernste Obsichtn?
HU
… i mog diese ständige amerikanisierung von begriffen ned sonderlich. des sschaut so aus, ois wauns in da deitschn sproch nix gabat dafia und des stimmt afoch ned. de leid san nur zfaul oda zbled de deitsche sproch gscheit zu verwenden.
…the fuck up!
HU
Glaubst er vapasst eam in da Vuabeifoart a „Clothesline“?
HU
ORIGINAL: Happyup
HU
… naa i glaab eha de ordinäre Bauanruabn schmiert eahm afoch aane, dass eahm vierzehn Dog da Schedl wockelt … is in Wean a übliche Begrüssung fia n oidn Freind …
…wos üwa so gelegenheitsgschichten a bissl hinausgeht…
…oiso ernste Obsichtn?
HU
sicha, bin nix für a schnölle numma (sog i hoid amoi) …
… i mog diese ständige amerikanisierung von begriffen ned sonderlich. des sschaut so aus, ois wauns in da deitschn sproch nix gabat dafia und des stimmt afoch ned. de leid san nur zfaul oda zbled de deitsche sproch gscheit zu verwenden.
…the fuck up!
![]()
HU
so leit wia du gheratn eigentlich geblockt für de frechheit
HU
naujo, wenn da börny mit da gixxn loslegt, tätn se de meistn woarscheinli vakühn …
ORIGINAL: ManEater
HU
… naa i glaab eha de ordinäre Bauanruabn schmiert eahm afoch aane, dass eahm vierzehn Dog da Schedl wockelt … is in Wean a übliche Begrüssung fia n oidn Freind …
![]()
beim MK homma uns des ernsthoft üwalegt letztens:
schritt 1: hölm owa nemma lossn
schritt 2: ane aureissn
schritt3: „seavas martin“ sogn und daun shake hands
ORIGINAL: DerPiefke
ORIGINAL: sevenfiftybiker
Vorsicht.
Der DB-Killer fährt nicht nur eine verkleinerte, trägere Ausgabe der Goldwing, sondern auch noch eine GSX-R1000.
suche gegner, keine opfer sehrweitausdemfensterlehn
heast, i bin weder gegner, no opfer. aber a runderl würd i ned ausschlagen
wann hast zeit?
greeeez
ORIGINAL: Mayerpeter6
wann hast zeit?
wauna mit seina BMW K1200R aunrückt, brauchst nur über 150 sochn foarn, daun gibta e boid WO weils erm von da nockatn BMW owablost bei dem tempo
gfährlich warat nur de K1200S - ane wia meine
wann hast zeit?wauna mit seina BMW K1200R aunrückt, brauchst nur über 150 sochn foarn, daun gibta e boid WO weils erm von da nockatn BMW owablost bei dem tempo
![]()
![]()
gfährlich warat nur de K1200S - ane wia meine
![]()
na geh. wenna si guat festhoitet geht des scho
greeeeez
na geh. wenna si guat festhoitet geht des scho
![]()
![]()
![]()
![]()
festhoitn mit handschellen, damit er ned owablosn wird
sog amoi, wo is denn der fredl mit de bilder von da vfr hinkommen?
sogar die antworten auf meine antworden fehlen …
greeeez
sog amoi, wo is denn der fredl mit de bilder von da vfr hinkommen?
sogar die antworten auf meine antworden fehlen …
greeeez
hm, vielleicht is honda a sponsor von 1kps un d da nils hot erm löschn miassn …