Motorrad-Club in Wiener Neustadt

Vielleicht hilft da diese Seite weiter

http://www.nawohin.at/

dann unter Motorradclubverzeichnis

Gruß

XVRider

für Deine Ehrliche Meinung zum Thema , möcht ich Ehrlich Danke Sagen :wink:…für mich is Des Thema MC aber Wahrlich noch nicht Gegessen …wars auch seit Jeher Nie :wink: …man wird sehen was sich in Der Zukunft darüber für mich ergibt :wink: .Kontakte gabs einige …Gar Nicht mal so Schlechte :wink: …Vielleicht liegts aber auch daran das ich sehr wohl ein Außenseiter Der Gesellschaft bin , Das sogar Gerne aber auch mit Allen Konsequenzen …Nur des Übermäßige Amerikanische hindert mich noch drann , aber auch mitm Brauenen hob i koan Vertrag …auch Neuerscheinungen wia De Ganznz Musl Rocka Die Nur Tritt Brett Fahrer spieln kaun und werd i sicha ned Sympatisiern …oiso ofach Abwarten , meinerseits und aus :grin:

Lg Pg

geh börny, dir tät i ma nie wos voaschreim traun, dir do ned. jetzt wosd endlich a staundesgemässes moped host mit dein pensionistendaumpfa :grin: :grin: :grin:

des kennt bei unsam db_killa owa ins aug gehn piefke

und de Bä äM Wä muas daun wia a kompressor vom forstinga klingan damit ma glaubt sie is a HD und muas in jeda hoibwegs ernstzunehmenden kurvm mit irgendan trum am asphalt aufsitzen … oda wia stöst da des vua?

mog scho sein martin, owa daun passt hoit kana fia mi. is auch eine erkenntnis mit der i guat leben kaun :grin:

…oiso ernste Obsichtn? :wink:

HU

…the fuck up! :rage: :grin:

HU

Glaubst er vapasst eam in da Vuabeifoart a „Clothesline“? :grin:

HU

… naa i glaab eha de ordinäre Bauanruabn schmiert eahm afoch aane, dass eahm vierzehn Dog da Schedl wockelt … is in Wean a übliche Begrüssung fia n oidn Freind … :smiling_face: :wink:

sicha, bin nix für a schnölle numma (sog i hoid amoi) … :wink:

so leit wia du gheratn eigentlich geblockt für de frechheit :grin: :grin: :grin: :grin:

naujo, wenn da börny mit da gixxn loslegt, tätn se de meistn woarscheinli vakühn …

beim MK homma uns des ernsthoft üwalegt letztens:

schritt 1: hölm owa nemma lossn
schritt 2: ane aureissn
schritt3: „seavas martin“ sogn und daun shake hands

:grin: :grin: :grin: :grin:

heast, i bin weder gegner, no opfer. aber a runderl würd i ned ausschlagen :sunglasses:

wann hast zeit?

greeeez

wauna mit seina BMW K1200R aunrückt, brauchst nur über 150 sochn foarn, daun gibta e boid WO weils erm von da nockatn BMW owablost bei dem tempo :grin: :grin: :grin:

gfährlich warat nur de K1200S - ane wia meine :grin: :grin:

na geh. wenna si guat festhoitet geht des scho :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez

festhoitn mit handschellen, damit er ned owablosn wird :grin: :grin: :grin:

sog amoi, wo is denn der fredl mit de bilder von da vfr hinkommen?

sogar die antworten auf meine antworden fehlen …

greeeez

hm, vielleicht is honda a sponsor von 1kps un d da nils hot erm löschn miassn …