Hallo Pythonia,
hab mich eben schlau gemacht und eine tel.Nr. der Teilnehmer in Brünn ausfindig gemacht !
Markus Kassl, Tel 0664/1501319.
Ich hoffe, dir damit geholfen zu haben und hebe die linke Hand zum Bikergruß
Hubert
aso läuft des ab, hobs eh vorher schon gelesn ghobt, hob oba ned gwusst das i dei kloane schwesta bin ;-))) wia oid is denn daun mei großa bruada??
und jo, i hob eh söba ane zum foan, des kriag i grod nu hi a ;-)) wia is a aundare frog!
und waun is ned schof, dass i an kuchn moch daun kaf i hoid an und verziehrs extra nu a bissal fia di, goi ;-)))
Host scho gsehn, i hob nun a numma!! So jetzt kau i duat oba ned auruafn wei i ma voi bled voakim wia a 16jähriges dummes blödes dirndl grins
na, i hobs echt ned so leicht!!
So vü bikes - kimmst du a zum foan mit olle?? bist eh nua mehr auf da strossn daun, oda??
So, bis dann mal!!
LG
Hi!!
He voi danke fürs schlau mochn! Gibts jetzt doch an club dort oda wia! Und jetzt soi i do aunfruafn?? Mmmmhhh… moi schaun!!
THX nu amoi!
LG
jezzn is jo a zeidl vergaungan, viell hosd jo scho … oba dei großa bruada kennt des aa tuan und die sachlage klär’n …
kunntast viell a pm schreiben, ob er des soi usw … ;-?
lg °lp°
Hubert, du aussereissa … !!!
so stell ich mir ritterliche hilfe vor, wenn a sogoa_mit_an_eigenen_bikerIn in not sich an die allgemeinheit um hilfe wendet gg
kriagst a stickl vom obfollkuchen, fois an zaumbringt und fois ned bold denkt, hauz eich über die häuser mit eichan Max …
p.s: bitte tua die tel# bzw noch wichtiger: den namen dazua in a pm oder in papierkorb - ma was jo ned, viell liest a eifersüchtige ex mit …
°lp°
Hi,
so, i glaub i schoff des scho irgendwaun irgendwie… oba jetzt muas i wega und dazua brauch i daun de volle ruhe!! Oba daunke fia des angebot, goi ;-)))
LG
Dein Schwesterherz ;-)))
P.s.: Natürli gib i da bescheid waun is gmocht hob - ma, hoacht si des oag au ;-)))
Oba ehrlich, moanst ned, dass i a a bissal verruckt bin, werd tuat den sowas normal?? Voi ollem waun … naja, egal!! Zerst frog i ned noch weil jo was i ned warum und daham kim i daun drauf das i gern mit erm a runde foan wü, vollkommen irre find i des!!!
klar is besser, du bewegst di selber, dann bestimmst du den zeitpunkt X und muaßt ned woatn …
alternativ hätt ich den jungen mann auf den faden hinweisen können und eam daun entscheiden lossn, waun, ob und wos er tuat …
na gibz was harmloseres unter gleichgesinnten ? na sixtas …
Willkommen im Club
pfiatdi schwesterl, bis noacha …
°lp°
Hi großer Bruder,
es ist was vollkommen irres heute abend passiert und all das ist vollkommen hinfällig fia mi nun!!!
Stell Dir vor, bin in einem Lokal mit einem Bekannten und war dann grad am Klo als ich rausging sieht mich einer an, lächelt mich an und spricht mich an - ich frag kennen wird uns - und er ja klar, Du bist doch die … oder?? Sag ja, aber wer bist Du?? Meine Jugendliebe!!! Und ich hab ihn 15 Jahre nicht mehr gesehen und dann steht er auf einmal da vor mir, vollkommen unerwartet, aus dem nichts!!! Und ich hatte das kribbeln im Bauch und alles andere auch…
Und er fühlte das selbe!!! Ist das nicht unglaublich!!! und mia gehts grod momentan voi voi voi voi voi voi voi supa guat!! Wahrscheinli woch i moagn auf und des woa eh ois nua a tram … moi schaun!!!
und i find des foa supa dass es do so leid gibt wia di, de si um an voikommen irre menschen a aunnehman - oba wos mocht sunst a großer bruada fia sei kleine schwesta!!!
und koa frog, is eh kloa, du kriagst a stickl von da verlobungstorte, so oda so!!! des beste größte natürlich;-)))
mia hean uns, goi!!!
Mochs guat und a guats nächtle
Bussi baba
guten morgen, klaans schwesterl,
kannst des lesen ? jå ?
super, dann wårs kaaaa traum …
eine zaubergeschichte, so oder so, selbst wenn sie nur erfunden gewesen wäre … wär’ eh vielleicht besser, denn sonst miaßt I wirklich denken, I könnt’ di kan moment aus die augn lossn, weil dir imma so verrückte sachen passier’n …
und såg: welche jugendliebe maanst denn jetzt ? is des der F… oder der R… ? zwaa woans, wennimi recht erinner’. I maan, es wird schon der richtige sein, den du jetzt wiedergefunden hast - I will ja nur wissen, ob ich nur bis OÖ fahren muaß um die tortn oder nach Vlbg. - du waaßt, I verloß mei schloß an der Alten Donau ned gern sehr laung …
Herzlichen Glückwunsch !!!
aber den Hubert mit der tel# derfma bei der tortn aa ned gaunz vergessen, goi ;-?
bis später, hab’ eine schöne zeit … … …
°lp°
Morgen…
WAHNSINN!!! war wirkli koa traum, unglaublich!!! Naja, wenn du auf mi aufpassn würdst hätt i wahrscheinli gestan goa ned fuatderfn und i hed eam ned wiedagsehn ;-)))))) und es war „m“ Bruderherz (oba ned M wie markus) - kaunst di nimma erinnern???
i sog do waso: der tog faungt glei foi gaunz gaunz aunders au und i könnt momentan die gaunze welt umarmen… jaja, dein schwesterlein ist verliebt ;-))))
So, die torte holst da daun in NÖ, Grenze OÖ - und natürli vagess ma in Hubs ned ;-))))
Machs gut, bis irgendwann!!
LG