Ein Blick in die Zukunft. Dieses Motorrad für jedes Wetter wird über ein Kreisel stabilisiert. Man kann daher stehen bleiben, ohne mit dem Fuß abstützen zu müssen. Das ermöglicht eine geschlossene Kabine - genial.
ich nehm die schnitten
Ein Blick in die Zukunft. Dieses Motorrad für jedes Wetter wird über ein Kreisel stabilisiert. Man kann daher stehen bleiben, ohne mit dem Fuß abstützen zu müssen. Das ermöglicht eine geschlossene Kabine - genial.
ich nehm die schnitten
…laut 0:54, soite daunn a Einparkn ka Problem mehr sein!
Nochdem des Ding scheinboar von allanich de Balaunce hoidn kaunn, san de kurzn Fussal daunn a ka Prob mehr…
Für mi isses nix, oba I find de Idee guat wenns a) evtl de 1Personen Autos ersetzt (bzgl Parkplätz und Vakehr) und b) mit Benzinmotoren und uandlich Leistung von jeda Markn in etwas ondarar Form ongebotn werd!
Oda net…
lg
…und der kreisel läuft verlustlos dauernd, auch wenn das unding zwei monate in der garage steht… übrigens gibt’s das kreiselgraffl im modellsport seit jahren, und funktioniert auch nicht so perfekt, wie die’s so dezent vorgeführt haben…
…wer wüll denn schon Perfekt sein???
weils auf 2 radeln fahrt is des noch lang koa motorrad.
aber des mädel schaut guat aus…
a werbeschmäh um vo unzulänglichkeiten abzulenken ???
lg
i hab ma ja erst wieder an helly kaffen darfen,wias weibchen gsegen hat das a jeda trottel mit sowas fliegen kann
doppelrotor und gyro…is des was griechisches…hmm…
na ja fast a jeda trottel,i darf koan mehr haben
nachdem i dem orchideenfenster zunahe gekommen bin
lg und scheenes we,silli
wenn dir de scho gfoit, daunn muaß hort sein bei dir auf de berg… bei uns im rheindelta gibt’s deutlich schönere!!!
suitest vielleicht amoi auf an kaffee zu uns kumman… notfolls hätt’ ma a no a gästezimma…
na na selm brauchst da koane machen,es war bzw ist im vergleich zu dem 2 radel a augenweide,
des mädel.jo jo de gssiebergerinnen
i hab in meine jungen jahre viel in vorarlberg gearbeitet
lg silli
es mich interessierte, wie man scih damit in die Kurve legt, habe ich sie gefragt.
Das bekam ich von ihnen:
Thanks for the interest! The C-1 controls its gyros via servos and control software; using those, it leans itself into turns at the precise angle required. While turning, it maintains its ability to stay upright in the case of a loss of traction or a collision. Keep following litmotors.com/news for the latest updates, and thanks again for the interest!
Thanks,
:::: Lit Motors Team ::::
San Francisco, CA
www.litmotors.com
schon in voradlberg gshöpft hast silli laffn bestimmt a paar klane ummananda,i hab zb.in tirol
gearbeitet in kössen und in innsbruck am flughafn misat ma amal schaugn ha
Du sollst nicht im Wohnzimmer fliegen!
ich hab’ auf ähnliche Art letzte Weihnachten fast den Esstisch abgeräumt (allerdings unter heftigem Zuspruch der jungen Generation!)
lg
martin
mir longen de 3 offizielen,de sein mi scho teier gnugg kemmen
lg silli
des kenn i a
leider gfallt des da chefin nit so guat
weil i jetzt koan helli mehr hab ,hats ma grosszügigger weisse an 5x2 meta grossen platz für de rennbahn spendiert.
sie moant des is wenniga gefährlich und kost wenniger
do hat se sich oba gedeischt
lg silli
i hob’s imma fiar a vagnügn ghoitn… oawat wor des nia!!!
jo mei,sieht halt a jeda ondast
wo i noch a junga hupfer war,bin i im winta imma taxi gfahren,
jo i hab a mal an b schein gehabt,
also ab mitte jänner hat mi de nachtschicht nimma interessiert,de schwedinen sein ja a grauen
am onfang is ja lustig,aber nach a paar wochen kimmst am zahnfleisch daher…
oba so schlecht wars a nitta und aids koa thema
und im friahjahr hats dan imma a neiches mowed geben
da host mal an einblick was i friagga für a bugler war…
lg silli
des kummt ma so vor, wie der embryo von bombardier: [link]http://www.diseno-art.com/encyclopedia/strange_vehicles/bombadier_embrio.html[/link]
sowos trauat i ma net…mit auf a software valossen…naaaaa…
am end ham de a microdoof betriebssystem drinnen und der macht grad bei 180 in da kurven a update…